Bedømmelse af truppen mod Levante

• ABC
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #25 af ABC
Besvaret af ABC på emne Bedømmelse af truppen mod Levante

Jbner skrev:

ABC skrev:

madrid2000 skrev: 4 til Benzema.

Man skulle tro han havde lavet hattrick, men bare en lucky assist.

0.5 til ham herfra.

Jeg kunne forstå, at ordet "retarderet" ikke blev godkendt. Jeg skal forsøge at mildne ordlyden!

Din kommentar om en "lucky assist" er simpelthen så TÅBELIG! Jeg håber ikke, dette ord får alarmklokker til at ringe - for i så fald gider jeg ikke spilde mere tid her!

Benzemas indstilling var det, der trods alt skaffede os det uafgjorte resultat. Enig: Isco får målet - gør det ham til banens (næsten) bedste? Næppe! Han leverede sit sædvanlige bold-flytteri sidelæns. Tilbage til Benzema: Da Isco scorer, skyldes det UDELUKKENDE at Benze jagter og fanger bolden ved baglinien. Ingen andre går efter bolden. Han lægger den fladt og korrekt tilbage i feltet. Det gør han i øvrigt flere gange i kampen. Det er jo for KATTEN ikke Benzes skyld at Ronaldo ikke kan ramme målet. Enig, han løber en enkelt gang mod målmanden og får ikke scoret - men han skaber sig chancen og får ikke mål ud af det. Havde han ikke spillet sig til chancen, ville han ikke have brændt den - men så ville din holdning være, at han ikke kunne spille sig til noget som helst. Det er en fuldstændig forkert vinkel på kampen og spilleren. Og DETTE irriterer mig. Du ved ikke en fis mere om RM end os andre der ser værdien af Benze på holdet. Og din tåbelige kommentar fik mig til tasterne. JEG er fan af Real Madrid og har været det i mange år. En FAN følger et hold og skaber sig ikke over en enkelt spiller. Fodbold er en holdsport! Jeg kender en hel del mennesker i Madrid og DERES meningen om DERES hold giver mening for mig. Din tåbelige kommentar har ingen værdi. Men den slags har admin åbenbart igen holdning til.

Jeg vil gerne komme med en venlig opfordring til at trække vejret, og slappe lidt af inden man skriver et oplæg som dette. Måske lige tjekke pulsen, og sørger for at man ikke er helt oppe i det røde felt når man skriver ;) Fortsat god søndag allesammen!

Ok, har jeg også stødt dig på manchetterne? :-) Jeg tror ikke helt, jeg forstår.. Jeg er i fuldt balance og trækker vejret med en yderst velafbalanceret hvilepuls! :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #26 af doven

madrid2000 skrev: 4 til Benzema.

Man skulle tro han havde lavet hattrick, men bare en lucky assist.

0.5 til ham herfra.

Synes det virker meget sigende om holdningen til Benzema, at han er nødt til at lave et hattrick for at komme i betragtning til et 4-tal.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Sahinovic

8 år 5 måneder siden #27 af Sahinovic
Karaktergiviningen, samt holdningen til Benzema af den lille fine gruppering bestående af - Brylle, Jonas og madrid2000 - viser meget godt, at det udelukkende handler om at slagte ham - argumenter har de ingen af, og får de endeligt skrabet sådan et sammen, så er det enten en lodret løgn eller et argument som intet med realiteten har at gøre.

Brylle mener, at Benzema var usynlig, giver ham et et-tal og giver samtidig Bale og Ronaldo en godkendt karakter - og hvis dette ikke var nok, så mener han også, at Bale var god til at binde spillet sammen - hold da fast! Dette kan man jo finder bevise på ikke var tilfældet, men det er han vel nok ligeglad med - stadig ondt i røven, over den nedslagtning du fik sidst da vi havde en diskussion omkring Benzema?

Jonas skriver, at Benzema var ligeså dårlig som Ronaldo og Bale, det kan der også findes beviser på at dette ikke var tilfældet, men brugeren der på et tidspunkt havde travlt med at forsvare Mr. Trump, er vel nok ligeglad med facts.

madrid2000 - ja, det vidst blevet dækket meget godt ind af brugere ABC og doven hvor langt ude han er.

Om jeg får en bandlysning for dette, er jeg forresten fuldstændig ligeglad med, for når andre brugere kan tillade sig at skide på karaktergivningen og håbløse indlæg - så længe det naturligvis omhandler Benzema - så kan det hele også være ligegyldigt.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ABC

8 år 5 måneder siden #28 af Madridabel
ABC du snakker som om der er en endegyldig mening der er sandhed. Heldigvis ser vi fodbold meger forskelligt sådan som du omtaler Iscos spil. Jeg mener der er en kæmpe fejl af Zidanne at holde Isco, Arcensio og Kovasic så meget på bænken som han gør. Mener ikke Benzema har format til at være frontangriber på Real Madrids hold, og forstår ikke man ikke for langt tid siden har hentet en anden. Mener at Kroos også har en del mangler da jeg mener at han spiller meget sidelæns og ikke tager meget del i det defensive. Marcello er verdens bedste offensive forsvarsspiler, bortset fra han laver utrolig mange fejlafleveringer. Hans defensive formåen er svært at udtale sig om da han ofte bliver hængende og virker som om han ikke gider at arbejde den anden vej. Og så mener jeg at Navas redder for lidt bolde, og laver for mange fejl sammenlignet med de målmænd som de bedste hold har.
Mener Real Madrid har en utrolig stor bredde men flere af spillerene virker mætte, og med mangel på overskud og motivation til at kæmpe for den hvide trøje. Ronaldo har været en kæmpe gevinst for Madrid i mange år men virker mere interesseret i egne rekorder. Og så Zidane. Det virker på mig som han har mangel på overblik og taktisk formåen da jeg syntes at han bliver ved med at gøre det samme gang efter gang selv om det ikke fungere. Som om at spillerne får genvalg uanset hvilken indsats de yder på banen, og bare som et eksempel på hvem der har magten. Ronaldo bliver ved med at sparke frispark selv om der er mange der er klasser bedre til at sparke frispark, men Ronaldo ser kun sig selv. Håber Madrid sælger nogle af spillerne der har mistet evnen til at kæmpe når spillet ikke fungere, og køber nogle holdspillere så vi igen kommer til at være verdens bedste hold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Carlos3

8 år 5 måneder siden #29 af AmorMadrid
Hold da op hvor er det en barnlig "debat" der er igang her. Det er simpelthen vigtigere for samtlige debattører at trække de andre ned og prøve at få dem til at fremstå så uintelligente som muligt, i stedet for selv at komme med nogle reelle argumenter for deres holdning, som andre måske ville kunne bakke op om. I stedet handler det om at skade de andres troværdighed, så man selv kan være den mindst uintelligente.

Der har knap nok været et eneste brugbart indlæg i denne tråd, og det gælder både for pro Benzema lejren og modstanderne. Det er i hvert fald ikke særlig interresant for andre at læse med.

@doven
Eftersom du ummidelbart er ret ny herinde, ved du det ikke nødvendigvis, men det med at der skal et hattrick til for at komme i betragtning til et 4 tal, er ikke udelukkende for Benzema. Spillere som Ronaldo har før scoret et hattrick uden at folk mente han fortjente et 4-tal, der var sågar nogen der mente, at hans præstation lå til et 1-tal. Som sagt, det vidste du muligvis ikke, men der er i hvert fald et par af dem der har trykket enig til dit indlæg der burde vide, at Benzema ikke nødvendigvis har været igennem mere uforklarlig kritik end andre spillere på holdet. Så nej, det er egentlig ikke særlig sigende for holdningen til Benzema.

Karaktererne er der for, at de kan blive diskuteret, så bliv endelig ved med det. Men objektivitet og lidt mindre fokus på moddebattørerne ville virkelig gavne de fleste indlæg herinde.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, BBB, R7CR7GB11, Carlos3

8 år 5 måneder siden #30 af SeQueda
Ja, sgu lidt ærgerligt med en så usaglig debat. Vi er alle fans af Real ffs.....

Jeg synes, at Benz havde en del gode interaktioner i det opbyggende spil, men en del af disse endte med en dårlig aflevering eller boldtab. På et tidspunkt dribler han fri med 3-4 mand omkring sig (super aktion), men rammer efterfølgende bolden enormt ringe, så den triller forbi mål. Der kan vi godt forvente mere - han er trods alt nr. 9 i Real Madrid! Han skal dog have credit for sin assist, men alt i alt skuffer han mig..... igen.

Bale synes jeg var helt væk. Havde han ikke haft tot i håret, havde jeg ikke opdaget, at han var med. Iøvrigt undrer det mig, at Zidane aldrig laver udskiftninger, førend der mangler omkring 20 min af kampen - og dette uanset hvor ringe en indsats start-11'ren laver.

8 år 5 måneder siden #31 af Jonas

Sahinovic skrev: Jonas skriver, at Benzema var ligeså dårlig som Ronaldo og Bale, det kan der også findes beviser på at dette ikke var tilfældet, men brugeren der på et tidspunkt havde travlt med at forsvare Mr. Trump, er vel nok ligeglad med facts.

Du sætter nye standarder for hvor dumt man kan udtrykke sig selv igen og igen. Man kan ikke tale om spillerpræstationer i termer af facts og beviser. Det tætteste du kan komme på er statistikker, men disse er ikke fuldkomne. Hvis man kunne nå en fuldkommen konklusion i vurderingen af en spillers præstationer, så ville vi ikke have en afstemning om hvem der er den bedste fodboldspiller, vi ville i stedet kun have en offentliggørelse.

Angående Trump så skal jeg ellers lige love for at der bliver lagt ord i munden på mig. Jeg har frabedt mig politisk indhold på denne side. At det politiske indhold så netop handlede omkring Trump, well.. Det er det eneste politiske indhold jeg har set på siden (det kan være der har været andet, men jeg har ikke set det). Der må være noget ved Trump journalister ikke kan modstå..

Jeg vil fremover ignorere alle henvendelser fra dig, Sahinovic, du er ikke værdig. Du har ikke forstået at en diskussion ikke handler om at overbevise modparten, men i stedet at udveklse meninger og lade folk danne deres egen mening. Indtil du har forstået dette vil jeg ikke kommunikere mere med dig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, R7CR7GB11

• ABC
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #32 af ABC

Madridabel skrev: ABC du snakker som om der er en endegyldig mening der er sandhed. Heldigvis ser vi fodbold meger forskelligt sådan som du omtaler Iscos spil. Jeg mener der er en kæmpe fejl af Zidanne at holde Isco, Arcensio og Kovasic så meget på bænken som han gør. Mener ikke Benzema har format til at være frontangriber på Real Madrids hold, og forstår ikke man ikke for langt tid siden har hentet en anden. Mener at Kroos også har en del mangler da jeg mener at han spiller meget sidelæns og ikke tager meget del i det defensive. Marcello er verdens bedste offensive forsvarsspiler, bortset fra han laver utrolig mange fejlafleveringer. Hans defensive formåen er svært at udtale sig om da han ofte bliver hængende og virker som om han ikke gider at arbejde den anden vej. Og så mener jeg at Navas redder for lidt bolde, og laver for mange fejl sammenlignet med de målmænd som de bedste hold har.
Mener Real Madrid har en utrolig stor bredde men flere af spillerene virker mætte, og med mangel på overskud og motivation til at kæmpe for den hvide trøje. Ronaldo har været en kæmpe gevinst for Madrid i mange år men virker mere interesseret i egne rekorder. Og så Zidane. Det virker på mig som han har mangel på overblik og taktisk formåen da jeg syntes at han bliver ved med at gøre det samme gang efter gang selv om det ikke fungere. Som om at spillerne får genvalg uanset hvilken indsats de yder på banen, og bare som et eksempel på hvem der har magten. Ronaldo bliver ved med at sparke frispark selv om der er mange der er klasser bedre til at sparke frispark, men Ronaldo ser kun sig selv. Håber Madrid sælger nogle af spillerne der har mistet evnen til at kæmpe når spillet ikke fungere, og køber nogle holdspillere så vi igen kommer til at være verdens bedste hold.

--
Tak for opmærksomheden! :-)
Hvis du kigger på mit nick, ser du: ABC: Asensio Benzema Cristiano

Dermed er jeg enig med dig omkring Asensio. Kovacic er fokuseret frem mod angrebet men kan (i min optik) aldrig nogensinde komme på tale så længe Modric, Casemiro spiller som de gør. Kroos er efterhånden blevet utrolig "doven" i sit spil.. Det har jeg tidligere kommenteret på.. Hvis man fulgte ham i Bayern tiden, ville man vide, at han var langt mere disciplineret.. Ved ikke hvad der er sket i "den varme sol"..

Min respons drejede sig dog primært om Benzema - en respons på at en anden respondent mente, at han var helt til rotterne. Jeg omtalte Isco - som ganske rigtigt kan drible med bolden - men det bliver bare aldrig rigtigt til noget. Han har ikke blikket rettet fremad i banen.. Han spiller den ofte bagud for selv at løbe frem. Det er ikke RM spillestil.

Var der i øvrigt nogen, der lagde mærke til Benzes reaktion, da Isco scorede!? Han knyttede næven og var glad. For HOLDET! Eller dengang han blev fældet, men straks kom på benene igen og lavede tunnel på den næste modspiller og blev så stoppet ved at blive holdt fast!? Hvor mange andre spillere ville ikke været blive liggende og forvente et frispark!? Vores ven #9 forsøger faktisk at skabe noget for HOLDET!

8 år 5 måneder siden #33 af Zyconith

ABC skrev:

Madridabel skrev: ABC du snakker som om der er en endegyldig mening der er sandhed. Heldigvis ser vi fodbold meger forskelligt sådan som du omtaler Iscos spil. Jeg mener der er en kæmpe fejl af Zidanne at holde Isco, Arcensio og Kovasic så meget på bænken som han gør. Mener ikke Benzema har format til at være frontangriber på Real Madrids hold, og forstår ikke man ikke for langt tid siden har hentet en anden. Mener at Kroos også har en del mangler da jeg mener at han spiller meget sidelæns og ikke tager meget del i det defensive. Marcello er verdens bedste offensive forsvarsspiler, bortset fra han laver utrolig mange fejlafleveringer. Hans defensive formåen er svært at udtale sig om da han ofte bliver hængende og virker som om han ikke gider at arbejde den anden vej. Og så mener jeg at Navas redder for lidt bolde, og laver for mange fejl sammenlignet med de målmænd som de bedste hold har.

--

Dermed er jeg enig med dig omkring Asensio. Kovacic er fokuseret frem mod angrebet men kan (i min optik) aldrig nogensinde komme på tale så længe Modric, Casemiro spiller som de gør. Kroos er efterhånden blevet utrolig "doven" i sit spil.. Det har jeg tidligere kommenteret på.. Hvis man fulgte ham i Bayern tiden, ville man vide, at han var langt mere disciplineret.. Ved ikke hvad der er sket i "den varme sol"..

Min respons drejede sig dog primært om Benzema - en respons på at en anden respondent mente, at han var helt til rotterne. Jeg omtalte Isco - som ganske rigtigt kan drible med bolden - men det bliver bare aldrig rigtigt til noget. Han har ikke blikket rettet fremad i banen.. Han spiller den ofte bagud for selv at løbe frem. Det er ikke RM spillestil.

Var der i øvrigt nogen, der lagde mærke til Benzes reaktion, da Isco scorede!? Han knyttede næven og var glad. For HOLDET! Eller dengang han blev fældet, men straks kom på benene igen og lavede tunnel på den næste modspiller og blev så stoppet ved at blive holdt fast!? Hvor mange andre spillere ville ikke været blive liggende og forvente et frispark!? Vores ven #9 forsøger faktisk at skabe noget for HOLDET!

Så fordi Asensio r i dit nick så r alt andet underordnet?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• ABC
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #34 af ABC

Zyconith skrev:

ABC skrev:

--

Så fordi Asensio r i dit nick så r alt andet underordnet?

Er det, hvad du får ud af mit svar!? For så ser det en smule tyndt ud for dig!

8 år 5 måneder siden #35 af zizou21

Madridabel skrev: Marcello er verdens bedste offensive forsvarsspiler, bortset fra han laver utrolig mange fejlafleveringer. Hans defensive formåen er svært at udtale sig om da han ofte bliver hængende og virker som om han ikke gider at arbejde den anden vej.

Sporgsmålet er om vi overhovedet kan kalde ham forsvarsspiller længere. Det med at han bliver hængende, synes jeg ofte skaber kaos i forsvaret - især når placerings evnerne halter hos dem der skal dække for ham.

Hala

Leveret af Kunena Forum