Real Madrid vil hente Isco
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske Ecodiario vil Florentino Pérez gøre Real Madrid mere spansk og angiveligt skal første spiller til den nye sæson være Málagas stortalent, Isco, som netop er kåret til årets Golden Boy i 2012.
Det har været Florentino Pérez ønske siden han blev valgt til præsident i 2009 og selv om der er kommet mange udenlandske spillere til, så er det også blevet til spaniere i form af Xabi Alonso, Álvaro Arbeloa, Raúl Albiol, José Callejón og Diego López.
Til sommer ventes Dani Carvajal at vende tilbage og det bliver måske sammen med Isco, som Real Madrid dog med stor sandsynlighed skal kæmpe hårdt for at få, idet stortalentet netop har forlænget sig kontrakt med Málaga og fået hævet sin frikøbs-klausul til 35 mill. €.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men i min optik har vi to af verdens bedste spillere til at ligge centralt, bag angriberen. Özil og Modric. Og, uden at være sikker, tror jeg selvsamme position er Iscos foretrukne.
Men så får vi da et kæmpe talent, som er ung og spansk....
Jeg er i øvrigt fortaler for, at man henter ham, men det skal ske på bekostning af andre spillere, som udelukkende har bidraget med middelmådige præstationer; Kaká, Modric..... og mange andre!
Har valgt at takke af på forum!
Daniel skrev: Isco er alsidig og kan godt finde sig til rette på kanten, men du har ret, favoritpositionen er 10'er-rollen. Jeg tror, at han vil drukne i mængden er verdensklassespillere. Der skal i hvert fald ske en iøjnefaldende udrensning til sommer, hvis Isco skal have en nævneværdig chance for at vise sit talent frem i Real Madrid.
Jeg er i øvrigt fortaler for, at man henter ham, men det skal ske på bekostning af andre spillere, som udelukkende har bidraget med middelmådige præstationer; Kaká, Modric..... og mange andre!
At sælge Modric til sommer vil være decideret pinligt. Manden er verdensklasse, men han skal have tid. Han har heller ikke spillet godt på denne sæsons hold, men hold kæft hvor kan han lave nogle vilde afleveringer. Han har lavet flere fantastiske assists, og bolden før assisten. (Hvad kaldes denne bold??)
- Storken
- Gæst
-
Mathiaska skrev: Han har lavet flere fantastiske assists, og bolden før assisten. (Hvad kaldes denne bold??)
Tredje sidste fod ved målet?
Modric har intet ekstraordinært vist (jo, i sporadiske glimt) og det lugter lidt af et salg til sommer. Han er bare ikke dygtig nok til at spille i Real Madrid. Objektivt set var der mere fremtid i Sahin, forstået på den måde, at han var yngre og man kunne forme ham til - på sigt - at passe ind i Xabi-rollen. Dette valgte man fejlagtigt ikke at konkludere på direktionsgangene. Modrics Real Madrid-karriere står og falder med den træner, der kommer til klubben til sommer - Laudrup kan måske fremprovokere Modrics egentlige potentiale.
Jeg synes, at han skal sælges. Det var en fejl at spendere så mange penge på ham. Han havde og har ingen chance for at spille sig på holdet. Xabi og Khedira er simpelthen for stærke. Nuvel, hans ankomst gjorde, at Mourinho kunne praktisere forskellige spilsystemer, men faktum er bare, at der er ét system der fungerer med det nuværende Real Madrid-hold uagtet modstanderen. Nemlig 4-2-3-1!
Mathiaska skrev: Han har lavet flere fantastiske assists, og bolden før assisten. (Hvad kaldes denne bold??)
Udskældte Arbeloa har vel også været impliceret i en del "bolden før assisten" (jeg har ikke statistikker på det). Det er vist ikke det sværeste.
- Jimson
- Gæst
-
Mourinho har godt nok flirtet lidt med at placere Özil på højre kant. Dette kunne også blive interessant hvis man, som bebudet, henter Carvajal hjem til næste sæson. Han vil kunne lave en masse overlap på højresiden, og det vil give Özil mere plads til at trække ind ude fra højre. Jeg tror dog ikke Isco vil være klar til at være fast playmaker inde på 10'eren for Real Madrid endnu, anyway.
Så ser jeg mere mening i at indkøbe en decideret højrekant til at give Di Maria noget mere konkurrence, eller at hente Jesé op. Jeg er ikke sikker på at han er højrekant (?), men så kan han bruges som en joker i de andre positioner iblandt de 3 bagved vores angriber.
Hvis man ønsker at hente en ung, lovende spiller, hvorfor så ikke bare kigge på vores 2. hold?
Modric mener jeg også skal have noget tid. Han har ikke spillet prangende, men heller ikke dårligt. Og han er stadig det bedste langsigtede bud, i min optik, på en afløser til Alonso. Han bliver ikke yngre, og får sikkert brug for flere pauser i næste sæson.
Modric er verdens klasse. Bare vent til næste sæson med opstart og det spanske sprog i generne.
Hvis han sælges vil Madrid fortryde det MEGA, I skal huske at hans første sæson i tottenham også var stille og rolig, men der har i nok ikke fulgt med!!
- Storken
- Gæst
-
asp3200 skrev: I er jo helt væk.
Modric er verdens klasse. Bare vent til næste sæson med opstart og det spanske sprog i generne.
Hvis han sælges vil Madrid fortryde det MEGA, I skal huske at hans første sæson i tottenham også var stille og rolig, men der har i nok ikke fulgt med!!
Jeg skal lige forstå dig ret. Du sammenligner disse to ting?
Modric bliver som 22 årig solgt for 150mio fra Kroatiske Dinamo Zagreb til Tottenham
Modric bliver som 26 årig solgt for 300mio fra Tottenham til Real Madrid
Når en klub som Real Madrid køber en 26 årig spiller for 300mio fra Premier League, så er det helt naturligt at forvente, at han kan træde ind i start-elleveren.
Jeg mener også det vil være rigtig dumt at sælge ham.
Modric er en meget bevægelig spiller og ligger på en af verdens mest statiske midtbaner. Det funger selvfølgelig ikke.
Han afhængig af bevægelse omkring ham og han vil aldrig få succes under en træner som Mou. Det samme gjorde sig gældende med Sahin.
Giv ham chancen under en anden træner og jeg regner med en oplevelse så forskellig som nat og dag.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Storken skrev:
asp3200 skrev: I er jo helt væk.
Jeg skal lige forstå dig ret. Du sammenligner disse to ting?
Modric bliver som 22 årig solgt for 150mio fra Kroatiske Dinamo Zagreb til Tottenham
Modric bliver som 26 årig solgt for 300mio fra Tottenham til Real Madrid
Når en klub som Real Madrid køber en 26 årig spiller for 300mio fra Premier League, så er det helt naturligt at forvente, at han kan træde ind i start-elleveren.
Du skal forstå at 1 sæson = svær, uanset beløb (kan du intet bruge til, da real altid køber dyrt og da du er barca præget ind til dna så kan du ikke helt se de beløb for dig, men sammenlign da gerne med zlatan som var en dyr dreng og endte på bænken.
Kan du forstå det?