Real Madrid kender prisen på Neymar

8 år 4 måneder siden #1 af Kreatøren

Real Madrids absolut største transferdrøm hedder på nuværende tidspunkt ’Neymar’, og på Bernabéus direktionsgange kender man eftersigende allerede prisen. PSG’s præsident, Naser Al-Khelaifi, har gentagne gange understreget, at et sommerexit for den brasilianske superstjerne er umuligt, men ifølge AS.com skulle sandheden være, at der skal 400 millioner euro til, for at lokke pariserne til et salg af deres brasilianske 10’er.

For ganske få uger siden mødtes Real Madrids repræsentanter med Neymar senior og to advokater, for at diskutere muligheden for en potentiel transfer. På mødet blev Neymar senior informeret om interessen for sin søn, og at Real Madrid er villige til at betale de 400 millioner euro. Derudover diskuterede man på mødet den kommende strategi, samt den årlige løn og andre kontraktdetaljer.

Ifølge AS har Real Madrid i flere måneder været bekendte med Neymars ønske om at spille i den hvide trøje – et ønske som man deler i Madrid. Allerede ved Ballon d’Or-ceremonien 7. december, gav Florentino Pérez sit besyv med om ideen om Neymar i Madrid. Her udtalte præsidenten, at ”Neymar har større mulighed for at vinde den (Ballon d’Or, red.) i Madrid. Real Madrid er en klub, som giver hvad store spillere har brug for”.

Siden Gareth Bales ankomst i 2013 har Real Madrid ikke foretaget nogle Galáctico-indkøb, og Neymar er angiveligt udpeget som den som skal gå i fodsporene efter Cristiano Ronaldos æra er forbi.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #2 af Dios
Det er jo fuldstændig absurd!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius, Kimbo

8 år 4 måneder siden #3 af Fondo_Sur
Læg dertil at han har fået en forholdvis alvorlig skade, som man må se an.
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

8 år 4 måneder siden #4 af El Siete
James til 80M var vel også et Galactico-køb?

Aldrig i livet skal vi give 400M for een spiller. De Gea+Hazard+Lewandowski i stedet.

EDIT: PSG's samlede pakke (transfer+løn) skulle være 500M. Vil det sige vi er villige til at sætte 650M til side for Neymar. Næppe.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Vinícius

8 år 4 måneder siden #5 af Vinícius
De kan give Neymar, så kan vi give Isco og Ronaldo i retur. Ikke at jeg ikke holder af Ronaldo, men hvis det er sådan et generationsskifte skal igangsættes og Neymar skal sikres, er jeg villig til at give afkald på verdens bedste for den kommende verdens bedste.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 4 måneder siden #6 af Steen
Jeg ville støtte et køb til den pris. Vi burde vel have en stor sum til rådighed eftersom vi ikke har købt stort ind i mange år nu. Læg dertil penge fra salg af spillere som Bale, Benzema, Isco etc. og så burde det sagtens kunne lade sig gøre. Jeg har fulgt ham siden hans 2. sæson i Santos, og at se ham i Madrid er nok det største ønske jeg nogensinde har haft inden for fodbold (ja, selv mere end De Gea i Madrid!).
Hvis han selv presser gevaldigt på, og UEFA banker på mht. financial fairplay, så burde man vel kunne hente ham lidt billigere. Stadig for en stor sum, men hvis det er én spiller der er den pris værd, så er det ham. Man skal alligevel slippe €100M for en spiller som Icardi, og €200M for Kane.
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Steen.

8 år 4 måneder siden #7 af R7CR7GB11
Hahaha. Nu stopper festen kraftedeme. 200 millioner? Maaske.... Nu koster han saa pludseligt det dobbelte? Glem det.
Neymar er tydeligt utilfreds i PSG - saa faar i sgu ikke lov at tjene 170 millioner paa ham.

I samme sag - Nu koerer rygterne pludselig ogsaa, at han vil tilbage til Barcelona. Det kan jeg aldrig nogensinde se hvordan det skulle fungere. Parterne sagsoegte hinanden paa kryds og tvaers.

8 år 4 måneder siden #8 af mohbar
Det kunne være spin for at komme til Real at der så går rygter om Barca. På den måde lægges der pres på Real så han allerede kan komme til sommer...

Men kunne være ret fedt at se CR7 sammen ned Neymar. CR7 er begyndt at indse sine aldersrealaterede begrænsninger og virker langt mere medgørlig så min ikke han acceptere et års tid sammen med Neymar...

Og finansiering...køb Neymar for 200 mio euro +Benzema og Bale i bytte. Så er det finansieret og alle er glade ⚽️
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved mohbar.

8 år 4 måneder siden #9 af Dios
mohbar skrev:

Og finansiering...køb Neymar for 200 mio euro +Benzema og Bale i bytte. Så er det finansieret og alle er glade ⚽️

Ja undtagen Benzema, Bale og Psg :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 4 måneder siden #10 af Salix7
Grunde til at gøre det:
- Neymar er en verdensklasse spiller.
- Fordi vi kan drille Barca (En dyr omgang for at grine lidt af dem).

Grunde til ikke at gøre det:
- Neymar valgte Barca fremfor Madrid, selvom han tidligere i sit liv har været millimeter fra at være Madrid spille - lugter af en grisk spiller, hvor loyaliteten for klubben mangler.
- Neymar vil med en vis sandsynlighed skabe drama og kaos i truppen.
- Prisen er alt for høj, da vi kan få flere verdensklasse spillere for det beløb (Hazard, De Gea + en valgfri spiller til ca. 70-100mio).
- Mbappé lader umiddelbart til at være et bedre valg, hvis der skal bruges +250mio på en enkelt spiller.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

8 år 4 måneder siden #11 af Jbner
Jeg synes prisen på 400 mio. € lyder helt grotesk, og det synes jeg virkelig ikke man skal give for ham. Som andre har påpeget, kan man få 2-3 verdensklassespillere som måske er lige under Neymar, til den pris, og de ville stadig kunne gøre en kæmpe forskel. Så ser jeg helere at man henter Hazard, De Gea og måske Dybala.

8 år 4 måneder siden #12 af Zyconith

Salix7 skrev: Grunde til at gøre det:
- Neymar er en verdensklasse spiller.
- Fordi vi kan drille Barca (En dyr omgang for at grine lidt af dem).

Grunde til ikke at gøre det:
- Neymar valgte Barca fremfor Madrid, selvom han tidligere i sit liv har været millimeter fra at være Madrid spille - lugter af en grisk spiller, hvor loyaliteten for klubben mangler.
- Neymar vil med en vis sandsynlighed skabe drama og kaos i truppen.
- Prisen er alt for høj, da vi kan få flere verdensklasse spillere for det beløb (Hazard, De Gea + en valgfri spiller til ca. 70-100mio).
- Mbappé lader umiddelbart til at være et bedre valg, hvis der skal bruges +250mio på en enkelt spiller.

Er det ikke lidt gammeldags at gå op i loyalitet i fodbold nu om dage? For ikke at sige naivt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum