Truppen mod Atlético Madrid, LaLiga, 31. spillerunde

8 år 2 måneder siden #13 af ChrillRM14

Raul7-2880 skrev:

ChrillRM14 skrev: @Kimbo
All right.
Jeg tror nu også, at der modsat er nogle Barca-fans, der er dødtrætte af, at de år efter år overskygges af RMs europæiske succes ;)

“År efter år”... what!?

De seneste 12 sæsoner har Barca vundet CHL 4 gange mens vi har vundet 3 gange. Før La Decima havde vi haft 12 års CHL-trofæ tørke.
Tiden før Mourinho (ved godt det lang tid siden) men der blev vi slået ud i 1/16 finalerne 6 år i træk!

Derimod er det dødtrættende at se et historisk Barca hold med verdens bedste spiller nogensinde i spidsen. Jeg troede endelig at deres årti-lange vanvittige æra var forbi efter Super Copa, men i stedet står de i en fordelagtig position til at vinde The Treble.

De seneste par år, mente jeg at hentyde til...

Når det er sagt, så handler det vel om, hvordan man definerer “år efter år”. Barca vandt i 06, 09, 11 og 15. De to første er altså ved at være et årti eller længere siden. Jeg synes RMs europæiske stime med 7 sæsoner i træk med semifinaler er mere sigende. Min pointe var bare, at vi skal være glade for RMs seneste tids uforlignelige europæiske resultater, når man tænker på Barcas nationale dominans... for så kunne det virkelig være en grim tid.

Og det med verdens bedste spiller nogensinde kan vi vist diskutere.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #14 af Real Madrid
Godt flow i spillet, vi er klart det bedste hold. Håber de skruer tempoet lidt op, og får Isco ind fremfor Lucas eller Bale, det bliver lige et indlæg eller to for meget til min smag. Tror vi tager en smal sejr!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #15 af BBB
Har linjevogteren en søn på Fabrikken, som mangler en kontrakt?
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #16 af mohbar

Raul7-2880 skrev:

ChrillRM14 skrev: @Kimbo
All right.
Jeg tror nu også, at der modsat er nogle Barca-fans, der er dødtrætte af, at de år efter år overskygges af RMs europæiske succes ;)

“År efter år”... what!?

De seneste 12 sæsoner har Barca vundet CHL 4 gange mens vi har vundet 3 gange. Før La Decima havde vi haft 12 års CHL-trofæ tørke.
Tiden før Mourinho (ved godt det lang tid siden) men der blev vi slået ud i 1/16 finalerne 6 år i træk!

Derimod er det dødtrættende at se et historisk Barca hold med verdens bedste spiller nogensinde i spidsen. Jeg troede endelig at deres årti-lange vanvittige æra var forbi efter Super Copa, men i stedet står de i en fordelagtig position til at vinde The Treble.

"Verdens bedste" hold nu op please. manden er Verdens bedste Barcaspiller men at sige han er den bedste i verden er en alvorlig provokation mod spillere som Maradona Pelé og Zidane. Det her er altså ikke tennis men holdsport og hvis han ikke kan hjælpe med at vinde for andet end Barca så stop venligst med dit ævl :)
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #17 af mohbar
Hvor irriterende at de er så toptændte og tunede mod os men når de spiller mod Barca er de som bløde fine bambier..
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #18 af ChrillRM14
Fantastisk mål af Bale og Ronaldo

Men hvor er det forudsigeligt, at man så f*ucker op i den anden ende med det samme. Hvorfor er det, at vi i ligaen ikke kan levere en professionel indsats i defensiven...

Undtagen Navas. Hold kæft, han kan være god en gang i mellem!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved ChrillRM14.
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #19 af ChrillRM14
Fra næste sæson skal der andre offensive esser ind på dét hold end Ronaldo. Man er alt for afhængige af ham...

Egentlig fin kamp, hvor man jo på mange måder er bedre end lillebror. Resultatet kan vi ikke bruge til meget.

Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #20 af Fondo_Sur
Så kun 2. Halvleg, men den var også god. Spillede forrygende, men til ingen nytte i afslutningsspillet som savnede El Bicho efter han blev skiftet ud.

Atletico spillede som en mini-klub.
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #21 af Real HWL
Utroligt vi ikke er i stand til at få 3 point i sådan en kamp...
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #22 af Sahinovic
Nu så jeg ikke kampen, men hvorfor blev Ronaldo overhovedet skiftet ud?

Hvis det var med henblik på at spare ham til på onsdag, så har Zidane jo fuldstændigt mistet hovedet, for Ronaldo kan sagtens holde til langt mere end det der bliver givet udtryk for lige på nuværende tidspunkt.

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
  • Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 2 måneder siden #23 af Aouassar
Jeg savnede ham også til sidst.
Men jeg tror bare at Zidane vil være på forkant. Ronaldo kan da sagtens klare 3 kampe på 7 dage hvis det skal være det. Men hvorfor tag en chance når han er den eneste som kan lave mål for os...
Emnet er blevet låst.
8 år 2 måneder siden #24 af Dios

mohbar skrev: Hvor irriterende at de er så toptændte og tunede mod os men når de spiller mod Barca er de som bløde fine bambier..

Mon ikke det har noget at gøre med At. Madrid vel nok er det bedste hold i verden til at forsvarer feltet mod indlæg, og vi høvler 200 bolde direkte ind i smasken på dem, hvor Barca spiller bolden langs jorden imod dem, og rykker deres forsvar rundt som træningskegler.

Idag havde vi hele tiden 2 kantspillere på kanten. Ja det lyder dumt, men sådan var det jo. Da Isco og Modric kom ind, så valgte Bale at stille sig ud på venstrekanten for kun at slå høje indlæg ind i boksen. Det var selvom Marcelo, Isco og Modric eller Kroos spillede i det område. Det er jo hovedløst, og vidner om manglende taktisk forståelse på et så højt plan, så det er decideret pinligt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Sahinovic
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum