Truppen mod Leganés, Copa del Rey, kvartfinale, 1. kamp
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Zinedine Zidane har i dag udtaget truppen til aftenens kamp mod Leganés i kvartfinalen i Copa del Rey.
Her er såvel Marcelo som BBC-trioen udeladt og det giver plads til mange af de unge og uprøvede. Således er Dani Ceballos tilbage i truppen.
Truppen mod Leganés:
Målmænd: Navas, Casilla, Moha.
Forsvar: Carvajal, Vallejo, Varane, Nacho, Theo, Achraf.
Midtbane: Kroos, Modric, Casemiro, M. Llorente, Asensio, Isco, Kovacic, D. Ceballos.
Angreb: Lucas Vázquez, Mayoral.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
R7CR7GB11 skrev: I gaar forventede Zidane serioesitet og nu sender han det meste af "B-holdet"
Kampen bliver afviklet over to dele, den sidste del på Bernabéu, og vi mangler trods alt 'kun' tre? fra A-holdet, og to af dem har ikke ligefrem imponeret det seneste stykke tid, så jeg synes ikke at Zidane kan kritiseres i denne omgang.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev:
R7CR7GB11 skrev: I gaar forventede Zidane serioesitet og nu sender han det meste af "B-holdet"
Kampen bliver afviklet over to dele, den sidste del på Bernabéu, og vi mangler trods alt 'kun' tre? fra A-holdet, og to af dem har ikke ligefrem imponeret det seneste stykke tid, så jeg synes ikke at Zidane kan kritiseres i denne omgang.
Troede faktisk at, Ramos var klar igen, saa talte lynhurtigt 4 og saa floej jeg til tasterne. lol
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: (B-)holdet for i dag: Casilla; Carvajal, Vallejo, Varane, Theo; Kovacic, Llorente, Ceballos; Lucas, Mayoral og Asensio
@Sahinovic
3 spillere fra "A"-holdet paa banen. Ikke 3 fravaerende ;-)
En Zornigertype tak!
mohbar skrev: ...jeg synes bare at det her hold og dets formålsløse spillestil og stædige uforanderlige træner ligner uhyggelig meget om Thomas Franks Brøndby..
En Zornigertype tak!
Holdet er da sat rigtig godt op i dag? En struktureret opstilling, der har presset hjemmeholdet Leganes i hele 1. halvleg. Læg dertil at Leganes har gjort det godt i La Liga i denne sæson.
Fedt at se de yngre spillere få minutter, men de har simpelthen ikke været effektive nok.
mohbar skrev: ...jeg synes bare at det her hold og dets formålsløse spillestil og stædige uforanderlige træner ligner uhyggelig meget om Thomas Franks Brøndby..
En Zornigertype tak!
Jeg mener nu også vi kan finde sammenligningen i Real Madrid. Vi skal jo bare tilbage til Ancelotti for at se præcis det samme. Zidane har jo tyv stjålet alt fra Ancelotti.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Nu har vi set det med A kæden, og nu også B kæden, så ergo må det være taktikken. Godt nok er vi i krise, og en scoring til Leganes vil nok ikke gøre tingene nemmere, men hvergang en forsvarspiller driver bolden frem, så træder der en midtbanespiller ned. Er så træt af det drive fra forsvarspilleren, som alligevel aflevere bolden skråt tilbage til midtbanespilleren, og så starter vi på ny.
Derudover forstår jeg ikke hvorfor man ikke bare kører den rundt med hurtige afleveringer. Vi behøver jo ikke at forcere et mål. Vi skal bare gøre dem trætte, og få dem til at miste koncentrationen engang imellem, så der kan spilles uden om dem.
Nå 2. halvleg kan da kun blive sjovere at se på.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Hold kæft hvor er jeg egentlig skuffet over Asensio. Han ligner altså ikke en spiller, som skal have en større rolle på holdet. Derimod ligner han en udmærket breddespiller. Jeg håber simpelthen ikke, at man "skåner" ham ved ikke at købe noget af det bedste til sommer. Han har brug for meget mere tid, for potentialet er der, men kvaliteten mangler i den grad.
Den nye Lucas Vazquez:p