Madridista.dk mener: Det er lidt uforklarligt
BBB skrev:
Siempre fiel skrev: For siden da har Zidane jo vist at han netop ik er nogen magiker med rotationer, at han ik har nogen plan rent taktisk (jeg kræver ik engang et koncept, bare en lille plan) og at han så helt forkert ved ik at være på forkant med udviklingen af truppen og bare overså alle de tydelige faresignaler der jo trods alt var de første otte måneder af sidste sæson. Så jeg mangler stadig at forstå hva det er der gør ham til den rette fremover.
Nu da Siempre er blevet sparket ud, kan en anden så ikke fortælle mig, om de første 8 måneder af sidste sæson var den periode, hvor vi satte rekorder for flest kampe uden nederlag? Jeg kan godt huske en del overtidsscoringer, men de tæller vel også med i sådan en rekord.
De tæller helt klart med i statistikken, men vi alle vidste også, at det er et spørgsmål om held, og ikke taktik. Nogle gange har man det og andre gange har man det ikke, og det er vel kendtegnet for denne sæson sammenlignet med sidste.
Jeg er dog helt på Siempres side her, for alle faresignaler var der jo lige indtil April måned, og det er så her vi ikke mødes efterfølgende.
Jeg er dog ret sikker på, at du selv kendte svaret BBB :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
BBB skrev:
Siempre fiel skrev: For siden da har Zidane jo vist at han netop ik er nogen magiker med rotationer, at han ik har nogen plan rent taktisk (jeg kræver ik engang et koncept, bare en lille plan) og at han så helt forkert ved ik at være på forkant med udviklingen af truppen og bare overså alle de tydelige faresignaler der jo trods alt var de første otte måneder af sidste sæson. Så jeg mangler stadig at forstå hva det er der gør ham til den rette fremover.
Nu da Siempre er blevet sparket ud, kan en anden så ikke fortælle mig, om de første 8 måneder af sidste sæson var den periode, hvor vi satte rekorder for flest kampe uden nederlag? Jeg kan godt huske en del overtidsscoringer, men de tæller vel også med i sådan en rekord.
Du Kender vel selv svaret?
Vi satte rekorden i denne periode, men som Siempre fiel var inde på, var spillet langt fra godt, husker ihvertfald at vores reserver spillede bedre i ligaen end a-kæden, og i vi scorede en del mål i slutningen, dog spillede vi rigtig godt i slutningen af sæsonen, hvor Ronaldo især blomstrede op, sammen med modric og især Isco.
Dejligt at jeg ikke er den eneste der har gået med disse tanker det seneste stykke tid. Jeg har simpelthen ikke orket at tage diskussionerne på forummet, da jeg finder (mange af )debatterne/debattørerne totalt unuancerede.
Et orakel uden sammenligning. Brugeren her har simpelthen gået med de samme tanker som beskrevet i artiklen, men har ikke orket at dele disse tanker med os herinde. Næste gange Madridista leverer en lignende artikel, så har brugeren sikkert siddet med præcis samme tankegang, men mon ikke brugeren - igen - simpelthen bare ikke har orket at dele det med os - i frygt for?
Nu hvor du synes, at så mange af debattørerne er totalt unuancerede, så kunne du jo føre an og vise os vejen - altså, ved f.eks. at - lægge ud - med at skrive de tanker som beskrevet i artiklen?
Vanbasten 181 skrev:
Hvorfor kan det aldrig være fint, godt, udmærket, halvdårligt
Spørgsmålet lyder simpelthen på hvorfor det aldrig kan være fint, godt, udmærket eller halvdårligt? Ja, gad vide hvorfor vi lige på nuværende tidspunkt ikke befinder os i nogle af disse kategorier.
Florentino Pérez
Steen skrev: Det er dybt til grin, hvis Siempre Fiel er blevet bandlyst på baggrund af det han har skrevet herinde. Så er det altså ret tydeligt, at nogle brugere bliver favoriseret ...
Der maa jeg erklaere mig uenig Steen.
Han goer det altid personligt. Jeg angriber hans standpunkt, og saa angriber han straks mig (eller reelt hele forum).
Nu er jeg langt fra altid politisk korrekt. Ej heller betyder det noget som helst for mig hvad siempre fiel synes on mig, men det er en taabelig maade at argumentere paa, og han goer det gang paa gang. Mere synes jeg ikke der er at sige om det.
Dios skrev:
BBB skrev:
De tæller helt klart med i statistikken, men vi alle vidste også, at det er et spørgsmål om held, og ikke taktik. Nogle gange har man det og andre gange har man det ikke, og det er vel kendtegnet for denne sæson sammenlignet med sidste.
Jeg er dog helt på Siempres side her, for alle faresignaler var der jo lige indtil April måned, og det er så her vi ikke mødes efterfølgende.
Jeg er dog ret sikker på, at du selv kendte svaret BBB :D
Jeg er helt enig i, at vi spillede langt fra blaendende, selv da vi satta rekorden, men kan vi ikke lade vaere at kalde de resultater held? Man kan ikke vaere heldig over saa lang en periode.
R7CR7GB11 skrev: Der maa jeg erklaere mig uenig Steen.
Han goer det altid personligt. Jeg angriber hans standpunkt, og saa angriber han straks mig (eller reelt hele forum).
Nu er jeg langt fra altid politisk korrekt. Ej heller betyder det noget som helst for mig hvad siempre fiel synes on mig, men det er en taabelig maade at argumentere paa, og han goer det gang paa gang. Mere synes jeg ikke der er at sige om det.
Men bandlysning ligefrem? Han er temmelig direkte i sin kommunikation, men han hverken påbegynder eller viderefører da konflikter unødigt. At tonen så er ret særpræget og pointerne sat på spidsen, er vel hvad det er.
Hvis man kan blive smidt ud for sådan noget småtteri, så kan man da frygte følgerne af tidens politisk korrekte, over-censurerede, over-pylrede, me-too/heksejagts-ånd.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
R7CR7GB11 skrev:
Steen skrev: Det er dybt til grin, hvis Siempre Fiel er blevet bandlyst på baggrund af det han har skrevet herinde. Så er det altså ret tydeligt, at nogle brugere bliver favoriseret ...
Jakens svar dækker det meste omkring Siempre Fiels ageren herinde. Og jeg må sige, at du måske er lidt for følsom hvis du føler, at hans svar var et angreb.
Jeg synes det er ærgerligt at man bandlyser personer, som er med til at holde gang i forummet og for det meste af tiden er ganske fornuftige at høre på, og som kommer med gode bidrag. Det er savnet i en tid hvor der er ret stille på forummet. I de sidste par måneder har vi været vidne til mange blive bandlyst for ligegyldigheder, som enkelte personer herinde har fået lov til at udføre i årevis, uden konsekvens.
Steen skrev:
R7CR7GB11 skrev:
Jakens svar dækker det meste omkring Siempre Fiels ageren herinde. Og jeg må sige, at du måske er lidt for følsom hvis du føler, at hans svar var et angreb.
Jeg synes det er ærgerligt at man bandlyser personer, som er med til at holde gang i forummet og for det meste af tiden er ganske fornuftige at høre på, og som kommer med gode bidrag. Det er savnet i en tid hvor der er ret stille på forummet. I de sidste par måneder har vi været vidne til mange blive bandlyst for ligegyldigheder, som enkelte personer herinde har fået lov til at udføre i årevis, uden konsekvens.
Kedelig tendens... man skal virkelig passe på. Man tør næsten ikke skrive herinde mere uden man får en 3 måneders karantæne. Men okay, der er intet positivt at skrive om i denne sæson mht holdet eller andet..
Steen skrev:
R7CR7GB11 skrev:
Enig omkring Jakens indlaeg. Han har ret. Synes nu heller ikke han noedvendigvis behoever karantaene men det var paa tide, at man bad ham tage en slapper.
Som sagt kunne jeg ikke vaere mere ligeglad med, hvad han synes om mig eller siger til mig, men med det sagt, saa synes jeg stadig, at det er unoedvendigt og taabeligt.
Nu kan jeg ikke huske praecis hvad han skrev, men idéen var vist noget i stil med "uuh i er alle sammen nogle smaa toeser. Undskyld. Det havde jeg glemt." Det foerer sgu ikke rigtig nogle vegne. I hvert fald ikke nogle gode vegne. Havde jeg vaeret lidt mindre ligeglad med hans unoedvendige kommentarer, saa havde jeg formentlig svaret med noget lige saa dumt, og saa render en diskussion ellers hurtigt af sporet derfra.
Naa, lad os komme tilbage on-topic.
- Vanbasten181
- Forum begynder
-
Sahinovic skrev: Vanbasten181 skev:
Dejligt at jeg ikke er den eneste der har gået med disse tanker det seneste stykke tid. Jeg har simpelthen ikke orket at tage diskussionerne på forummet, da jeg finder (mange af )debatterne/debattørerne totalt unuancerede.
Et orakel uden sammenligning. Brugeren her har simpelthen gået med de samme tanker som beskrevet i artiklen, men har ikke orket at dele disse tanker med os herinde. Næste gange Madridista leverer en lignende artikel, så har brugeren sikkert siddet med præcis samme tankegang, men mon ikke brugeren - igen - simpelthen bare ikke har orket at dele det med os - i frygt for?
Nu hvor du synes, at så mange af debattørerne er totalt unuancerede, så kunne du jo føre an og vise os vejen - altså, ved f.eks. at - lægge ud - med at skrive de tanker som beskrevet i artiklen?
Vanbasten 181 skrev:Hvorfor kan det aldrig være fint, godt, udmærket, halvdårligt
Spørgsmålet lyder simpelthen på hvorfor det aldrig kan være fint, godt, udmærket eller halvdårligt? Ja, gad vide hvorfor vi lige på nuværende tidspunkt ikke befinder os i nogle af disse kategorier.
Er jeg et orakel fordi jeg er enig med nogle holdninger der bliver udtrykt i en artikel? Jeg deltager sjældent i debatterne, ikke af frygt for noget, men af de grunde jeg beskrev i første indlæg. Følte du dig truffet som en unuanceret debattør iøvrigt - jeg mindes ikke at have nævnt dit brugernavn? Ser ikke nogen grund til at gentage hvad Jesper har skrevet i artiklen, når jeg allerede har nævnt at jeg er fuldstændig enig. Du har ret i at jeg kunne være et godt eksempel og skrive mine holdninger i andre tråde, men når det er denne debatstil der bliver lagt for dagen, så melder jeg pas - ellers tak for opfordringen.
I forhold til den anden del er jeg ikke helt med på hvorfor du besvarer mit spørgsmål med et spørgsmål, men min pointe er sådan set bare at disse udtryk aldrig bliver brugt, uanset om det er Real Madrid, Messi eller noget tredje der bliver debatteret. Som tidligere pointeret, synes jeg det er en kedelig tendens med alle de vilde overdrivelser der bliver brugt meget ofte. En nu bandlyst bruger, mente at det var et spørgsmål om humor - jeg må så konstatere at jeg har en anden form for humor.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Tråden bliver hermed låst. Vi vil ikke diskutere bans i trådene. Der blev tydeligt talt ned og kørt personligt svar i en ikke-hensigtsmæssigt.
Hvad angår favorisering af brugere, så er det en helt håbløs beskyldning, vi har i tidernes løb modtaget adskillige beskyldninger for at beskytte fiel, DarioGomez, Sahinovic m.fl. Alle har mødt bans. Omvendt er vi så også favoriserede når vi banner dem.
Egentlig drejer det sig om noget så simpelt, at vi gerne vil hen til et punkt, hvor man taler ordentligt til hinanden. Sværere er det egentlig ikke.