Real Madrid vil hente Isco
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dermed ikke sagt, at jeg håber at det ender sådan, men han er absolut i farezonen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvorfor spiller Kaká i stedet Modric i de seneste kampe ?
Har valgt at takke af på forum!
Bare tænk: Hvis disse spillere var kommet til klubben i sommeren 2012, burde de så ikke også sælges, ligesom med Modric:
Benzema
di Maria
Higuain
Alonso
Casillas
Pepe
Coentrao
Callejon
Og listen er sikkert længere...
Hvorfor ikke bare "tilgive" Modric' dårlige start, og holde fokus på at få en ordentlig sportslig ledelse? Derefter skal Modric jo nok blomstre.
Hugol skrev: Asp,
Ja det kan man undre sig over, for han har da absolut ikke været prangende i sit spil. Og når nu Kaka har fået så ufatteligt mange sæsoner til at spille sig på holdet i Real Madrid, kan vi vel også godt give Modric en ekstra chance.? Kaka var trods alt over 200 mio. dyrere.
Jeg er her stadig XOXO
Der er så mange i truppen som næsten har kostet det samme, og efter 3-4 år har de stadig ikke slået deres navn fast endnu. Altså hvad havde man regnet med? Modric skulle slå hvem af? Det var tydeligt og se Modric ikke skulle slå nogen af, men være en vigtig 12 mand. De samme mennesker som mener Modric skal sælges, fordi han ikke har slået til, er de samme mennesker som mener Kaká ikke har fået chancen, og skal have mere spilletid.
Det er de samme mennesker som mener Di María ikke skal erstattes, og Arbeloa er et fantastisk valg, kun fordi hans cv siger det. Han er vel om nogen den mand, som har fået mest ud af hans karriere ved og dukke op til træning hverdag. Mere middelmådig spiller finder man altså ikke.
Det er nok et frustrerende indlæg, men endelig får vi noget kvalitet på bænken, også mener folket han skal sælges, blot fordi han ikke slår en af verdens bedste dybdeliggende playmakere af holdet, eller Khedira som sammen med Busquets er en de mest undervurderede fodboldspillere, eller Özil som har gjort Iniesta og Xavi til skamme med alle hans assist. Fælles for dem alle, er de spiller fast i en af verdens største klubber, og de er sørme også fast inventar fores deres landshold, som også er de bedste landshold i verden. Og ikke i tilfældet af manglende på bedre, som med Arbeloa, men fordi de simpelthen er nogle af verdens bedste spillere.
Og gjorde jeg det ikke klart nok, så skal Modric for guds skyld ikke sælges. Og for indlægget passer i tråden, så ville jeg elske og se Isco i Real Madrid. Og nej han skal ikke sælges til næste sommer, fordi han ikke har slået Ronaldo af ;D.
Tak for idag, og fortsat god dag :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hugol skrev: Asp,
Fordi ozil spiller og han har en træner som er underlig. Grund nok?
- Rubæk
- Gæst
-
Strengt taget spiller de jo ikke den samme plads?Hugol skrev: Asp,
Dios skrev: Og gjorde jeg det ikke klart nok, så skal Modric for guds skyld ikke sælges. Og for indlægget passer i tråden, så ville jeg elske og se Isco i Real Madrid. Og nej han skal ikke sælges til næste sommer, fordi han ikke har slået Ronaldo af ;D.
Tak for idag, og fortsat god dag :)
Jeg kan rigtig godt lide Isco - men hvilken rolle skal han spille i truppen?
For mig at se, kan han have værdi for Real Madrid, fordi han kan spille de tre offensive midtbanepladser. Men for at Isco kan få masser af spilletid, vil det nok kræve at man sælger di Maria (Jesé er selvfølgelig rykket op) og sælger Higuain og gør Morata og Callejon til subs for Benzema. Jeg tror nemlig, at Callejon kan gøre det langt bedre som spidsangriber, end som højrekant.
De tre pladser bag 9'eren vil derfor være besat af Ronaldo, Ozil, Modric, Isco og Jesé. Det lyder faktisk meget fornuftigt, i mine ører;)
- R9CR7
- Gæst
-
Modric er slet ikke god nok offensiv til at spille den offensive midt.. Han er klart bedst på den centrale midt.. Så lad ham spille der, når Alonso er skadet.
Så kan isco, modric og evt falcao/cavani/aguero overtage efter higuain.
Vildt hvis det rygte med falcao, isco, bale er sandt mht Perez nyvalg.
Alle jer andre herinde, lad os nu sige higuain bliver solgt. Hvem af falcao,cavani eller aguero ser i så helst indkøbt. Morata skal i end ikke nævne, han er stadig sub. Kom frisk, kom frejdig.
- R9CR7
- Gæst
-
Kunne være spændende med Bale på højre/eller venstrekanten - Callejon og Di Maria har et alt for lavt bundniveau...
Et angreb bestående af:
Falcao
Ronaldo Ozil Bale
asp3200 skrev: Di maria, higuain og kaka ser jeg meget gerne smutte asap.
Så kan isco, modric og evt falcao/cavani/aguero overtage efter higuain.
Vildt hvis det rygte med falcao, isco, bale er sandt mht Perez nyvalg.
Alle jer andre herinde, lad os nu sige higuain bliver solgt. Hvem af falcao,cavani eller aguero ser i så helst indkøbt. Morata skal i end ikke nævne, han er stadig sub. Kom frisk, kom frejdig.
Hvis jeg SKULLE vælge een af de tre, så vil jeg nok sige Aguero. Han er god mod kompakte forsvar, og muligvis også den billigste.
Cavani kender jeg ærligt talt ikke så meget til igen..