Truppen mod Leganés, LaLiga, 16. spillerunde

8 år 5 måneder siden #13 af Kimbo
Synes også man burde har forsøgt at lukke kampen i lidt større stil end det vi ser

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #14 af R7CR7GB11
Hvilket andet hold har en CB til at sparke straffe? :-D
Sergioooooooooo

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #15 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Truppen mod Leganés, LaLiga, 16. spillerunde
Jeg krummede seriøst tær da jeg så at Zidane ville skifte Ceballos ind i det 90+2 og kun 1 minut resterende. Jeg synes virkelig det er syndt og at træde på et af Spaniens største talenter... jeg er sikker på at han nok skal slå igennem. Men kom nu zidane. Fremtidens midtbane vil bestå af Ceballos, Kovatic, Asensio og Isco.

8 år 5 måneder siden #16 af Steen
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Steen. Begrundelse: Forkert tråd

8 år 5 måneder siden #17 af YunisTaker
Benzema med en fantastisk kamp. Man of the Match deles mellem ham og Casemiro efter min mening.

Isco ville være verdens bedste fodboldspiller, hvis det var indendørs fodbold. Ville ikke blive ked af det hvis Isco forlod klubben til sommer.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

8 år 5 måneder siden #18 af R7CR7GB11
Har ikke set et eneste 3-tal til Isco endnu, men en del 1 taller.
Var han virkelig taakrummende daarlig? Av

8 år 5 måneder siden #19 af slb1995

R7CR7GB11 skrev: Har ikke set et eneste 3-tal til Isco endnu, men en del 1 taller.

Jeg gav ham selv et 2-tal, men jeg kan til dels godt forstå 1-tallerne. Han gik som sådan rigtig fint med i spillet, var ihærdig for at få fat i bolden (han løb 10,6 km.) og skilte sig fint af med bolden, bortset fra når det var i afgørende situationer, f.eks. når han kunne have lavet en assist. Derudover varmede han bolden for meget omkring modstanderens felt, hvor han ofte mistede bolden. Han endte sågar på 11 boldtab. Så hans spil væk fra modstanderens felt var i mine øjne godkendt, men når han skulle være afgørende, skuffede han.

8 år 5 måneder siden #20 af Dios

R7CR7GB11 skrev: Har ikke set et eneste 3-tal til Isco endnu, men en del 1 taller.

Han havde bare en af de dage, hvor intet ville lykkedes. Han gik rigtig godt med i spillet, og var generelt spilstyrende hele kampen igennem, men den sidste aflevering/afslutning var bare håbløs i stort set alle hans forsøg. Han ville for meget ligesom Asensio også lader til at ville nogle gange. Det er desværre nok konsekvensen af den kynisme der er i Real Madrid, hvis ikke der bliver leveret noget man kan nyde på et stykke papir når sæsonen er færdigspillet :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 5 måneder siden #21 af BBB

Dios skrev:

Han havde bare en af de dage, hvor intet ville lykkedes. Han gik rigtig godt med i spillet, og var generelt spilstyrende hele kampen igennem, men den sidste aflevering/afslutning var bare håbløs i stort set alle hans forsøg. Han ville for meget ligesom Asensio også lader til at ville nogle gange. Det er desværre nok konsekvensen af den kynisme der er i Real Madrid, hvis ikke der bliver leveret noget man kan nyde på et stykke papir når sæsonen er færdigspillet :)

Guti 2.0!

8 år 5 måneder siden #22 af Sahinovic
Hold nu fast, Benzema har åbenbart spillet en god kamp idag og så misser jeg den selvfølgelig.

Florentino Pérez

8 år 5 måneder siden #23 af Dios

BBB skrev:

Dios skrev:

Guti 2.0!

Langtfra topniveauet, men langt mere stabil. Det er ellers sjovt, at alle dem du mener er bedst bliver solgt fra Real haha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 5 måneder siden #24 af Zyconith

Sahinovic skrev: Hold nu fast, Benzema har åbenbart spillet en god kamp idag og så misser jeg den selvfølgelig.

Jeg synes altid han træder mere i karakter når Ronaldo ikke spiller.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Leveret af Kunena Forum