Oversigt over Neymars ankelskade

6 år 1 måned siden #1 af Administrationen

I aftes var Unai Emerys tropper i aktion mod Marseille på hjemmebanen Parc de Princes. Vanen tro var det stjernespækkede mandskab fra Paris dygtigere end sine landsmænd, men det var ikke resultatet, der trak de største overskrifter. Med omtrent ti minutter igen måtte verdens dyreste fodboldspiller, Neymar, nemlig lade sig udskifte efter et grimt solouheld. Efter en nærkamp med Marseillespilleren Bouna Sarr måtte en grædefærdig Neymar bæres ud på en båre.

Det var blandede bolsjer, der kom ud af PSG-lejren efter uheldet i går aftes, kun 9 dage før returopgøret. Emery udtalte efterfølgende: “Hvis I lige nu beder mig komme med en melding, vil jeg sige, at han spiller returkampen mod Real Madrid”. Anderledes pessimistisk var holdkaptajnen og Neymars landsmand, Thiago Silva, som udtalte at Neymar’s ankel “var enormt hævet i omklædningsrummet” og at han “nok ikke spiller onsdagens cup-kamp” mod selvsamme Marseille-mandskab.

De første meldinger dagen derpå fortæller, at der ikke har været brud på anklen. Det bliver nu spændende at se om den driblestærke brasilianer når at komme sig i tide til opgøret tirsdag d.6 marts.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #2 af Daniel
De seneste meldinger går på, at Neymar er ude i mellem 2-4 uger - han pådrog sig også et brud på foden.

Med andre ord: Neymar er ikke med i returopgøret i næste uge. Nu vil jeg ikke være “that guy”, som jinxer vores fine udgangspunkt inden returen, men PSG uden Neymar er sgu det samme som stegt flæsk uden persillesovs - det er to forskellige verdner.
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #3 af raul7=kongen
Tænker vi lidt videre - og antager(det her er på vej mod historiens største jinx fra min side) at PSG ryger ud. Kan det så få betydning ift. FFP? Jeg mener. De hentede historiens dyreste spiller i sommer og har aftale om den næstdyreste til sommer(Mbappé). Det bliver unægteligt svært at få til at løbe rundt indenfor rammerne, hvis man end ikke kommer forbi ottendedelsfinalen i CL.

Så kan skaden måske endda bringe Neymar eller Mbappé tættere på Madrid? Hvad angår Mbappé i øvrigt. Hvad tænker vi så? Han var godt nok ordinær i den første kamp. Spændende om han har mere at byde ind med i returen, når han skal løfte.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, R7CR7GB11

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #4 af asp3200
PSG er stadig farlige uden Neymar. De har rigeligt med gode spillere på bænken som kan drille os.

Er slet ikke sikker endnu på vi går videre, især med vores udebane resultater og svingende spil generelt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5 af DarioGomez
Også selvom han Intet udrettede mod os?
Mbappe var da langt mere direkte og lavede end at drible på tværs og smide sig konstant?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #6 af BBB
Besvaret af BBB på emne Oversigt over Neymars ankelskade

DarioGomez skrev: Også selvom han Intet udrettede mod os?
Mbappe var da langt mere direkte og lavede end at drible på tværs og smide sig konstant?


Han forsøgte sig også med det der trick, hvor man har bolden og så giver man den til en medspiller (???). En variant af samme trick gav også PSG et mål.

Neymar's driblerier og falden over bolden burde have givet ham et gult kort.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #7 af Dios
Besvaret af Dios på emne Oversigt over Neymars ankelskade

asp3200 skrev: PSG er stadig farlige uden Neymar. De har rigeligt med gode spillere på bænken som kan drille os.

Er slet ikke sikker endnu på vi går videre, især med vores udebane resultater og svingende spil generelt.


Verden ville da også gå under, hvis du ligepludselig troede på tingene :D

Selvfølgelig kan Di María og Draxler drille lidt, men der er immervæk langt op til Neymar. Carvajal har altid haft store problemer med Neymar, så det er da en kæmpe lettelse hvis han ikke er med. Dog mener jeg vores duo med Modric og Kroos er langt vigtigtere samt Marcelo, selvom jeg har stor tiltro til Nacho uanset hvor han spiller.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, R7CR7GB11

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #8 af Sahinovic
Neymar er ifølge Marca officielt meldt ude. Han har valgt at lade sig operere og vil efterfølgende være ude i to måneder og vil derfor først være tilbage i maj måned. Når der er et VM lige rundt om hjørnet, så er det forståeligt at han ingen chancer tager.

Chancen for videreavancement er ihvertfald lige blevet fordoblet, for hurtigløberen Mbappé - som visse brugere var klar på at sælge fodboldklubben Real Madrid og samtlige af Madrids indbyggere for - kunne jo ikke noget, udover de gange Neymar lagde en aflevering til ham i dybden, og her kunne han stadig ikke noget, fordi der ikke var oceaner af plads at løbe på. (I know han er stadig ung og et vildt talent, men det ændre ikke på at han ikke er en trussel for Real Madrid lige på nuværende tidspunkt).

Så har de Di Maria, Draxler og ikke mindst oraklet Emery, nej.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #9 af nono
Besvaret af nono på emne Oversigt over Neymars ankelskade
Di Maria er en større trussel mod Real Madrid end en Neymar som nægter at slippe bolden...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #10 af Daniel

nono skrev: Di Maria er en større trussel mod Real Madrid end en Neymar som nægter at slippe bolden...


Angelito har vel sagtens ikke være en trussel på en fodboldbane siden sin vanvidssæson i 2013/14?
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #11 af Real Madrid
Neymar er ude i 2 måneder, og man frygter for VM nu... jeg har sku ondt af ham.

Edit: Ny forside artikel på Marca Emery: Neymar will not be operated on

www.marca.com/en/football/international-...5fdea93578b457c.html

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #12 af Lukita

Chancen for videreavancement er ihvertfald lige blevet fordoblet, for hurtigløberen Mbappé - som visse brugere var klar på at sælge fodboldklubben Real Madrid og samtlige af Madrids indbyggere for - kunne jo ikke noget, udover de gange Neymar lagde en aflevering til ham i dybden, og her kunne han stadig ikke noget, fordi der ikke var oceaner af plads at løbe på. (I know han er stadig ung og et vildt talent, men det ændre ikke på at han ikke er en trussel for Real Madrid lige på nuværende tidspunkt).


Mbappé har med mål og assists været involveret i 29 mål i 32 kampe for PSG i denne sæson, og var i sidste sæson involveret i 40 mål i 44 kampe for Monaco. Jeg ved godt at vi ikke skal putte ham op på en piedestal, men at afskrive ham som en trussel på baggrund af én kamp på Bernabéu er jo bare dumt og arrogant.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce