Truppen mod Leganés, Copa del Rey, kvartfinale, 1. kamp

6 år 2 måneder siden #13 af madrid2000
Helt ærligt. Hvad fanden er det jeg ser? Det jo lort. Hold kæft en omgang rodelortebold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
6 år 2 måneder siden #14 af Aouassar
Haha jeg har også undret mig. Det er jo ved at være trættende det her..
lige et spørgsmål, hvilke kvaliteter valgte man at købe Theo Hernandez udfra da man hentede ham i sommers?
Sidste redigering: 6 år 2 måneder siden ved Aouassar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #15 af Madrid1998

Aouassar skrev: Haha jeg har også undret mig. Det er jo ved at være trættende det her..
lige et spørgsmål, hvilke kvaliteter valgte man at købe Theo Hernandez udfra da man hentede ham i sommers?

Det var da et fint indlæg :P

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #16 af Lars1991
Så viser Asensio alligevel klassen til sidst. Den mand har bare noget magi i sig. Nu skal han bare hæve det bundniveau. Meget!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #17 af Dios

Aouassar skrev: Haha jeg har også undret mig. Det er jo ved at være trættende det her..
lige et spørgsmål, hvilke kvaliteter valgte man at købe Theo Hernandez udfra da man hentede ham i sommers?


Åbenbart samme kriterier som da man købte Danilo. Er du dum, hvor har vi været elendige til at købe backs de senere år.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #18 af BBB

Dios skrev:

Aouassar skrev: Haha jeg har også undret mig. Det er jo ved at være trættende det her..
lige et spørgsmål, hvilke kvaliteter valgte man at købe Theo Hernandez udfra da man hentede ham i sommers?


Åbenbart samme kriterier som da man købte Danilo. Er du dum, hvor har vi været elendige til at købe backs de senere år.


Er det ikke årsag nok, at Atletico har ham, Barca vil have ham, han er ung og billig? :-D

Ellers vil jeg gerne smide et "vi havde brug for en backup" ind i ligningen.
Sidste redigering: 6 år 2 måneder siden ved BBB.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #19 af Dios

BBB skrev:

Dios skrev:

Aouassar skrev: Haha jeg har også undret mig. Det er jo ved at være trættende det her..
lige et spørgsmål, hvilke kvaliteter valgte man at købe Theo Hernandez udfra da man hentede ham i sommers?


Åbenbart samme kriterier som da man købte Danilo. Er du dum, hvor har vi været elendige til at købe backs de senere år.


Er det ikke årsag nok, at Atletico har ham, Barca vil have ham, han er ung og billig? :-D

Ellers vil jeg gerne smide et "vi havde brug for en backup" ind i ligningen.


Nu har vi ham, Barca vil ikke have ham, og hans lillebror griner af ham :D Vi har i den grad brug for en backup, men det har vi altså stadig :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
6 år 2 måneder siden #20 af Aouassar
Haha good one. Men jeg er fulstændig enig. Der bliver nævnt at man hentede ham pga hans hurtighed og fysik.. jo jo.. nok har vi set eksempler af hans hurtighed men det har nok været 7 ud af 10 gange hvor han forinden er blevet skubbet omkuld af en eller anden spansk hobbit og så gjort alt for at indhente ham. Ej nu er jeg nok lidt hård. I og med at det ikke køre for holdet i år så er det svært for de nye at komme ind i varmen og tanke selvtilliden.

Men jeg så kampen og det var en søvndyssende affære langt hen af vejen. Der skete lidt da Modric og Isco kom ind. Men ja... ikke en kamp jeg vil se highlights af på youtube i morgen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce