Stem på Madridista.dk som årets bedste hjemmeside
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Igen i år deltager Madridista.dk i afstemningen om at blive årets bedste fodbold-hjemmeside hos Sparpedia.
Sidste år stemte I os ind på en flot førsteplads og vi håber, at I vil hjælpe os på vej igen i år.
Stem på Madridista.dk som bedste hjemmeside her:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Siden er dog dallet i kvalitet i forhold til sidste år. Her tænker jeg på de manglende referater og alt det Nordic bet, der fylder en del.
- Aouassar
- Gæst
-
Men jeg kan sige at siden desværre ikke lever op til årets bedste side og vil formentlig ikke vinde før man får referaterne tilbage og fjerner al den reklame der er blomstret op. Her tænker jeg på bet- og “tag 3 betal for 2”- reklamerne...
madrid2000 skrev: Så er der stemt.
Siden er dog dallet i kvalitet i forhold til sidste år. Her tænker jeg på de manglende referater og alt det Nordic bet, der fylder en del.
Aouassar skrev: Har fulgt med på siden i et par år nu. (Jeg blev først medlem i år)
Men jeg kan sige at siden desværre ikke lever op til årets bedste side og vil formentlig ikke vinde før man får referaterne tilbage og fjerner al den reklame der er blomstret op. Her tænker jeg på bet- og “tag 3 betal for 2”- reklamerne...
Jeg afventer også en løsning på reklamerne på mobilsiden. Ingen side vil få min stemme, hvis reklamerne fylder mere end indlæggene på et forum. I skal sikkert nok vinde alligevel.
Nordic Bet delen kan også gøres mere elegant.
De seneste dage har jeg været på farten, og har derfor været på mobilen. Her gik det først op for mig hvad andre har klaget over så mange gange. Efter 3 forsøg, hvor jeg gentagende gange ramte diverse reklamebannere, så opgav jeg. Det er jo et decideret helvede, hvor det på min Mac er langt mere overskueligt, dog stadig irriterende at Nordicbet reklamen er så kæmpe.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- ABC
- Gæst
-
forum.madridista.dk/index.php/forum/deba...-reklamer-alle-vegne
I øvrigt virker det også ret dumt, at alle jeres links til nordicbet.dk åbner i samme browser vindue - i leder altså jeres brugere væk fra jeres hjemmeside.
Årets bedste hjemmeside - det er alligevel noget! :-)
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
2. Reklamer - Det er ikke meningen, at oplevelsen på Madridista.dk skal drukne i reklamer. Som lovet ser vi på det i forbindelse med en større evaluering af siden og så er håbet og forventningen, at vi får en tilfredsstillende løsning på det.
Vi håber, at I kan leve med ovenstående og at det ikke lukker jeres øjne for de mange andre gode ting, som Madridista.dk kan byde på:
* Månedens mål
* Månedens spiller
* Rejseguide
* Masser af daglige nyheder
* Historie-afsnit
* Konkurrencer
+ meget mere.
Administrationen skrev: 1. Optakt/referat - Vi har haft flere snakke om det internt og vi er HELT enige om, at de skal tilbage på siden. Status lige nu er, at vi finder den rette løsning og starter op med det til den nye sæson.
2. Reklamer - Det er ikke meningen, at oplevelsen på Madridista.dk skal drukne i reklamer. Som lovet ser vi på det i forbindelse med en større evaluering af siden og så er håbet og forventningen, at vi får en tilfredsstillende løsning på det.
Vi håber, at I kan leve med ovenstående og at det ikke lukker jeres øjne for de mange andre gode ting, som Madridista.dk kan byde på:
* Månedens mål
* Månedens spiller
* Rejseguide
* Historie-afsnit
* Konkurrencer
+ meget mere.
Jeg kunne godt tænke mig nogen flere "historiske tilbageblik" de er altid spændende at læse og man plejer også at få et godt smil ud af det.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madrid777 skrev:
Administrationen skrev: 1. Optakt/referat - Vi har haft flere snakke om det internt og vi er HELT enige om, at de skal tilbage på siden. Status lige nu er, at vi finder den rette løsning og starter op med det til den nye sæson.
* Månedens mål
* Månedens spiller
* Rejseguide
* Historie-afsnit
* Konkurrencer
+ meget mere.
Jeg kunne godt tænke mig nogen flere "historiske tilbageblik" de er altid spændende at læse og man plejer også at få et godt smil ud af det.
Du kan være helt tryg. Dem skal der nok komme flere af.
Administrationen skrev:
Madrid777 skrev:
* Månedens mål
* Månedens spiller
* Rejseguide
* Historie-afsnit
* Konkurrencer
+ meget mere.
Du kan være helt tryg. Dem skal der nok komme flere af.
Det lyder lækkert og jeg har også stemt på jer som den bedste fanside da de andres hjemmesider ligner noget værre koks og der synes jeg trods alt at man har styr på det herinde.
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold