Truppen mod Juventus, CL, kvartfinale 1. kamp

8 år 3 måneder siden #25 af Real HWL
Ronaldos kritikker skal snart grave rigtig dybt for at finde noget dårligt at sige om ham!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #26 af slb1995

Zyconith skrev: Hvad tænker I om at Bale ikke kom ind? Skulle han spares efter sin fine (90. minutters) præstation i weekenden eller...?

Jeg tror ikke, udskiftningen af Benzema var med i planerne (måske en lille skade? Udskiftningen kom ret tidligt). Derudover var både Asensio og Vazquez kommet ind, hvilket lidt overflødiggjorde de kvaliteter, Bale kunne bringe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 3 måneder siden #27 af Steen
Jeg har det lidt ambivalent med en sejr som denne. På den ene side er det naturligvis dejligt at vinde 3-0. På den anden side, så er 3-0 utrolig misvisende, da vi leverede en ringe præstation. Det var et svækket Juve hold, med en ufattelig defensiv og ufarlig midtbane. Alligevel havde vi kun 53% boldbesiddelse, og kunne ikke kontrollere kampen. Med lidt skarphed kunne Juve sagtens have scoret og udlignet ved 1-0. Efter 2-0 målet, som kom ud af det blå, og Dybalas røde kort, gav de op.
Jeg var den mest sikre inden PSG kampen. Jeg var sikker inden Juve kampen. Men mange ting skal forbedres, hvis vi skal kunne slå Barcelona. Bayern og City bliver lidt nemmere, men man skal ikke undervurdere nogen når man når semifinalen.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

8 år 3 måneder siden #28 af Zyconith

slb1995 skrev:

Zyconith skrev: Hvad tænker I om at Bale ikke kom ind? Skulle han spares efter sin fine (90. minutters) præstation i weekenden eller...?

Jeg tror ikke, udskiftningen af Benzema var med i planerne (måske en lille skade? Udskiftningen kom ret tidligt). Derudover var både Asensio og Vazquez kommet ind, hvilket lidt overflødiggjorde de kvaliteter, Bale kunne bringe.

Hvad står SLB for? Sport Lisboa e Benfica?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #29 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Truppen mod Juventus, CL, kvartfinale 1. kamp
Jeg tror grunden til at mange af os nu kun nævner Barca i Champions League sammenhæng er at vi allerede kigger mod semifinalerne og her står Barca klart som det eneste hold som kan drille os. Uden at undervurdér de andre hold, så bliver det nemmere at møde dem..

8 år 3 måneder siden #30 af Real Madrid
Zidanes sejr nummer 99 (i 137 kampe). Ville være smukt med sejr nummer 100 mod Atletico søndag!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #31 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Truppen mod Juventus, CL, kvartfinale 1. kamp
Vi skal tabe mod Atletico Madrid så vi ikke ender med at lave pasillo på campen :D

8 år 3 måneder siden #32 af BBB

Sandsynligvis gemmes han til Atletico kampen. Hvor han så godt nok ikke vil komme til sin ret på nogen måde. Hvis han gør det godt der, så starter han mod Juve næste gang.

8 år 3 måneder siden #33 af SeQueda
Efter sådan et formidabelt mål fra Ronaldo, må jeg bare være med i en tråd.
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved SeQueda.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, Lukita

8 år 3 måneder siden #34 af Zyconith

BBB skrev:

Sandsynligvis gemmes han til Atletico kampen. Hvor han så godt nok ikke vil komme til sin ret på nogen måde. Hvis han gør det godt der, så starter han mod Juve næste gang.

Såfremt han holder sig skadesfri, er jeg optimistisk på hans vegne det resterende forår.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 3 måneder siden #35 af Doc.juego

Zyconith skrev:

BBB skrev:

Såfremt han holder sig skadesfri, er jeg optimistisk på hans vegne det resterende forår.

Selv om spørgsmålet kan stilles med et glimt i øjet, så tror jeg faktisk det er en faktor, var det for et par måneder siden at madeidista bragte en artikel om zidanes taktik med max 90 min. Om ugen til Bale ?
Det betyder selvfølgelig også at der jo er taget en beslutning om at man ikke ville regne med Bale mod Juventus, og det siger jo en del.

Hvis det ikke var tilfældet at man ikke vil have en skade til ham, så må det jo betyde at han er færdig.
I det 75 min. Havde det været oplagt at tage modric ud og smide Bale ind istedet for kovacic.
Så spille
Lucas Kroos casemiro Asensio
Bale
Ronaldo

Men det valgte man at lade vær med, istedet satte man endnu en midtbanespiller ind, mod et modløst Juventus hold i undertal.

Jeg tror det er lidt en blanding, selvfølgelig vil man ikke have Bale skadet, men at han ikke engang får et kvarter mod et Juventus i undertal ? Man ville hellere bygge videre på kovacic's gode form.
Tja, Bale er bare ikke i start 11'eren, og det synes jeg nu er tydeligt.
Jeg tror han er på vej væk, hvis han ikke vil acceptere en rolle som rotations spiller, vel og mærke under spillere som Asensio og Lucas V. Muligvis også under spillere som Kovacic (dog en anden plads)

Jeg håber han sendes til England til sommer, for begge parters skyld.

8 år 3 måneder siden #36 af Madrid777

Steen skrev: Jeg har det lidt ambivalent med en sejr som denne. På den ene side er det naturligvis dejligt at vinde 3-0. På den anden side, så er 3-0 utrolig misvisende, da vi leverede en ringe præstation. Det var et svækket Juve hold, med en ufattelig defensiv og ufarlig midtbane. Alligevel havde vi kun 53% boldbesiddelse, og kunne ikke kontrollere kampen. Med lidt skarphed kunne Juve sagtens have scoret og udlignet ved 1-0. Efter 2-0 målet, som kom ud af det blå, og Dybalas røde kort, gav de op.
Jeg var den mest sikre inden PSG kampen. Jeg var sikker inden Juve kampen. Men mange ting skal forbedres, hvis vi skal kunne slå Barcelona. Bayern og City bliver lidt nemmere, men man skal ikke undervurdere nogen når man når semifinalen.

Hvorfor er det altid at der er nogen der kommer med det her indlæg efter hver storsejr mod et godt hold. Real Madrid vinder 3-0. Det er måske ikke hvordan de gør det, men måden de gør det på. De formår at vinde selvom, at spillet ikke fungerer nogengange i kampen og det er der vi er bedre end alle andre hold. CL er vores turnering. Når man slår Psg 3-1 og 1-2 og nu Juve 3-0 så sidder man alligevel og tvivler. Hvorfor gør vi det - jeg ved det ikke? Det er også på udebane. Og 3-0 på udebane må være et meget godt resultat i mine øjne. De fleste inklusiv mig selv tænker nok - Kan vi klare det mod Barca? Hvis vi er kyniske foran mål, så kan vi slå dem, men hvis det var ligesom sidste gang hvor Ronaldo og Benzema misser store chancer så kan det blive svært. Benz rammer stolpen og Ter Stegen redder Ronaldos bold, så tor jeg det bliver svært, men lad os nu se - det kunne jo være, at Roma slår Barca ud, det kunne være lækkert:)
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real Madrid, Real HWL

Leveret af Kunena Forum