Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Spansk og fransk presse: Real Madrid forhandler med Neymar

Spansk og fransk presse: Real Madrid forhandler med Neymar 1 måned 1 uge siden #13

Jeg hader ham og finder ham mere ulækker end selv Rottefjæset i Barca - og ville derudover hellere have Mbappé.
The administrator has disabled public write access.

Spansk og fransk presse: Real Madrid forhandler med Neymar 1 måned 1 uge siden #14

• Steen
  • Steen's profilbillede
  • Platin bruger
Mbappé kommer når Ronaldo er færdig.

Neymar - Ronaldo - Isco.
Kroos - Casemiro - Modric.

Smukt.

Egentligt ville det være dumt af PSG ikke at sælge ham, hvis vi byder de 250M. For nogenlunde de penge kan de hente Pogba og Hazard, som begge ville være tilfredse i Paris.

Spansk og fransk presse: Real Madrid forhandler med Neymar 1 måned 1 uge siden #15

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
Mon ikke en talsmand for hovedpersonen eller hovedpersonen selv snart går ud og afliver alle rygter om et skifte til Madrid. Jeg tror på han kommer... Men det bliver ikke til sommer. Han kommer i sommeren 19 sammen med Vinícius jr ;)

Spansk og fransk presse: Real Madrid forhandler med Neymar 1 måned 1 uge siden #16

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Selvfølgelig skal vi ikke betale 260 millioner for Neymar. Det er den tåbeligste idé jeg længe har hørt. Alt taler imod, attituden, alderen, value 4 money, etc.

Nej, vi har brug for et alternativ til højrebacken (evt. også venstrebacken), en ny defensiv midtbanespiller, en ny højrefløj, og et alternativ til angrebet.

Keylor/Kepa/Rulli

Carvajal/Odriozola
Varane/Vallejo
Ramos/Nacho
Marcelo/Theo/Raphael Guerreiro

Casemiro/W. Carvalho
Modric/Kovacic
Kroos/Ceballos

Vazquez/Isco/Gelson Martins
Ronaldo/Asensio/Insigne

Benzema/Andre Silva/Dybala/Immobile/Icardi

Pengene skal altså bruges på at styrke hele holdet, og ikke blot med en enkelt primadonna der skal konkurrere med Isco/Asensio/Ronaldo/Vazquez/Benzema.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Følgende bruger(e) har sagt tak: DarioGomez, andreashn

Spansk og fransk presse: Real Madrid forhandler med Neymar 1 måned 1 uge siden #17

• El Siete
  • El Siete's profilbillede
  • Platin bruger
Daniel skrev:
El Siete skrev:
Daniel skrev:
Fondo_Sur skrev:
Hvorfor skulle PSG ville forhandle?

Tror ikke på det her.

Hvorfor ville Barcelona forhandle i sommers?

Det gjorde de jo så heller ikke :)
Tror dog Neymar har en form for udvej i PSG.

Naturligvis.

Men jeg forestiller mig nu alligevel, at det var Barcelona, der fremstillede PSG et krav om, at Neymars frikøbsklausul skulle indfries. Og så skal man også huske på i den ligning, at Neymar stadig kunne afvise PSG's kontraktudspil og blive i Barcelona. Men han ville tydeligvis væk, og det samme kan komme i spil nu, om end Real Madrid ikke har en frikøbsklausul at læne sig op ad.

Real Madrid har penge, og selvom PSG har en rigmand i ryggen, så kan jeg ikke finde et godt argument for at afvise 260 millioner euro mod at have en utilfreds verdensstjerne i truppen. Men det er sgu nok bare mig :-)

Tja, jeg tror sgu ikke ligefrem Qatar står og mangler penge, så måske omtalen ved at have Neymar i klubben vægter højere end 260M - hvor absurd det end lyder :)

Hvis han kommer, så tror jeg det er fordi han har været klog nok til at inkludere en udvej i kontrakten; de vinder ikke CL, han kan skifte til Real, osv, et eller andet. Ham og hans far virker som to der har styr på den slags og altid sørger for at have et es i ærmet.

Jeg synes hele tiden det har været et mærkeligt, uambitiøst skifte, og man må formode han har højere ambitioner end at spille med træningskegler i Frankrig de næste fem år.
Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Spansk og fransk presse: Real Madrid forhandler med Neymar 1 måned 1 uge siden #18

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Dog ingen tvivl om at Florentino vil gøre sit bedste for at få hentet ham. Der har været nok transfer-tørke.
Alma Blanca.

Spansk og fransk presse: Real Madrid forhandler med Neymar 1 måned 1 uge siden #19

Orker simpelthen ikke Neymar - hans griske far og hans fest-gen.

Han er brændt ud om tre-fire år; klassisk brasilianer-type.

Hellere købe flere og bedre spillere til bredden.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) har sagt tak: Brylle, andreashn

Spansk og fransk presse: Real Madrid forhandler med Neymar 1 måned 1 uge siden #20

• elle44
  • elle44's profilbillede
  • Platin bruger
Zyconith skrev:
Selvfølgelig skal vi ikke betale 260 millioner for Neymar. Det er den tåbeligste idé jeg længe har hørt. Alt taler imod, attituden, alderen, value 4 money, etc.

Nej, vi har brug for et alternativ til højrebacken (evt. også venstrebacken), en ny defensiv midtbanespiller, en ny højrefløj, og et alternativ til angrebet.

Keylor/Kepa/Rulli

Carvajal/Odriozola
Varane/Vallejo
Ramos/Nacho

Casemiro/W. Carvalho
Modric/Kovacic
Kroos/Ceballos

Ronaldo/Asensio/Insigne

Pengene skal altså bruges på at styrke hele holdet, og ikke blot med en enkelt primadonna der skal konkurrere med Isco/Asensio/Ronaldo/Vazquez/Benzema.

Fint hold til at gå efter Europa League næste år ;)
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real HWL, Steen, Zyconith, Langerup

Spansk og fransk presse: Real Madrid forhandler med Neymar 1 måned 1 uge siden #21

@Elle44
Vi er da fint igang med at få ørene i maskinen på et hold, der kæmper om at få LOV at spille EL næste sæson ;)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) har sagt tak: elle44

Spansk og fransk presse: Real Madrid forhandler med Neymar 1 måned 1 uge siden #22

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Real HWL skrev:
Mon ikke en talsmand for hovedpersonen eller hovedpersonen selv snart går ud og afliver alle rygter om et skifte til Madrid. Jeg tror på han kommer... Men det bliver ikke til sommer. Han kommer i sommeren 19 sammen med Vinícius jr ;)

Med den lor....te b trup vi kan stille op idag ville vinicuius være en klar forstærkning. Han skal helst starte hos os efter sommer 2018
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real HWL

Spansk og fransk presse: Real Madrid forhandler med Neymar 1 måned 1 uge siden #23

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
elle44 skrev:
Zyconith skrev:

Keylor/Kepa/Rulli

Carvajal/Odriozola
Varane/Vallejo
Ramos/Nacho

Casemiro/W. Carvalho
Modric/Kovacic
Kroos/Ceballos

Ronaldo/Asensio/Insigne

Den trup vi har i øjeblikket er dårligere end mit bud på en all-round forbedring. Og vi slutter i top tre og i finalen i CL. Ellers godt forsøgt på at være morsom.

For at bevare husfreden undlod jeg at understrege behovet for en erstatning til Ramos. Men altså... Kampen i dag viser kun nødvendigheden af at Varme stepper op og man eventuelt kunne hente Bonucci til at holde Ramos i ørerne.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

Spansk og fransk presse: Real Madrid forhandler med Neymar 1 måned 1 uge siden #24

• elle44
  • elle44's profilbillede
  • Platin bruger
Zyconith skrev:
elle44 skrev:
Zyconith skrev:

Keylor/Kepa/Rulli

Carvajal/Odriozola
Varane/Vallejo
Ramos/Nacho

Casemiro/W. Carvalho
Modric/Kovacic
Kroos/Ceballos

Ronaldo/Asensio/Insigne

Den trup vi har i øjeblikket er dårligere end mit bud på en all-round forbedring. Og vi slutter i top tre og i finalen i CL. Ellers godt forsøgt på at være morsom.

For at bevare husfreden undlod jeg at understrege behovet for en erstatning til Ramos. Men altså... Kampen i dag viser kun nødvendigheden af at Varme stepper op og man eventuelt kunne hente Bonucci til at holde Ramos i ørerne.

Det er et godt hold, bevares. Jeg mener nu at holdet og fansene har brug for noget stjernestøv, og en absolut topspiller til at forbedre vores startopstilling.

Lad os sige vi har et budget på 300-400 mio. Det er vel ikke urealistisk? Og at vi så sælger for Ca. 100 mio, hvor Bale giver det meste af indtægten. Det vil så give et budget på 140-240 mio. efter et køb af Neymar. Ved 140 mio kan man stadig købe Odriozola til 40 mio, og en klasseangriber til 100 mio. Med 240 mio kan man tilføje en ny målmand og eventuelt en central fordvarsspiller eller en backup til Casemiro.

Pointen er, at vi stadig har midler til at forstærke truppen på andre områder, selvom vi køber Neymar.
Følgende bruger(e) har sagt tak: El Siete, Lukita
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.