Truppen mod Real Sociedad, LaLiga, 23. spillerunde
@Sahinovic
Jeg kan godt se ideen i at skubbe en ekstra offensiv spiller ind og faktisk ville jeg rigtig gerne se en formation a la Bayerns 3-1 kamp mod PSG, en 4-2-3-1, evt, med en Modric/Isco i en fremtræden 10'er rolle, Ronaldo og Bale på kanterne og Benzema længst fremme. Hvis ikke Casemiro på midten så evt. et Kovacic-Kroos makkerpar til at kontrollere midten.
Jeg er dog overbevist om at vi stiller i en 4-3-3 med BBC alene pga. Bale's to-vejs-evner (og Zidanes stædighed), for at skygge Neymar når vi er i defensiven. Her er Isco for langsom.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Alternativt skal der være aftaler mellem Kroos og Modric som en god gammel serie bold stil. Går den ene midt frem, blive den anden tilbage :-)
..............Navas............
Nacho Varane Ramos Marcelo
..............Kovacic................
Bale Modric Kroos Asensio
................Ronaldo..........
Jeg er dog overbevist om at vi stiller i en 4-3-3 med BBC alene pga. Bale's to-vejs-evner
Haha, så hold dog op med det der med Bale er god defensivt. 2 fuldstændig neutrale kommentatorer brugte 7 min. på at forklare, hvor dårlig og doven Bale er blevet i det defensive arbejde, og det passer. Asensio, Lucas og Isco er gode til at ofre sig defensivt, men Bale er bare ikke i blandt her.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: El Siete skrev:
Jeg er dog overbevist om at vi stiller i en 4-3-3 med BBC alene pga. Bale's to-vejs-evner
Haha, så hold dog op med det der med Bale er god defensivt. 2 fuldstændig neutrale kommentatorer brugte 7 min. på at forklare, hvor dårlig og doven Bale er blevet i det defensive arbejde, og det passer. Asensio, Lucas og Isco er gode til at ofre sig defensivt, men Bale er bare ikke i blandt her.
Tror nok vi for det meste ser den 'dovne' version af Bale når vi spiller mod 'svage' hold. Her mangler han sammen med nogle andre medspillere, incitamentet til at løbe retur og forsvare. Bale er dog den bedste to-vejs spiller vi har i trupppen og det kan ikke benægtes. Hvis man beder ham om at for alvor at hjælpe til i defensiven (med kampens betydning og størrelse in mente), så tror jeg nok også at han kan udføre opgaven. Man skal også huske at han rent offensivt også er farligere end dem du nævner og hans direkte spil bliver især vigtigt overfor Kurzawa, som ikke ligefrem er super god defensivt. Desuden kommer vi formentligt til at forsvare os kompakt i perioder og spille på kontra. Her er Bale også ekstrem vigtig.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Khasama77 skrev:
Dios skrev: El Siete skrev:
Tror nok vi for det meste ser den 'dovne' version af Bale når vi spiller mod 'svage' hold. Her mangler han sammen med nogle andre medspillere, incitamentet til at løbe retur og forsvare. Bale er dog den bedste to-vejs spiller vi har i trupppen og det kan ikke benægtes. Hvis man beder ham om at for alvor at hjælpe til i defensiven (med kampens betydning og størrelse in mente), så tror jeg nok også at han kan udføre opgaven. Man skal også huske at han rent offensivt også er farligere end dem du nævner og hans direkte spil bliver især vigtigt overfor Kurzawa, som ikke ligefrem er super god defensivt. Desuden kommer vi formentligt til at forsvare os kompakt i perioder og spille på kontra. Her er Bale også ekstrem vigtig.
For nogle år siden gik argumenterne på hvorfor Bale skulle deltage defensivt når de andre ikke gjorde. Den indstilling fik de desværre ret i, for jeg kan sagtens benægte, at Bale er den bedste af de offensive til, at forsvarer. Faktisk synes jeg han er den dårligste lige efter Ronaldo.
Madrid1998 skrev: Neutrale kommentatorer i Dk? :O hvem?
Nogle gange skal man også bare huske på, at man ikke selv er neutral når man sidder og ser sit favorithold spille ;D Jeg kan dog nævne i flæng, men jeg er nu godt klar over, at hvis Barcelona bliver rost og Real Madrid ikke gør, så er man ikke længere neutral, men Barcelona fan. Per Frimann er vel det bedste eksempel her :)
- Madrid1998
- Platin bruger
-