Truppen mod Atlético Madrid, LaLiga, 31. spillerunde

5 år 11 måneder siden #25 af Siempre fiel
Tungt at se hvor lidt Bale får ud af det over en hel kamp. Asensio var også usynlig meget af tiden. Forstår ik Zidane vil stille op med to så lidt kombinationsstærke spillere som Bale og Ronaldo i en kamp vi ved vi kommer til at dominere stort - jeg ved snart ik hvem af de to der er dårligst i pasningsspillet. Ronaldo er jo så heldigvis umådelig dygtig til dét dér med at score mål, mens man kun ka undre sig over hva meningen er med Bale.

Jeg sad hele første halvleg og savnede Benz (eller Isco) til at sætte Cristiano i scene, men da først Benz kommer ind, så tager han fanme Ronaldo ud - jamen det eneste Benz duer til er jo for faen at spille Ronaldo!!! Og self får Benz en gigantisk chance for at redde dagen og naturligvis er han ik i nærheden af at omsætte den - der lød ét stort kollektivt, forventeligt suk på hele Bernabeu - trist at vi ik har bare én anden spiller som man ka regne med foran mål.

Og hvor er det håbløst at vi så ofte totalt mister koncentrationen lige efter en scoring - det var så tydeligt at hele holdet faldt fuldstændig i intensitet og målet var på dén baggrund slet ingen overraskelse - jeg fatter ik hvis dette ik er noget Zidane har forsøgt at ændre for det er simpelthen sket så mange gange.
Sidste redigering: 5 år 11 måneder siden ved Siempre fiel. Begrundelse: Tilføjelse
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #26 af Carlos3
Det med Ronaldo forstår jeg 100 procent godt, Zidane står i en situation hvor en elendig sæson kun kan reddes af en cl triumf, og den eneste mand der kan gøre det muligt er Ronaldo fordi Bale og Benzema ikke kan finde målet nok til at hvis Ronaldo blev skadet så kunne vi godt klare os.

Ronaldo er fantastisk, især lige nu og specielt i CL, men det er både bekymrende og skræmmende hvor afhængige vi er af ham. Vi har et fantastisk hold, men uden ham bliver det bare ikke til sejr og mål

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, El Siete
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #27 af Madridnation.
Nogen der egentlig ved hvad rekorden er for en spiller at score x antal kampe i træk ?

Tror CR7 er oppe på en 10 kampe i træk nu - men hvad er rekorden ?

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #28 af Zyconith

Madridnation. skrev: Nogen der egentlig ved hvad rekorden er for en spiller at score x antal kampe i træk ?

Tror CR7 er oppe på en 10 kampe i træk nu - men hvad er rekorden ?


www.uefa.com/memberassociations/news/newsid=2062223.html

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridnation.
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #29 af PCBJ
Måske forståeligt at ZZ tager Ronaldo men tanke på C.L. men fantastisk at se Isco :) og Marcelo for den sags skyld..
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #30 af PCBJ
Omkring snakken om pasillo er det langt ude.. Jeg er stolt Real Madrid fan og har været det siden man kunne samle klistermærker og sætte dem i sin samlebog men vinder Barca ligaen som de helt sikkert gør må man bare bøje sig og tage hatten af for deres sæson.. uanset hvad håber jeg altid på Real Madrid sejr og synes det er noget vrøvl at tænke på anden måde. Den form for stolthed er usundt set med mine øjne. Man kæmper hvad man kan og lider man nederlag tager man det som en mand.. også selvom det gør ondt.
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #31 af Andersdrengen
Enig PCBJ :)

Hvis vi skal blive ved med at kalde os for kongeklubben, skal vi også agere som en kongeklub - med alt hvad det indebærer!
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #32 af El Siete

PCBJ skrev: Omkring snakken om pasillo er det langt ude.. Jeg er stolt Real Madrid fan og har været det siden man kunne samle klistermærker og sætte dem i sin samlebog men vinder Barca ligaen som de helt sikkert gør må man bare bøje sig og tage hatten af for deres sæson.. uanset hvad håber jeg altid på Real Madrid sejr og synes det er noget vrøvl at tænke på anden måde. Den form for stolthed er usundt set med mine øjne. Man kæmper hvad man kan og lider man nederlag tager man det som en mand.. også selvom det gør ondt.


Enig, vis sig som den større klub og lad de andre om at være smålige. Vi har haft en elendig første halvdel på sæsonen, og det er kun vores egen skyld.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #33 af Sahinovic

PCBJ skrev: Omkring snakken om pasillo er det langt ude.. Jeg er stolt Real Madrid fan og har været det siden man kunne samle klistermærker og sætte dem i sin samlebog men vinder Barca ligaen som de helt sikkert gør må man bare bøje sig og tage hatten af for deres sæson.. uanset hvad håber jeg altid på Real Madrid sejr og synes det er noget vrøvl at tænke på anden måde. Den form for stolthed er usundt set med mine øjne. Man kæmper hvad man kan og lider man nederlag tager man det som en mand.. også selvom det gør ondt.


Havde katalanerne og medierne ikke konstant snakket om det, med det eneste formål at bevidst provokere, så kunne det godt være, at klubben selv havde taget initiativet til at gøre det. For det er vel meningen at man selv skal tage initiativet til at gøre det, fremfor nærmest at blive tvunget til det, hvad er meningen/smukke i det egentligt?

Forresten tror jeg heller ikke helt, at de når at blive mestre inden de møder os. De har vidst brug for tre sejre og en uafgjort ud af de resterende syv kampe, og lige nu ser deres kampprogram således ud: Valencia (H), Celta Vigo (U), Deportivo (U), Real Madrid (H).

Der hvor det så kan gøre lidt ondt er, når de tager imod Real Madrid på Camp Nou, og så endegyldigt bliver mestre i denne kamp.

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #34 af DarioGomez

Zyconith skrev:

Madridnation. skrev: Nogen der egentlig ved hvad rekorden er for en spiller at score x antal kampe i træk ?

Tror CR7 er oppe på en 10 kampe i træk nu - men hvad er rekorden ?


www.uefa.com/memberassociations/news/newsid=2062223.html


Der er bare den forskel, at der i flere af tilfældende fx Messis KUN er tale om ligekampe, og ikke om 'alle' kampe i træk - derfor er det sgu lidt snyd. Omvendt er det også unfair at forlange, at Messi skal kunne score i de afgørende CL-kampe. ;-)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Doc.juego, ChrillRM14
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #35 af Sahinovic
Og selvfølgelig topper Messi også denne liste, altså lidt ligesom, han gør i alt andet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 5 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
5 år 11 måneder siden #36 af madrid2000

Sahinovic skrev: Og selvfølgelig topper Messi også denne liste, altså lidt ligesom, han gør i alt andet.


Husk at vaske din tunge :-)
Sidste redigering: 5 år 11 måneder siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Gribben
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum
Annonce