Truppen mod Atlético Madrid, LaLiga, 31. spillerunde

8 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Zinedine Zidane har i dag udtaget truppen til morgendagens kamp mod El Derbi.

Her har han i sidste øjeblik været nødt til at sortere skadede Jesús Vallejo fra, hvilket betyder at Ramos og Varane udgør centerforsvaret i morgen.

Herudover er Achraf, Ceballos og Mayoral også ude af kampen.

Truppen mod Atlético Madrid:
Målmænd: Navas, Casilla, Luca Zidane.
Forsvar: Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo, Theo.
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Llorente, Kovacic, Isco, Asensio.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Bale, Lucas Vázquez.

Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #2 af DarioGomez
Nå. Men lige i dag må vi vel gerne tabe?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #3 af Kimbo
Den er sku svær synes jeg.
Nederlag på hjemmebane mod lillesøster gør altså avs i en sæson hvor der ikke er meget at juble over.
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #4 af DarioGomez
Dog noget mindre ondt end en pasillo

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #5 af Administrationen
Pasillo bliver der jo ikke tale om.
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #6 af Daniel
Så folk vil hellere kapitulere på forhånd mod Atletico Madrid, som vi sagtens kan nå at hente i tabellen, end at lave en pasillo for Barcelona?

Den logik fatter jeg så ikke.......

Zidane har i øvrigt været ude og udtale, at Real Madrid ikke laver en pasillo for Barcelona under alle omstændigheder (som I kan læse på madridista.dk, red.).

Vi slagter Atletico Madrid i dag, og så må vi fandeme vise de satans til catalanske vatnisser, hvor skabet skal stå i et eventuelt Champions League-opgør.
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Dios, Real HWL, Zyconith, Siempre fiel, Kimbo, Madrid777, SeQueda
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #7 af Kimbo
Det er fantatisk som vi ejer CL år efter år, men ej hvor ville jeg bare gerne vi var mere stabile liga mæssigt.
Ved godt mange sætter Champions League som det højeste, men en gammel ræv som mig vil bare altid hellere fortrække en liga titel.
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #8 af ChrillRM14

Kimbo skrev: Det er fantatisk som vi ejer CL år efter år, men ej hvor ville jeg bare gerne vi var mere stabile liga mæssigt.
Ved godt mange sætter Champions League som det højeste, men en gammel ræv som mig vil bare altid hellere fortrække en liga titel.

Er det ikke kun fordi, at vi har vundet så få de senere år? Eller mener du rent faktisk principielt, at du hellere vil have, at RM vinder ligaen end CHL?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #9 af Zyconith
Keylor; Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo; Lucas, Kovacic, Kroos, Asensio; Cristiano y Bale.

Oblak; Juanfran, Savic, Godín, Lucas; Thomas, Koke, Saúl, Vitolo; Griezmann y Diego Costa.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #10 af Kimbo

ChrillRM14 skrev:

Kimbo skrev: Det er fantatisk som vi ejer CL år efter år, men ej hvor ville jeg bare gerne vi var mere stabile liga mæssigt.

Er det ikke kun fordi, at vi har vundet så få de senere år? Eller mener du rent faktisk principielt, at du hellere vil have, at RM vinder ligaen end CHL?

Jeg ser altid at de først og fremmest vinder den største titel, og det er for mig den nationale.
Det gør ondt helt ind i knoglerne at Barcelona render med den år efter år.
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Kimbo.
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #11 af ChrillRM14
@Kimbo
All right.
Jeg tror nu også, at der modsat er nogle Barca-fans, der er dødtrætte af, at de år efter år overskygges af RMs europæiske succes ;)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #12 af Raul7-2880

ChrillRM14 skrev: @Kimbo
All right.
Jeg tror nu også, at der modsat er nogle Barca-fans, der er dødtrætte af, at de år efter år overskygges af RMs europæiske succes ;)

“År efter år”... what!?

De seneste 12 sæsoner har Barca vundet CHL 4 gange mens vi har vundet 3 gange. Før La Decima havde vi haft 12 års CHL-trofæ tørke.
Tiden før Mourinho (ved godt det lang tid siden) men der blev vi slået ud i 1/16 finalerne 6 år i træk!

Derimod er det dødtrættende at se et historisk Barca hold med verdens bedste spiller nogensinde i spidsen. Jeg troede endelig at deres årti-lange vanvittige æra var forbi efter Super Copa, men i stedet står de i en fordelagtig position til at vinde The Treble.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum