Real Madrid kender prisen på Neymar

8 år 4 måneder siden #13 af asp3200
Det er bare spin. Perez er en erfaren erhvervsmand, selvfølgelig spendere han ikke 400 mil på Neymar når han ved at holdet bliver stærkere med en konstellation i form af De Gea + Hazard + Topangriber. Det må alle da kunne se.

Neymar ville nok også skabe mere splid end der i forvejen er, han ville dog pynte på holdet og skabe mange flere chancer og kynisme, men det vil også kræve at Benzema, Bale er fortid og muligvis et skifte i opstilling.

Hvis Neymar vil væk, så kommer PSG ikke til at tjene på ham, så 200 mil er nok at regne med trods alt.

Jeg ser hellere De Gea + Hazard + Kane eller anden(et sats dog). Det vil give langt bedre forsvar og boldbesiddelse samt kynisme på den lange bane.
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved asp3200.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #14 af Dios
asp3200 skrev:

Neymar ville nok også skabe mere splid end der i forvejen er, han ville dog pynte på holdet og skabe mange flere chancer og kynisme, men det vil også kræve at Benzema, Bale er fortid og muligvis et skifte i opstilling.

Hvorfor om jeg må spørge? Vil der f.eks. ikke kunne være plads til Benzema på holdet? Og hvilken formation hentyder du til? For indtil videre har vi vel regelmæssigt spillet med 4-3-3, 4-4-2 flad og 4-4-2 diamant.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 4 måneder siden #15 af asp3200

Dios skrev: asp3200 skrev:

Hvorfor om jeg må spørge? Vil der f.eks. ikke kunne være plads til Benzema på holdet? Og hvilken formation hentyder du til? For indtil videre har vi vel regelmæssigt spillet med 4-3-3, 4-4-2 flad og 4-4-2 diamant.

Lad os sige kane kom til så bør benzema være fortid hvis en hazard skulle ligge som offensiv midt. Diamanten kan stadig bruges men jeg vil gå ud fra det bliver en offensiv 4-5-1 hvor Ronaldo stadig har kanten men carvajal/Marcelo ville komme som normalt. Lidt a la den her:

Carvajal varane ramos marcelo
Casemiro
Modric Kroos
Hazard Ronaldo
Kane

Kane ville trække ned ligesom i tottenham og som benzema prøver.. Ronaldo bredt på kanten og hazard trækker ind i midt mellemrummet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 år 4 måneder siden #16 af R7CR7GB11

Zyconith skrev:

Salix7 skrev: Grunde til at gøre det:
- Neymar er en verdensklasse spiller.
- Fordi vi kan drille Barca (En dyr omgang for at grine lidt af dem).

Grunde til ikke at gøre det:
- Neymar valgte Barca fremfor Madrid, selvom han tidligere i sit liv har været millimeter fra at være Madrid spille - lugter af en grisk spiller, hvor loyaliteten for klubben mangler.
- Neymar vil med en vis sandsynlighed skabe drama og kaos i truppen.
- Prisen er alt for høj, da vi kan få flere verdensklasse spillere for det beløb (Hazard, De Gea + en valgfri spiller til ca. 70-100mio).
- Mbappé lader umiddelbart til at være et bedre valg, hvis der skal bruges +250mio på en enkelt spiller.

Er det ikke lidt gammeldags at gå op i loyalitet i fodbold nu om dage? For ikke at sige naivt.

I de fleste klubber, jo.
Ikke i Real Madrid

8 år 4 måneder siden #17 af madrid2000
Neymar er helt vild fodboldspiller, men jeg orker ikke hans far.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

8 år 4 måneder siden #18 af Salix7

R7CR7GB11 skrev:

Zyconith skrev:

- Neymar valgte Barca fremfor Madrid, selvom han tidligere i sit liv har været millimeter fra at være Madrid spille - lugter af en grisk spiller, hvor loyaliteten for klubben mangler.
- Prisen er alt for høj, da vi kan få flere verdensklasse spillere for det beløb (Hazard, De Gea + en valgfri spiller til ca. 70-100mio).
- Mbappé lader umiddelbart til at være et bedre valg, hvis der skal bruges +250mio på en enkelt spiller.

Er det ikke lidt gammeldags at gå op i loyalitet i fodbold nu om dage? For ikke at sige naivt.

I de fleste klubber, jo.
Ikke i Real Madrid

@Zyconith: Jo, det er muligvis lidt gammeldags og naivt - men mit Madrid-hjerte glædes ekstra meget, hver gang jeg ser spillere fra egne rækker, som har kæmpet hårdere end nogen anden spiller, fejrer en scoring sammen. Tænkt blot på spillere som Nacho, Lucas og Casilla, der fravælges igen og igen uden at brokke sig, og samtidig performer nærmest hvergang de spiller. I min verden er det bare smukkere end hold som P$G og Shitty, som i min verden intet kan bortset fra at give spillere hjernedøde lønninger og lokke klubber til at sælge med vanvidspriser.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

8 år 4 måneder siden #19 af Zyconith

Salix7 skrev:

R7CR7GB11 skrev:

Zyconith skrev:

I de fleste klubber, jo.
Ikke i Real Madrid

@Zyconith: Jo, det er muligvis lidt gammeldags og naivt - men mit Madrid-hjerte glædes ekstra meget, hver gang jeg ser spillere fra egne rækker, som har kæmpet hårdere end nogen anden spiller, fejrer en scoring sammen. Tænkt blot på spillere som Nacho, Lucas og Casilla, der fravælges igen og igen uden at brokke sig, og samtidig performer nærmest hvergang de spiller. I min verden er det bare smukkere end hold som P$G og Shitty, som i min verden intet kan bortset fra at give spillere hjernedøde lønninger og lokke klubber til at sælge med vanvidspriser.

Så længe loyalitet åbenbart er en by i Rusland for Real Madrid og fodbolden generelt, ser jeg intet belæg for at dømme en spiller ud fra dens grad af loyalitet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 4 måneder siden #20 af Dios
@Zyconith.

Hvilke Real Madrid spillere ser du som illoyale på nuværende tidspunkt? Eller tænker du fra klubbens side af?

Real Madrid og Barcelona står for det rigtige IMO. Det er hold bygget op på spillere, som har været i klubben i noget der minder om et helt fodbold liv. Det tror jeg også er en af grundene til at det netop er de 2 klubber, som har så meget succes som de har.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

8 år 4 måneder siden #21 af Steen
www.abc.es/deportes/real-madrid/abci-ney...3100333_noticia.html

ABC: Neymar vil ikke vende tilbage til Paris og har givet Neymar Sr. besked om, at overtale PSG til at sælge ham til Madrid. Årsagerne skulle være pga. der blev piftet af ham, at holdet støttede Cavani i deres lille in-fight, at PSG floppede i deres helt store mål, nemlig CL og at han tror, at chancen for at vinde BdO er størst i Madrid.
Zidane støtter underskrivelsen, hævdes det.

Det er nok agurkesæson, men det er dog heller ikke urealistisk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 år 4 måneder siden #22 af Madrid777

Steen skrev: www.abc.es/deportes/real-madrid/abci-ney...3100333_noticia.html

ABC: Neymar vil ikke vende tilbage til Paris og har givet Neymar Sr. besked om, at overtale PSG til at sælge ham til Madrid. Årsagerne skulle være pga. der blev piftet af ham, at holdet støttede Cavani i deres lille in-fight, at PSG floppede i deres helt store mål, nemlig CL og at han tror, at chancen for at vinde BdO er størst i Madrid.
Zidane støtter underskrivelsen, hævdes det.

Det er nok agurkesæson, men det er dog heller ikke urealistisk.

Lad os nu bare købe Hazard og så om et par sæsoner når Cristiano ikke kan mere, der køber vi mbappe og kører ham i stilling til verdens bedste. Jeg er mod Neymar og han virker så illoyal. En af grundene til at han valgte PSG var vel så han kunne komme til realmadrid. Nej tak. Jeg tror sagtens at vi kan klare det uden ham. Han gør det godt scorer mål, men ordene "Neymar i Real Madrid" det lyder bare ikke godt på tungen. Jeg tror at mange Real madrid fans godt kan se hans fantastiske evner og de ting han kan med bolden. Der er nok bare nogen der ikke ville kunne fordrage at have ham i klubben. Det bliver sjovt at se hvordan Perez reagerer på det her. Vil han gøre det eller er det mod den nye transfertaktik. Det er en mærkelig situation den her.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Gribben, andreashn

8 år 4 måneder siden #23 af Vinícius
Vi får ham til 200 mio. euro. PSG ved godt, at ingen vil give så meget for en spiller, der vil væk fra klubben. På den måde kan alle parter, undtagen Barca, blive glade.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 4 måneder siden #24 af Kimbo
Siger efterhånden også nej tak, han lefler for både os og Barca, det holder bare ikke.

Leveret af Kunena Forum