NordicBet-blog: Gareth Bale og Zidanes hovedbrud
Navas
Marcelo-Ramo-Varane-Carvajal
Kroos-Casemiro-Modric
Ronaldo-??????-???????
Det hele står eller falder med de sidste to spillere...
jeg tænker at Zidane og co har studeret Liverpool og fundet deres svagheder. Med det spil vi viste i gårsdagens 1.halvleg, der kan Liverpool simpelthen ikke følge med, det nægter jeg simpelthen at tro.
Uden at jinxe kampen men hvor kan Liverpool ellers true os udover Salah og Mané som bliver sendt i dybden??
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Elto92 skrev: Det er en af de største hjernevrider op til en vigtig kamp. Hvem fanden skal starte... de selvskrevne må vel være
Navas
Kroos-Casemiro-Modric
Ronaldo-??????-???????
jeg tænker at Zidane og co har studeret Liverpool og fundet deres svagheder. Med det spil vi viste i gårsdagens 1.halvleg, der kan Liverpool simpelthen ikke følge med, det nægter jeg simpelthen at tro.
Uden at jinxe kampen men hvor kan Liverpool ellers true os udover Salah og Mané som bliver sendt i dybden??
Hvis Mo Salah bliver sendt i dybden er vi jo så heldige at vi nok har den hurtigste CB i verden - manden Varane. Han kan hamle op med Aubameyang i en løbeduel, som man så et par gange sidst vi spillede mod Dortmund. Salah og Mane er virkelige hurtige, men det er Varane altså også. Vi har set gang på gang hvordan han løber de hurtigste angribere i verden op.
Og vi har også gang på gang set Ramos skubbe aaaalt for højt op og blive sat, Varane kan trods alt ikke løbe 2 mand op. Men nej, ser heller ikke Liverpool som en trussel.Madrid777 skrev:
Elto92 skrev: Det er en af de største hjernevrider op til en vigtig kamp. Hvem fanden skal starte... de selvskrevne må vel være
Navas
Kroos-Casemiro-Modric
Ronaldo-??????-???????
Hvis Mo Salah bliver sendt i dybden er vi jo så heldige at vi nok har den hurtigste CB i verden - manden Varane. Han kan hamle op med Aubameyang i en løbeduel, som man så et par gange sidst vi spillede mod Dortmund. Salah og Mane er virkelige hurtige, men det er Varane altså også. Vi har set gang på gang hvordan han løber de hurtigste angribere i verden op.
Spansk fodbold er simpelthen klasser over engelsk på det tekniske plan, vi kommer til at køre dem rundt på på midten hele kampen igennem.
Jeg tror virkelig første halvleg kommer til at handle om overlevelse. Vi har set hvor hurtigt det kan gå imod Juve og Bayern, og Liverpool er altså endnu bedre til at presse på som begge de hold gjorde i starten af kampene. Så jeg synes der er grund til at være nervøs!
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Lets face it... dét som har kendetegnet denne sæson har bl.a. været, de undertippede har overrasket..
Betis vinder 0-1 på Bernabeu (rekorden for mål score i samtlige kampe afsluttet)
Roma mod Barca...Levante mod Barca og senest Frankfurt som vinder mod Bayern i pokalen...
Someone... calm me down
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Elto92 skrev: Someone... calm me down
Real Madrid taber ikke Champions League-finaler. Punktum.
Man har det seneste 3 år overkommet JuventusX2, PSG, Bayern MünchenX2, City og AtleticoX3, det er selvfølgelig ikke Liverpool, som skal sætte en stopper for 3 års uovervindelighed i knock-out-regi.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Favoritværdigheden kan være både god og dårlig. Noget jeg beundrede Barcelona for i deres velmagtsdage var deres evne til at sætte sig på kampen og initiativet og eje favoritværdigheden. Det gjorde RM også i deres bedste finale mod Juventus og det er det udtryk jeg håber at se i Kiev.
Hvis de kommer sløset ud og lader sig overraske over Liverpools tempo og arbejdsraseri, så kan vi hurtigt komme bagud.... Føler lidt at det er en af den kampe hvor de første 5 minutter klart vil vise os, hvem vinderen bliver...
Liverpool kommer til at tonse rundt på banen i et stort pres, men det er altså ikke et miniputhold de står over for i Champions League-finalen. Nej, det er Real Madrid. Real Madrid der har en midtbane bestående af boldsikre spillere som Kroos, Modric, Casemiro (hvis han rammer dagen) og Isco (hvis Zidane går med ham over Bale/Benzema).
Liverpool er et utroligt endimensionelt hold, der ikke har evnerne til at stå dybt, forsvare sig og spille bolden rundt i store sekvenser. Det er all out attack med Klopp's mandskaber, og jeg er nødvendigvis ikke sikker på, at det er den rigtige opskrift mod et erfarent Real Madrid-hold, der mestre såvel spillet i de små rum som omstillingsspillet. Real Madrid har ganske enkelt bare flere strenge at spille på.
Nu skal jeg ikke få det til at lyde som, at Liverpool slet ikke har en chance. For det har de. Deres offensiv med Mané, Salah og Firmino er verdensklasse, men resten af holdet er sgu til at tale med.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Lars1991 skrev: Selvfølgelig er Liverpool en trussel trods deres status på det internationale plan de sidste mange år. Det Real Madrid har mest svært ved at håndtere er det Liverpool er bedst til. Højt, aggressivt genpres, og hurtige spillere der løber dybt (især imellem back og centerforsvar) ...
Enig i lige netop det!
Vi må og skal have et middel for at spille os ud af deres pres, så vi ikke ender med at pumpe lange bolde frem i banen.
Den taktik har vi set lidt for ofte, og jeg frygter virkelig, det ender sådan igen på lørdag.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Bare fordi vores waliser efter tre år uden at kunne tæmme en bold nu har scoret et flot mål mod Barca og nogle mål mod ligegyldige modstandere, skal han ikke have en startplads. Hvis vi vil have dynamik og fart, vil jeg LANGT hellere have, at vi kigger mod Asensio.