Record: Cristiano Ronaldo vil væk
Kratmus skrev:
Kimbo skrev: Hvis Ronaldo vil have mere i løn må han også præstere mere end 3 måneder om året, længere er den vel ikke.
Point taken, han kan få den løn han kræver i de 3 måneder, som han præsterer, og så kan han beholde sin nuværende løn i de resterende 9 måneder ;)
Jeg tror ikke det handler om løn, men mere om at han vil have at Real, for een gangs skyld, lever op til de løfter de har givet ham og derigennem anerkender ham som en af verdens bedste fodboldspillere. De har lovet ham 30 mil, så skal de også give ham det.
Som jeg har forstået det, så lovede Real ham en lønstigning som symbol på hans betydning for klubben og status som fodboldspiller. En spillers løn er jo et eller andet sted et mål for hvor god klubben vurderer at spilleren er. Hvis ikke klubben vil bare nogenlunde matche lønnen Messi og Neymar får, siger de jo mellem linjerne at han ikke er så god som dem. Det er respektløst når nu manden har været bannerfører for den absurde trofæhøst holdet har fået de senere år, og han på samme tid har vundet al individuel hæder.
Udover at de ikke ville give ham hvad han var blevet lovet sidste sommer, så melder Real ovenikøbet ud at de lige vil se om han finder sit niveau igen før de gider overhovedet overveje at opfylde deres løfte. På samme tid indikerer Real at de ikke har pengene mens de tilbyder Neymar endnu flere penge end de siger de ikke har. Så finder CR sit niveau igen i foråret og så kommer Real tilbage og tilbyder ham MINDRE end lovet.. Det er dick moves on top of dick moves fra Reals side. Jeg havde kraftedeme smækket med døren for længst.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kingkongkong
- Junior bruger
-
Siger ikke at Ronaldo ikke er kampafgørende, tværtimod, siger bare at han ikke er mere kampafgørende end Messi. Siger dog heller ikke at Messi er mere kampafgørende end Ronaldo. De påvirker kampen på hver deres måde.
Ville være rart hvis du kunne hæve dit niveau så vi kunne få en nogenlunde fornuftig diskussion, i stedet for du kun kommentere på introen til mit argument og ikke hele argumentet, du kan ikke bare pille dele fra i et desperat forsøg på at vinde diskussionen.
Kingkongkong skrev: Hvorfor snakker du om tid i la liga, når det vel er all time kampe for både klubhold og landshold der afgører hvem der har været den som har scoret flest mål i deres karriere pr kamp. Mine statistikker kommer fra messivsronaldo.net
Ja i karrieren har du ret. Men du siger:
Kingkongkong skrev: Hvis man kigger på mål har Messi den bedste statistik i forhold til mål pr. Kamp i alle turneringer de to kan sammenlignes i og i alt.
Det er direkte forkert, det du siger. Messi er ikke bedre i ALT de to kan sammenlignes i. Derfor fremhæver jeg blot 2 af "ALLE" de sammenligninger, hvor Messi faktisk ikke vinder.
Kingkongkong skrev: Siger ikke at Ronaldo ikke er kampafgørende, tværtimod, siger bare at han ikke er mere kampafgørende end Messi. Siger dog heller ikke at Messi er mere kampafgørende end Ronaldo. De påvirker kampen på hver deres måde.
Ligemeget hvilken vej du hælder, vil der altid være nogle, der er utilfredse ;)
Kingkongkong skrev: Ville være rart hvis du kunne hæve dit niveau så vi kunne få en nogenlunde fornuftig diskussion, i stedet for du kun kommentere på introen til mit argument og ikke hele argumentet, du kan ikke bare pille dele fra i et desperat forsøg på at vinde diskussionen.
Vær' nu ikk så sart, solen skinner og det er weekend ;) En lille munter stikpille kan vel aldrig skade, så længe den præsenteres elegant(det skal jeg måske øve mig lidt på at gøre mere tydeligt på skrift)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.