Stjernerne afværgede katastrofen

13 år 5 måneder siden #13 af Hugol
Daniel, det har han fordi Real M i den opbyggende fase er alt alt for langsomme til at rykke for hinanden. Vi spiller gå fodbold

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #14 af Daniel

Hugol skrev: Daniel, det har han fordi Real M i den opbyggende fase er alt alt for langsomme til at rykke for hinanden. Vi spiller gå fodbold

Der er løb nok, men disse er nyttesløse, når idémanden er idéforladt. Han lignede, og har gjort det, det meste af sæsonen, en periferispiller i serie-6. Det er bare ikke godt nok.

Khedira er mere kreativ end Modric. Kreativitet er end ikke tyskerens force. Netop det faktum, siger en hel del.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Daniel. Begrundelse: Tilføjelse

13 år 5 måneder siden #15 af Dios
Godt nok er jeg kæmpe Pro-Modric, men synes simpelthen det er for tamt, at man lægger alt ansvaret over på Modric, og gør ham til syndebuk. Godt nok spillede han ikke godt, man der var jo ingen af de 11 som spillede godt i første halvleg.
Callejon viste endnu engang, hvorfor han skal spille angriber, hvis han overhovedet skal være i Real Madrid. Var der nogen som sagde middelmådig?. Di María, ja han gik fra og være middelmådig til og være direkte elendig. Han leger bolden er giftig, og har en mærkværdig trang til og smide samtlige af hans bolde væk. De første 5 afleveringer han laver var til modstanderne, og der skulle gå 10 min. før han lavede en aflevering frem i banen, som ikke var til modstanderne.
Higuain er ligesom Callejon. En elendig fodboldspiller, men fandens god til og afslutte og løbe i dybden. Higuain har desværre bare fundet sin kærlighed, nemlig offsiden.

Og så er der Kaká. Laver han 2 gode ting i en kamp, så er han tilbage på højeste niveau. Og der er bromance i luften.
Han var elendig i første halvleg. Problemet med Kaká i Real Madrid, er hans positionering. Han er aldrig fri i rummet, som Özil er det, og han søger alt for ofte for langt ned i banen. Han løber ofte i vejen for vores centrale midtbanespillere, fordi han er så ivrig, og måske var han omdrejningspunktet i Milan, men det ødelægger ham fuldstændig i Real Madrid.
Han spiller altid som Ronaldo gør det, når han bliver for ivrig. De prøver og prøver, men kommer ingen vejne, og det er det helt store problem.
Kaká lavede et fantastisk mål, og en fantastisk aflevering til Ronaldo, som førte til målet, men det bringer ham ikke tilbage på toppen.

Jeg gad faktisk godt og se Modric på det stærkeste Real Madrid mandskab. Det er bare ikke fair, at hans "chancer" altid er med reserverne, og dermed er presset langt større på ham. Han spiller altid i stedet for Alonso eller Özil, men det er jo ikke sådan han skal spilles.
Der er immervæk også enorm forskel på hans rolle i Tottenham, og den måde Tottenham spillede på, og hans rolle i Real Madrid og den måde vi spiller på.
Vi smider bolde væk, og Tottenham spillede ball possesion.

Derudover, så var det fantastisk og se The A-Team komme ind og redde kampen. Fantastisk præstation af de 3 :).

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 5 måneder siden #16 af rezamadridista
Selvfølgelig er Kaka ikke på toppen, men han var farligere end de resterende (før trippel udskiftningen). Før udskiftningerne, så stank alle, men Kaka stank mindst. Den måde han kan trække et hold op med hans hurtighed vil altid være farlig. Det jeg prøver at sige er at Kaka var bedst før udskiftningerne, og strålede efter udskiftningerne. - Og det skal han have ros og mere spilletid for.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved rezamadridista.

13 år 5 måneder siden #17 af asp3200
Modric på A-team = win og meget mere boldbesídelse. Han kan gå naturligt ind ift den mega klovn til di maria, sælg nu det fjols.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• kongmadrid
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #18 af kongmadrid
Besvaret af kongmadrid på emne Stjernerne afværgede katastrofen
lige nu er kaka ikke på toppen, men mere spilletid til ham så er han der, hvor vi har brug for ham.. man kan ikke være så blind , for han gøre det godt når han for chancen, synes han skal spille i CHL, returen. ikke pga, kampen igår men pga han er brand varm i øjeblikket, og det må vi udnytte på den bedste måde:):)

di maria viser igen det vi kender ham for, dumt dumt dumt.....!!,

gad fanme godt at se özil og kaka spille sammen, mod united,
özil ud på kanten og en brandvarm kaka på den offensive midtbane lige bagved benz,

for özil gør det fantastik på på kanten imodsætning til di maria:)

• SK_92
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #19 af SK_92
Besvaret af SK_92 på emne Stjernerne afværgede katastrofen
@kongmadrid

Det var stort set poetisk, det med Özil og Kaka, og jeg kunne ikke være mere enig!

Her er den frække så: Jeg er, trods den skarpe tone i mit tidligere indlæg, en lille tilhænger af LM19, da han har vist genialt spil i Tottenham. Han har, som vi alle ved, et sublimt touch, og han kan på visse områder kaldes "Kroatiens Pirlo" ..
Derfor, så er en mulig sammensætning af truppen i fremtiden således:

Casillas - Ramos, Varane, Pepe, Marcelo - Khedira, Xabi Alonso - Modric (Dyb offensiv midtbane) - Özil/Di Maria/Callejon, Özil/Kaka - Ronaldo

Eftersom vi ikke har det største udvalg af kantspillere, så kunne det være en fordel at satse på dette. Gerne to, så Di Maria kan tage til Chelsea eller en anden klub, der faktisk gider hans fis :)

13 år 5 måneder siden #20 af asp3200
Lopez

ramos varane pepe coentrao

khedira alonso

ozil modric/kaka ronaldo

benz

Det SKAL være opstillingen i de 3 vigtige kampe som kommer mod Barcelona og Man U. Om folk så helst vil have Modric eller Kaka er jeg ligeglad med. Jeg ser helst ozil på kanten og Modric centralt som for Tottenham. Kaka er i god form p.t, men fejler tit mod storhold. Så længe Di maria bare sælges/ofres er jeg fint tilfreds.

13 år 5 måneder siden #21 af rezamadridista
Enig i din opstilling. Dog skal Kaka starte inde i følge mig. Han er i god form.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Leveret af Kunena Forum