Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: NordicBet-blog: Gareth Bale og Zidanes hovedbrud

NordicBet-blog: Gareth Bale og Zidanes hovedbrud 4 uger 1 dag siden #25

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Sebberg skrev:
Vores bedste startopstilling - især mod Liverpool - er stadig vores starter fra finalen sidste sæson, hvor Isco udgør midtbanen med Case, Modric og Kroos.

Bare fordi vores waliser efter tre år uden at kunne tæmme en bold nu har scoret et flot mål mod Barca og nogle mål mod ligegyldige modstandere, skal han ikke have en startplads. Hvis vi vil have dynamik og fart, vil jeg LANGT hellere have, at vi kigger mod Asensio.

Bare Zidane kigger væk fra Benzema, så betyder det ikke så meget for mig, om det bliver Asensio, Lucas eller Bale, der skal træde ind i startopstillingen i stedet for franskmanden. Bale er nok den mest formstærke, hvorfor jeg selv vil pege på ham.
The administrator has disabled public write access.
Følgende bruger(e) har sagt tak: KWE

NordicBet-blog: Gareth Bale og Zidanes hovedbrud 4 uger 1 dag siden #26

• Lukita
  • Lukita's profilbillede
  • Ekspert bruger
Jeg håber at vi spiller 4-5-1. Case, Kroos og Modric centralt, så vi har den kompakte og boldfaste midtbane til at kontrollere og tage temperaturen på kampen, Lucas og Asensio på hver sin kant så vi har arbejdsomme fløje der tilmed er stærke i kontrafasen når det bliver nødvendigt, og så Ronaldo på toppen. Alt afhængig af hvordan kampen udvikler sig kan man smide Bale ind hvis der skal satses på omstillinger, eller Isco og/eller Benzema hvis man føler der er brug for noget mere possesion-baseret spil.

Jeg ved dog ikke hvor meget jeg skal tro på en 4-5-1 opstilling, Bale er i fantastisk form, og Zidane er stadig verdens største Benzema-fan, så man kan aldrig helt føle sig sikker på at han bænker ham, selvom hans form berettiger sig til en plads på bænken. Uanset hvad bliver det en gyser, og jeg glæder mig helt vildt!
When I'm dead, I want Karim Benzema to lower me into my grave, so he can let me down one last time
Sidste redigering: 4 uger 1 dag siden af Lukita.

NordicBet-blog: Gareth Bale og Zidanes hovedbrud 4 uger 1 dag siden #27

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Sebberg skrev:
Vores bedste startopstilling - især mod Liverpool - er stadig vores starter fra finalen sidste sæson, hvor Isco udgør midtbanen med Case, Modric og Kroos.

Bare fordi vores waliser efter tre år uden at kunne tæmme en bold nu har scoret et flot mål mod Barca og nogle mål mod ligegyldige modstandere, skal han ikke have en startplads. Hvis vi vil have dynamik og fart, vil jeg LANGT hellere have, at vi kigger mod Asensio.

Og det skal Isco så? Isco der ikke engang spillede da vi mødte Barcelona, og i denne sæson har scoret sine 9 mål (vs. Bales 19) mod store hold som Espanyol, Girona, Levante, Celta Vigo, Las Palmas, Malaga, Numancia (CdR) og Man Utd (UEFA Super Cup) (hvor Bale både har scoret imod Barcelona, Dortmund, etc.)

I de sidste 10 kampe har Bale scoret 8 mål og 1 assist, imens Isco har scoret 2 mål og lavet 3 assists.

Herudover er jeg uenig med Bo Kampmanns indlæg omkring hvem der er den bedste gamechanger, etc.

90%+ af Bales mål og assists kommer når han spiller fuld tid, og han har kun lavet 2 mål og ingen assists som indskifter.

Som Zidane selv pointerer, er BBC de bedste når de er spilleklar, hvilket det må siges at de er. Såfremt nogle skulle ofres til fordel for Isco, kunne Zidane smide Casemiro på bænken, da hans præstationer er som nat og dag.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

NordicBet-blog: Gareth Bale og Zidanes hovedbrud 4 uger 1 dag siden #28

Wait? What?

Bænke Casemiro?!

WHY?????
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) har sagt tak: kamaldo

NordicBet-blog: Gareth Bale og Zidanes hovedbrud 4 uger 1 dag siden #29

• asp3200
  • asp3200's profilbillede
  • Platin bruger
Navas
carvajal - ramos - varane - marcelo
casemiro
modric - kroos
isco
benzema - ronaldo

Det stiller han op med, tror ikke han afviger fra sin faste finale opsætning.

NordicBet-blog: Gareth Bale og Zidanes hovedbrud 4 uger 1 dag siden #30

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
DarioGomez skrev:
Wait? What?

Bænke Casemiro?!

WHY?????

Måske ikke lige i CL finalen :D
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.