Spansk og fransk presse: Real Madrid forhandler med Neymar

8 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Rygterne om Neymar til Real Madrid fra den kommende sæson tager til og det gælder både i spansk og i fransk presse.

Ifølge flere medier forhandler Real Madrid nu direkte med Neymar og man har haft en udsending i Rio de Janeiro til at mødes med den brasilianske verdensstjerne og den pågældende udsending var også manden, som stod bag mødet mellem Vinicius Junior og Neymar i sidstnævntes hjem.

Paris SG skal angiveligt have indstillet sig på, at man kun får glæde af Neymar i en enkelt sæson og der spekuleres i en pris i omegnen af 260 millioner €, hvilket er et beløb, som Real Madrid ikke vil have problemer af nogen art med at betale.

Neymar er nu tilbage i Paris for at gennemføre sidste del af genoptræningen, men han kommer ikke til at spille for den franske klub mere i denne sæson……….eller måske nogensinde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #2 af Daniel
Det er mange penge, men det er vel bare det, man må betale, når der er tale om en af verdens tre bedste fodboldspillere.

Jeg er slet ikke i tvivl om, at Neymar jr. og Neymar sr. bagtanke med PSG alle dage har været Real Madrid. Det kan lyde søgt, men ikke desto mindre finder jeg det ganske plausibelt.

Neymar ville endvidere sikrer, at Real Madrid igen er at finde i den afgørende fase af Champions League i næste sæson, ligesom han er en mand, der kan lave det magiske og afgørende i de tætte kampe i La Liga, hvilket Real Madrid flere gange har haft brug for i indeværende sæson, hvilket tabellen afspejler.

Neymar til Real Madrid er vist ikke længere blot en drøm for rigtige mange madridistas. Nej, det ligner mere og mere, at Neymar bliver Perez' galactico denne sommer (rygterne tager i hvert fald til i styrke). Spørgsmålet er så bare, om Real Madrid har så meget mere at gøre med på markedet, efter en eventuel tilføjelse af Neymar. Der er trods alt brug for forstærkninger andre steder på banen ditto.
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 2 måneder siden #3 af Fondo_Sur
Hvorfor skulle PSG ville forhandle?

Tror ikke på det her.

8 år 2 måneder siden #4 af Administrationen

Fondo_Sur skrev: Hvorfor skulle PSG ville forhandle?

Tror ikke på det her.

PSG vil vel forhandle, hvis Neymar virkelig vil væk. De vinder jo i hvert fald ikke noget med en surmulende brasilianer.

8 år 2 måneder siden #5 af Daniel

Tror ikke på det her.

Hvorfor ville Barcelona forhandle i sommers?

8 år 2 måneder siden #6 af El Siete

Daniel skrev:

Tror ikke på det her.

Det gjorde de jo så heller ikke :)
Tror dog Neymar har en form for udvej i PSG.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 2 måneder siden #7 af El Siete
Det er skisme mange penge, men man må jo gå ud fra at vi har skrabet en pæn bunke penge sammen efter nogle transfervinduer uden så mange køb, samt at man nok allerede ved hvem man sælger i sommeren, og at det giver lidt ekstra i kassen.
Så længe der er penge til en målmand, højreback og en angriber, så fint.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

8 år 2 måneder siden #8 af Carlos3
Tror det er rigtig svært at gennemskue om der er hold i rygtet, men jeg tror da helt sikkert at Neymar har indskrevet en exit plan i hans kontrakt, og i og med PSG ikke vandt CL og endda blev slået ud af Real Madrid, så tror jeg han er meget interesseret i at skifte til real hvis real så også vinde cl, han tænker på en ting og det er den perosnlig hæder og hans plads i historiebøgerne og han har set hvad Real Madrid gjorde for ronaldos karriere, så tror de han øjner sit snit for at tage til real vinde en masse titler og et par guldbolde og slå messi i kampen om at være den bedste i verden istedet for at stå som hans højrehånd og fejre priserne til messi med ham som nummer 2.

En ting er sikkert, guldboldende får han ikke i PSG og CL vinder han også næppe med PSG.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

8 år 2 måneder siden #9 af Carlos3

El Siete skrev: Det er skisme mange penge, men man må jo gå ud fra at vi har skrabet en pæn bunke penge sammen efter nogle transfervinduer uden så mange køb, samt at man nok allerede ved hvem man sælger i sommeren, og at det giver lidt ekstra i kassen.

et salg eller 2 kan selvfølgelig også hjælpe lidt, en ting er sikkert, henter man neymar så er bale væk.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

8 år 2 måneder siden #10 af El Siete

Carlos3 skrev:

El Siete skrev: Det er skisme mange penge, men man må jo gå ud fra at vi har skrabet en pæn bunke penge sammen efter nogle transfervinduer uden så mange køb, samt at man nok allerede ved hvem man sælger i sommeren, og at det giver lidt ekstra i kassen.

et salg eller 2 kan selvfølgelig også hjælpe lidt, en ting er sikkert, henter man neymar så er bale væk.

Bale er væk uanset om Neymar kommer eller ej tror jeg. Men han må også give lidt i posen, dog ikke nærheden af priserne i disse dage.
Der har endda også været snak om at bytte Bale med Salah og en pose penge, men må sige at har man muligheden for Neymar, så hellere kaste lidt ekstra i puljen og så få ham. Salah nærmer sig nok også en pris på 200M og han har kun en enkelt verdensklassesæson bag sig, samt at de er lige gamle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

8 år 2 måneder siden #11 af Daniel

El Siete skrev:

Daniel skrev:

Tror ikke på det her.

Det gjorde de jo så heller ikke :)
Tror dog Neymar har en form for udvej i PSG.

Naturligvis.

Men jeg forestiller mig nu alligevel, at det var Barcelona, der fremstillede PSG et krav om, at Neymars frikøbsklausul skulle indfries. Og så skal man også huske på i den ligning, at Neymar stadig kunne afvise PSG's kontraktudspil og blive i Barcelona. Men han ville tydeligvis væk, og det samme kan komme i spil nu, om end Real Madrid ikke har en frikøbsklausul at læne sig op ad.

Real Madrid har penge, og selvom PSG har en rigmand i ryggen, så kan jeg ikke finde et godt argument for at afvise 260 millioner euro mod at have en utilfreds verdensstjerne i truppen. Men det er sgu nok bare mig :-)

8 år 2 måneder siden #12 af Steen
Han er hver en krone værd. Siden 2010 har det været min drøm at se ham i Madrid. Da han skiftede til Barcelona troede jeg der var slut med den drøm, men måske er vi heldige. Jeg tror stadig ikke på rygterne, da jeg ikke kan forestille mig at PSG vil sælge ham efter en enkelt sæson. Vi har jo også tidligere set hvordan de reagerede da nogen forsøgte at købe Verratti. Men jeg ville blive overrasket, hvis vi ikke henter ham næste sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Leveret af Kunena Forum