Real Madrid kender prisen på Neymar

8 år 4 måneder siden #25 af Dios

Kimbo skrev: Siger efterhånden også nej tak, han lefler for både os og Barca, det holder bare ikke.

Og det er du sikker på? :D Nu sker det selvfølgelig ikke tit i denne her verden, men kunne det tænkes, at det er medierne der bare skriver for at skrive? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, R7CR7GB11, Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #26 af Kimbo

Dios skrev:

Kimbo skrev: Siger efterhånden også nej tak, han lefler for både os og Barca, det holder bare ikke.

Og det er du sikker på? :D Nu sker det selvfølgelig ikke tit i denne her verden, men kunne det tænkes, at det er medierne der bare skriver for at skrive? :D

Tjah måske, omvendt kan man også sige at det er medierne der kører det op at han vil til Madrid :)
Jeg tror bestemt han har fortrudt sit skifte og jeg tror også han er pænt ligeglad med hvilken klub af de 2 han kommer til.

8 år 4 måneder siden #27 af Real HWL

Kimbo skrev:

Dios skrev:

Tjah måske, omvendt kan man også sige at det er medierne der kører det op at han vil til Madrid :)
Jeg tror bestemt han har fortrudt sit skifte og jeg tror også han er pænt ligeglad med hvilken klub af de 2 han kommer til.

Brændte Neymar ikke alle broer i Barca da han skiftede? Eller hans far gjorde i hvert fald.

Leveret af Kunena Forum