Real Madrid vil hente Isco

• R9CR7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #25 af R9CR7
Besvaret af R9CR7 på emne Real Madrid vil hente Isco
Falcao klart... han er det Real mangler... En der er koldblodig, god med hovedet, hurtig og farlig i boksen... Benz og Higs vinder ingen nærkampe i boksen også brænder så ufatteligt mange chancer.. De skal bruge 5 store chancer for at lave mål...

Kunne være spændende med Bale på højre/eller venstrekanten - Callejon og Di Maria har et alt for lavt bundniveau...

Et angreb bestående af:

Falcao
Ronaldo Ozil Bale

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #26 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid vil hente Isco

M_linding skrev:

Dios skrev: Og gjorde jeg det ikke klart nok, så skal Modric for guds skyld ikke sælges. Og for indlægget passer i tråden, så ville jeg elske og se Isco i Real Madrid. Og nej han skal ikke sælges til næste sommer, fordi han ikke har slået Ronaldo af ;D.

Tak for idag, og fortsat god dag :)

Jeg kan rigtig godt lide Isco - men hvilken rolle skal han spille i truppen?

For mig at se, kan han have værdi for Real Madrid, fordi han kan spille de tre offensive midtbanepladser. Men for at Isco kan få masser af spilletid, vil det nok kræve at man sælger di Maria (Jesé er selvfølgelig rykket op) og sælger Higuain og gør Morata og Callejon til subs for Benzema. Jeg tror nemlig, at Callejon kan gøre det langt bedre som spidsangriber, end som højrekant.

De tre pladser bag 9'eren vil derfor være besat af Ronaldo, Ozil, Modric, Isco og Jesé. Det lyder faktisk meget fornuftigt, i mine ører;)

Du nævner det jo egentlig selv :). Han kan spille alle 3 pladser, men 2 af dem er allerede optaget af Ronaldo og Özil, så det naturlige ville være i stedet for Di María.
Selvom jeg tidligere har nævnt, at jeg helst så Ronaldo, Özil og Modric, så anser jeg det ikke som særlig realistisk. Der er så mange muligheder, men det vigtigste er jo igen, hvem træneren er.
Det kunne også være fedt, hvis Isco bare erstattede Di María, og lod Jesé agere reserve som du selv er ude i.

Det eneste jeg som jeg sådan håber på, det er faktisk, at vi får en træner som tænker fodbold med bold, og vi får flere tekniske spillere ind på holdet.
Vi skal have styrket vores positionsspil, og få det kombineret med vores fantastiske og kyniske direkte spil. Så er jeg tilfreds :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 5 måneder siden #27 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrid vil hente Isco
Dios.
Modric skal sælges fordi han ikke er købt ind baseret på en spillestil, og fordi han ikke er købt ind til at gå direkte ind i start opstillingen. Han skal sælges fordi der er spillere der er bedre end ham, og fordi der ikke har været en rød tråd med ham. Og ja fordi han ikke har slået til !
Vores talenter får en utrolig hård modstand af både klubben og fans på madridista.dk så hvorfor skal en spiller til 36 millioner euro få lov til at være en omvandrende Zombie i klubben ?

Har valgt at takke af på forum!

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #28 af Storken
Besvaret af Storken på emne Real Madrid vil hente Isco
Cavani er rigtig god til at score mål, men han er rimelig middelmådig med bolden. Hvis Real Madrid ønsker at spille sprudlende fodbold, så skal de holde sig fra Cavani.

Sergio Agüero er derimod en fantastisk boldspiller, der samtidig kan score mål.

13 år 5 måneder siden #29 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Real Madrid vil hente Isco

Storken skrev: Cavani er rigtig god til at score mål, men han er rimelig middelmådig med bolden. Hvis Real Madrid ønsker at spille sprudlende fodbold, så skal de holde sig fra Cavani.

Sergio Agüero er derimod en fantastisk boldspiller, der samtidig kan score mål.

Det var lidt det jeg tænkte:)

Derudover "frygter" jeg lidt, at vi har at gøre med endnu en gal italiensk præsident, som vil kræve 70 mio. euro for sin stjerne... Det går sgu ikke:)

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #30 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Real Madrid vil hente Isco
Jeg gætter på at dette er opstillingen vi vil se i fremtiden:
www.futhead.com/fifa/squads/6243732/#squad-player

13 år 5 måneder siden #31 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid vil hente Isco

Hugol skrev: Dios.
Modric skal sælges fordi han ikke er købt ind baseret på en spillestil, og fordi han ikke er købt ind til at gå direkte ind i start opstillingen. Han skal sælges fordi der er spillere der er bedre end ham, og fordi der ikke har været en rød tråd med ham. Og ja fordi han ikke har slået til !
Vores talenter får en utrolig hård modstand af både klubben og fans på madridista.dk så hvorfor skal en spiller til 36 millioner euro få lov til at være en omvandrende Zombie i klubben ?

Du har altså en forskruet tankegang hehe. Han er købt af Mourinho, som har sin spillestil. Real Madrid har ikke nogen spillestil. Fortæl mig en ting så. Hvorfor skulle Kaká ikke sælges for 2 år siden? Hvorfor skal Benzema ikke sælges? Hvorfor skal Higuain ikke sælges? Hvorfor skal Coentrao ikke sælges?.

Kom med et bud på hvem der er bedre end ham, og hvem skulle han slå af holdet?.

Vores talenter er jo ikke gode nok. Den eneste som virkelig har vist sig og være god nok er Mata, og det er over 5 år siden han forlod klubben. Vi har Carvajal, Jesé og Morata som alle er lovende talenter, men de kunne ligeså godt ende som Robinho.
Vi bliver nødt til og have noget kvalitet i truppen, og ikke kun i start 11'eren.

Ja jeg forstår heller ikke hvorfor Kaká ikke er blevet solgt endnu ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 5 måneder siden #32 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Real Madrid vil hente Isco
Isco må godt hentes! Derimod skal Bale IKKE hentes og en dyrt købt angriber skal IKKE hentes heller ikke hvis Higuain bliver solgt. Det ville vise tillid til Benzema plus vi har nogle stykker der godt kan spille deroppe. Morata, Callejon og Ronaldo.

Synes ikke det hold vi har nu skal ændres for meget på. Det vigtigste er faktisk at vi får en ny træner, så ville jeg egentlig ikke være så utilfreds hvis vi havde samme trup efter sommeren! Selvom jeg selvfølgelig foretrækker at hente en Carvajal tilbage og så en Isco/Mata/Silva. Andet behøver vi ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 5 måneder siden #33 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Real Madrid vil hente Isco

M_linding skrev:

Dios skrev: Og gjorde jeg det ikke klart nok, så skal Modric for guds skyld ikke sælges. Og for indlægget passer i tråden, så ville jeg elske og se Isco i Real Madrid. Og nej han skal ikke sælges til næste sommer, fordi han ikke har slået Ronaldo af ;D.

For mig at se, kan han have værdi for Real Madrid, fordi han kan spille de tre offensive midtbanepladser. Men for at Isco kan få masser af spilletid, vil det nok kræve at man sælger di Maria (Jesé er selvfølgelig rykket op) og sælger Higuain og gør Morata og Callejon til subs for Benzema. Jeg tror nemlig, at Callejon kan gøre det langt bedre som spidsangriber, end som højrekant.

De tre pladser bag 9'eren vil derfor være besat af Ronaldo, Ozil, Modric, Isco og Jesé. Det lyder faktisk meget fornuftigt, i mine ører;)

Jeg er meget enig i, at Di Maria skal ud. Men at erstatte Di Maria og Higuain med Isco, Morata og Jesé lyder for mig vildt satset?
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Mathiaska.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

13 år 5 måneder siden #34 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Real Madrid vil hente Isco

Mathiaska skrev:

M_linding skrev:

Jeg er meget enig i, at Di Maria skal ud. Men at erstatte Di Maria og Higuain med Isco, Morata og Jesé lyder for mig vildt satset?

Der er mange som tror (og måske har ret i), at det vi mangler er kvalitet. Men kvalitet har vi rigeligt af.

Det vi mangler er rød tråd og madridismo PÅ banen. Derfor vil vores hold blive bedre, ved at udskifte et par stjerne med nogle kommende stjerne med Madrid-blod - og en dertilhørende træner.

Faktisk bør Perez kigge på Castilla af flere grunde. For rent spillemæssigt (dog ikke altid resultatmæssigt) har de fat i noget af de rigtige. De kan spille omstillingsspil som førsteholdet, men er samtidig langt bedre med bolden, i det etablerede angrebsspil. De spiller faktisk tæt på den stil, som Real Madrid bør spille:)

13 år 5 måneder siden #35 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Real Madrid vil hente Isco

Lars1991 skrev: Isco må godt hentes! Derimod skal Bale IKKE hentes og en dyrt købt angriber skal IKKE hentes heller ikke hvis Higuain bliver solgt. Det ville vise tillid til Benzema plus vi har nogle stykker der godt kan spille deroppe. Morata, Callejon og Ronaldo.

Synes ikke det hold vi har nu skal ændres for meget på. Det vigtigste er faktisk at vi får en ny træner, så ville jeg egentlig ikke være så utilfreds hvis vi havde samme trup efter sommeren! Selvom jeg selvfølgelig foretrækker at hente en Carvajal tilbage og så en Isco/Mata/Silva. Andet behøver vi ikke.

Benzema har døjet en del med skader, og hvis man sælger Higuaín uden at hente en erstatning, så er det alt alt for tyndt. Det var netop derfor man sidste sæson hentede Adebayor ind, og det virker helt hovedløst at sælge en angriber uden at hente en ny ind på den baggrund, efter min mening.

Jeg håber man beholder Higuaín, medmindre Falcao er en reel mulighed. De eneste spillere der ville kunne erstatte Higuaín, og samtidig er realistiske at købe, er efter min mening Falcao, Cavani og Agüero. Går man efter disse spillere vil der være stor konkurrence fra City, da Cavani og Falcao er udsete transfermål for dem, sammen med Suárez. Får City succes med at hente en eller to af de tre ind, kan man muligvis hente Agüero, men det bliver også meget dyrt.

Men der er præsidentvalg til sommer, og som vi kender Perez så er det altså utopisk at forvente at Isco bliver kransekagefiguren! Specielt når Barca løber med mesterskabet.

13 år 5 måneder siden #36 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Real Madrid vil hente Isco
Det rigtigt nok Jesper og derfor er det måske også et lille sats og man kan argumenterer for at man ikke skal gøre sådan noget i en storklub, så kan udemærket godt forstå dig. Synes bare ikke vi skal ud og have en ny stjerneangriber. Så skal man hente en reserve ind til Benzema hvis man ikke stoler nok på Morata som 2. angriber.(som jeg måske godt kan forstå man ikke gør).

Leveret af Kunena Forum