Truppen mod Leganés, LaLiga, 16. spillerunde
8 år 5 måneder siden #25
af El Siete
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Besvaret af El Siete på emne Truppen mod Leganés, LaLiga, 16. spillerunde
Kovacic fik lidt hug i sidste kamp, men man må sige han rejste sig i denne. Heldigvis får han spilletid i de kommende kampe og forhåbentlig fortsætter formkurven opad.
97% pass accuracy
100% dribble accuracy (8)
Og så var han involveret i alle 3 mål, bla. straffesparket til sidst.
97% pass accuracy
100% dribble accuracy (8)
Og så var han involveret i alle 3 mål, bla. straffesparket til sidst.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 5 måneder siden #26
af Daniel
Det kommer vel forhåbentlig ikke som den store overraskelse for dig, at Benzema træder mere i karakter, når såvel Ronaldo som Bale ikke er med i startopstillingen?
Jeg så det, som jeg også har fortalt om tidligere herinde, på tætteste hold mod Barcelona i returkampen i den spanske Super Cup i sommers - her var franskmanden en sand fornøjelsen på den falske 9’er flankeret af Lucas og Asensio.
Jeg kunne sagtens se Benzema have en fremtid i Real Madrid uden såvel Ronaldo som Bale. Jeg tror dog ikke længere på det samlede projekt, hvorfor jeg efterhånden også er ligeglad med, hvem Real Madrid vælger at afhænde af disse til sommer.
Besvaret af Daniel på emne Truppen mod Leganés, LaLiga, 16. spillerunde
Sahinovic skrev: Hold nu fast, Benzema har åbenbart spillet en god kamp idag og så misser jeg den selvfølgelig.
Det kommer vel forhåbentlig ikke som den store overraskelse for dig, at Benzema træder mere i karakter, når såvel Ronaldo som Bale ikke er med i startopstillingen?
Jeg så det, som jeg også har fortalt om tidligere herinde, på tætteste hold mod Barcelona i returkampen i den spanske Super Cup i sommers - her var franskmanden en sand fornøjelsen på den falske 9’er flankeret af Lucas og Asensio.
Jeg kunne sagtens se Benzema have en fremtid i Real Madrid uden såvel Ronaldo som Bale. Jeg tror dog ikke længere på det samlede projekt, hvorfor jeg efterhånden også er ligeglad med, hvem Real Madrid vælger at afhænde af disse til sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic
8 år 5 måneder siden #27
af BBB
Der er salgspotentiale i de spillere, som jeg kan lide ;-)
Besvaret af BBB på emne Truppen mod Leganés, LaLiga, 16. spillerunde
Dios skrev:
BBB skrev:
Dios skrev:
R7CR7GB11 skrev: Har ikke set et eneste 3-tal til Isco endnu, men en del 1 taller.
Var han virkelig taakrummende daarlig? Av
Han havde bare en af de dage, hvor intet ville lykkedes. Han gik rigtig godt med i spillet, og var generelt spilstyrende hele kampen igennem, men den sidste aflevering/afslutning var bare håbløs i stort set alle hans forsøg. Han ville for meget ligesom Asensio også lader til at ville nogle gange. Det er desværre nok konsekvensen af den kynisme der er i Real Madrid, hvis ikke der bliver leveret noget man kan nyde på et stykke papir når sæsonen er færdigspillet :)
Guti 2.0!
Langtfra topniveauet, men langt mere stabil. Det er ellers sjovt, at alle dem du mener er bedst bliver solgt fra Real haha :D
Der er salgspotentiale i de spillere, som jeg kan lide ;-)
8 år 5 måneder siden #28
af Zyconith
Nej, men det er på en måde hvor jeg tænker, at jeg gerne ville se ham gøre det i hver kamp! Også selvom Ronaldo er på banen. Benzema må simpelthen bare lære at kræve sin ret.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Besvaret af Zyconith på emne Truppen mod Leganés, LaLiga, 16. spillerunde
Daniel skrev:
Sahinovic skrev: Hold nu fast, Benzema har åbenbart spillet en god kamp idag og så misser jeg den selvfølgelig.
.
Nej, men det er på en måde hvor jeg tænker, at jeg gerne ville se ham gøre det i hver kamp! Også selvom Ronaldo er på banen. Benzema må simpelthen bare lære at kræve sin ret.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel