Bedømmelse af truppen mod Levante
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jonas skrev: Jeg sidder mere og mere med en fornemmelse af at vi skal af med ZZ snarest muligt hvis ikke den skal hedde europa league i næste sæson
Tvivler på at han ryger før til sommer. Men der SKAL hans tid som træner i klubben bestemt også været slut.
Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan vi skulle have nogen som helst chance mod PSG - og det er vel kun endnu et CL trofæ der kan give ham et år mere i klubben oven på en sådan sæson. Til sommer vil være et godt tidspunkt at bygge et helt nyt hold - med en ny træner med et HELT KLART koncept.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Kiwes skrev:
Jonas skrev: Jeg sidder mere og mere med en fornemmelse af at vi skal af med ZZ snarest muligt hvis ikke den skal hedde europa league i næste sæson
Tvivler på at han ryger før til sommer. Men der SKAL hans tid som træner i klubben bestemt også været slut.
Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan vi skulle have nogen som helst chance mod PSG - og det er vel kun endnu et CL trofæ der kan give ham et år mere i klubben oven på en sådan sæson. Til sommer vil være et godt tidspunkt at bygge et helt nyt hold - med en ny træner med et HELT KLART koncept.
Vi har ikke haft en træner de sidste 18 med et klart koncept udover Mourinho - og det brød vi os bestemt ikke om. Vi ellers skiftet mere end rigeligt. Selv hvis vi skifter til sommer, så tror jeg ikke der sker noget nyt, der kommer til at holde særlige længe.
Jeg tror helt klart Zidane får til sommer 2019 og hvis næste sæson bliver også uden trofæer, så ryger han sammen med Florentino Perez.
Kovacic skal prøves kontinuerligt istedet for Kroos.
Asensio burde spille de næste par kampe fra start, i håbet om at få ham igang igen!
Hala
- Brylle
- Gæst
-
Lad folk sætte de karakterer, som de føler spillerne fortjener. Det giver et mere klart billede af forummets holdning end hvis du skal diktere, hvad folk skal stemme. Du har selv tidligere på sæsonen givet alle andre end Benzema karakter i en kamp hvor han egenhændigt smed point. Der mente du, at det var fint med en kommentar uden karakter, mens du sablede de andre. Derfor synes jeg ikke du er i en position, hvor du skal gå efter folk der har en holdning til en spillers præstation. Du kunne i det mindste fortælle ham hvorfor du synes han tager fejl.Sahinovic skrev:
Edit:
*Jonas: 1-tal til Benzema? Tag dig nu sammen.
I perioder så det fint ud i dag. Desværre koster personlige fejl og manglende tilbageløb igen. Samtidig blev der simpelthen ikke skabt nok, og det skuffer mig. Det er som om, at reaktionen efter en god kamp er at falde tilbage til et tåbeligt niveau igen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Brylle
- Gæst
-
Enig. Jeg vil meget gerne diskutere den. Men det bør ske i en anden tone :)Dios skrev: Benzema spillede af helvedes til. Spørg selv Brylle, men derimod skabte Ronaldo og Bale hele kampen. De var fantastisk farlige hele kampen igennem, og alle deres aktioner lykkedes. Hvis det ikke havde været for årets koldeste dag i Spanien, så havde de selvfølgelig været på scoringstavlen, men solen drillede og varmen gjorde der kom duk over det hele, og derfor blev det alligevel ikke til så meget for de 2. Alligevel er Benzema, som er grunden til vi scorede 2 gange banens dårligste, fordi han mister bolden midt på banen, og der står 4 andre Real Madrid spillere og kigger på modstanderen jonglere med bolden centralt imens Carvajal henter pølser, fordi han det trods alt kun er La Liga, men ja Benzema klart den dårligste spiller igår. Det kan kun være tydeligt for alle og enhver :S
- ABC
- Gæst
-
madrid2000 skrev: 4 til Benzema.
Man skulle tro han havde lavet hattrick, men bare en lucky assist.
0.5 til ham herfra.
Jeg kunne forstå, at ordet "retarderet" ikke blev godkendt. Jeg skal forsøge at mildne ordlyden!
Din kommentar om en "lucky assist" er simpelthen så TÅBELIG! Jeg håber ikke, dette ord får alarmklokker til at ringe - for i så fald gider jeg ikke spilde mere tid her!
Benzemas indstilling var det, der trods alt skaffede os det uafgjorte resultat. Enig: Isco får målet - gør det ham til banens (næsten) bedste? Næppe! Han leverede sit sædvanlige bold-flytteri sidelæns. Tilbage til Benzema: Da Isco scorer, skyldes det UDELUKKENDE at Benze jagter og fanger bolden ved baglinien. Ingen andre går efter bolden. Han lægger den fladt og korrekt tilbage i feltet. Det gør han i øvrigt flere gange i kampen. Det er jo for KATTEN ikke Benzes skyld at Ronaldo ikke kan ramme målet. Enig, han løber en enkelt gang mod målmanden og får ikke scoret - men han skaber sig chancen og får ikke mål ud af det. Havde han ikke spillet sig til chancen, ville han ikke have brændt den - men så ville din holdning være, at han ikke kunne spille sig til noget som helst. Det er en fuldstændig forkert vinkel på kampen og spilleren. Og DETTE irriterer mig. Du ved ikke en fis mere om RM end os andre der ser værdien af Benze på holdet. Og din tåbelige kommentar fik mig til tasterne. JEG er fan af Real Madrid og har været det i mange år. En FAN følger et hold og skaber sig ikke over en enkelt spiller. Fodbold er en holdsport! Jeg kender en hel del mennesker i Madrid og DERES meningen om DERES hold giver mening for mig. Din tåbelige kommentar har ingen værdi. Men den slags har admin åbenbart igen holdning til.
ABC skrev:
madrid2000 skrev: 4 til Benzema.
Man skulle tro han havde lavet hattrick, men bare en lucky assist.
0.5 til ham herfra.
Jeg kunne forstå, at ordet "retarderet" ikke blev godkendt. Jeg skal forsøge at mildne ordlyden!
Din kommentar om en "lucky assist" er simpelthen så TÅBELIG! Jeg håber ikke, dette ord får alarmklokker til at ringe - for i så fald gider jeg ikke spilde mere tid her!
Benzemas indstilling var det, der trods alt skaffede os det uafgjorte resultat. Enig: Isco får målet - gør det ham til banens (næsten) bedste? Næppe! Han leverede sit sædvanlige bold-flytteri sidelæns. Tilbage til Benzema: Da Isco scorer, skyldes det UDELUKKENDE at Benze jagter og fanger bolden ved baglinien. Ingen andre går efter bolden. Han lægger den fladt og korrekt tilbage i feltet. Det gør han i øvrigt flere gange i kampen. Det er jo for KATTEN ikke Benzes skyld at Ronaldo ikke kan ramme målet. Enig, han løber en enkelt gang mod målmanden og får ikke scoret - men han skaber sig chancen og får ikke mål ud af det. Havde han ikke spillet sig til chancen, ville han ikke have brændt den - men så ville din holdning være, at han ikke kunne spille sig til noget som helst. Det er en fuldstændig forkert vinkel på kampen og spilleren. Og DETTE irriterer mig. Du ved ikke en fis mere om RM end os andre der ser værdien af Benze på holdet. Og din tåbelige kommentar fik mig til tasterne. JEG er fan af Real Madrid og har været det i mange år. En FAN følger et hold og skaber sig ikke over en enkelt spiller. Fodbold er en holdsport! Jeg kender en hel del mennesker i Madrid og DERES meningen om DERES hold giver mening for mig. Din tåbelige kommentar har ingen værdi. Men den slags har admin åbenbart igen holdning til.
Jeg vil gerne komme med en venlig opfordring til at trække vejret, og slappe lidt af inden man skriver et oplæg som dette. Måske lige tjekke pulsen, og sørger for at man ikke er helt oppe i det røde felt når man skriver ;) Fortsat god søndag allesammen!