Oversigt over Neymars ankelskade

8 år 5 måneder siden #13 af ChrillRM14

Lukita skrev:

Chancen for videreavancement er ihvertfald lige blevet fordoblet, for hurtigløberen Mbappé - som visse brugere var klar på at sælge fodboldklubben Real Madrid og samtlige af Madrids indbyggere for - kunne jo ikke noget, udover de gange Neymar lagde en aflevering til ham i dybden, og her kunne han stadig ikke noget, fordi der ikke var oceaner af plads at løbe på. (I know han er stadig ung og et vildt talent, men det ændre ikke på at han ikke er en trussel for Real Madrid lige på nuværende tidspunkt).

Mbappé har med mål og assists været involveret i 29 mål i 32 kampe for PSG i denne sæson, og var i sidste sæson involveret i 40 mål i 44 kampe for Monaco. Jeg ved godt at vi ikke skal putte ham op på en piedestal, men at afskrive ham som en trussel på baggrund af én kamp på Bernabéu er jo bare dumt og arrogant.

Ja, velkommen til Madridista.dk. Vi afskriver jo også Ronaldo et par gange om dagen ;)

Ej, Mbappe er svær rigtig at bedømme. Selvom han er top3 største offensive talenter pt, så spiller han i en liga, som er svær helt at sammenligne med den spanske. Vi kan egentlig kun bedømme ham, når han spiller de store kampe i Europa. Den på Bernabeu skuffede han.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #14 af Sahinovic

Lukita skrev:

Chancen for videreavancement er ihvertfald lige blevet fordoblet, for hurtigløberen Mbappé - som visse brugere var klar på at sælge fodboldklubben Real Madrid og samtlige af Madrids indbyggere for - kunne jo ikke noget, udover de gange Neymar lagde en aflevering til ham i dybden, og her kunne han stadig ikke noget, fordi der ikke var oceaner af plads at løbe på. (I know han er stadig ung og et vildt talent, men det ændre ikke på at han ikke er en trussel for Real Madrid lige på nuværende tidspunkt).

Mbappé har med mål og assists været involveret i 29 mål i 32 kampe for PSG i denne sæson, og var i sidste sæson involveret i 40 mål i 44 kampe for Monaco. Jeg ved godt at vi ikke skal putte ham op på en piedestal, men at afskrive ham som en trussel på baggrund af én kamp på Bernabéu er jo bare dumt og arrogant.

Det er så ikke kun på baggrund af én kamp, men det er vel klart, at kampen på Bernabéu vægter mere end kampen mod Dijon. Men lad os da endeligt tage den efter kampen, bare så jeg kan udstille dig som dum og arrogant.

Florentino Pérez

8 år 5 måneder siden #15 af Lukita

Det er så ikke kun på baggrund af én kamp, men det er vel klart, at kampen på Bernabéu vægter mere end kampen mod Dijon. Men lad os da endeligt tage den efter kampen, bare så jeg kan udstille dig som dum og arrogant.

Nu nævnte du specifikt kun den ene kamp, så det var naturligvis det jeg tog udgangspunkt i, det kan du godt se ikke? Desuden siger jeg heller ikke at Mbappé nødvendigvis kommer til at volde os problemer, jeg siger bare at man ikke skal afskrive ham på baggrund af én kamp på Bernabéu. Jeg håber selvfølgelig at han falder fuldstændigt igennem i returopgøret, da det vil være det bedste for os. Hvordan du vil udstille mig som dum og arrogant ved jeg ikke, hvad har jeg skrevet der understøtter det?

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Lukita.

8 år 5 måneder siden #16 af Administrationen

Sahinovic skrev:

Lukita skrev:

Næh. Men du kan bruge tiden på at tænke på hvor unødig den kommentar var.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kristian S, Dios, Real HWL, R7CR7GB11, Cristiano Ronaldo

8 år 5 måneder siden #17 af Steen
Emery udtalte i dag, at der er en chance for at han bliver klar til opgøret. Neymars far har været ude at sige, at den udtalelse er ''absurd'', og at han med garanti er ude de næste 6 uger og skal opereres, og derfor ikke kommer til at spille. Hvedebrødsdagene i Paris er ovre, og de små gnidninger begynder så småt at dukke frem. Jeg vill ikke udelukke, at han allerede kommer til Madrid denne sommer. Chancen er dog meget lille, men der er alligevel en meget, meget spinkel åbning.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 5 måneder siden #18 af raul7=kongen

Steen skrev: Emery udtalte i dag, at der er en chance for at han bliver klar til opgøret. Neymars far har været ude at sige, at den udtalelse er ''absurd'', og at han med garanti er ude de næste 6 uger og skal opereres, og derfor ikke kommer til at spille. Hvedebrødsdagene i Paris er ovre, og de små gnidninger begynder så småt at dukke frem. Jeg vill ikke udelukke, at han allerede kommer til Madrid denne sommer. Chancen er dog meget lille, men der er alligevel en meget, meget spinkel åbning.

Hvis han så bare ville lade sin far blive i Paris.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, R7CR7GB11, El Siete, Evden

• Paulochichon
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #19 af Paulochichon
Besvaret af Paulochichon på emne Oversigt over Neymars ankelskade
Mbappé er latterligt god og fyldt med åndssvagt meget potentiale..
Men kan ikke finde andet info på ham sidste sæson end 23 kampe fra start forddelt over CHL og Ligue 1 med 21 mål samt 8 assists på whoscored.com. Hvor stammer dine stats fra? Ville elske hvis de var rigtige!
Det skal nok blive en spændende kamp Neymar eller ej!

8 år 5 måneder siden #20 af Jaken
Ville langt hellere have Neymar med, hvis det betød at Marcelo, Kroos og Modric, med sikkerhed, også spillede.

De ville være et væsentligt større tab end Neymar for PSG.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Leveret af Kunena Forum