Officielt: Julen Lopetegui bliver ny Real Madrid-træner

5 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Det bliver hverken Guti eller Pochettino, som skal stå i spidsen for Real Madrid i den kommende sæson.

 

De tredobbelte CL-vindere har netop offentliggjort, at Spaniens landstræner, Julen Lopetegui, overtager trænerposten i Real Madrid efter VM-slutrunden i Rusland.

 

Julen Lopetegui får en kontrakt af tre års varighed i Real Madrid.

 

Vi følger op med mere nyt i løbet af dagen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #2 af Chamartin
Interessant valg. Det var der ikke mange, der troede. Jeg husker ham som spændende i Porto, indtil Porto røg ud med en 1-6 snitter mod Bayern i CL og han blev smidt ud i efterfølgende sæson.
Men han har jo efterfølgende gjort det udmærket for Spanien. Af de ret få reelle kandidater der har været, synes jeg han er et udmærket valg. Og mon ikke Isco stråler over hele hovedet lige nu.
Sidste redigering: 5 år 10 måneder siden ved Chamartin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #3 af Zyconith
Strålende valg! Det glæder mit ❤️!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #4 af Steen
Ikke helt dårligt. Det er i hvert fald bedre end Wenger, Conte og hvem der nu ellers var ledig. Han spiller possession fodbold, og det er altid et plus. Som spansk træner kender han desuden de fleste af vores spillere (og måske kommende spillere, hvis han kan lokke De Gea til Madrid ;)), hvilket jo også er positivt.

Spændende valg, om end hans CV ikke just er prangende.
Sidste redigering: 5 år 10 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #5 af madrid2000
Udmærket.
Også dejligt at får det på plads.
Isco er ihvertfald RM spiller til næste sæson :P

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #6 af Siempre fiel
Ja det er unægteligt svært at ha noget imod det valg egentlig. På trods af han som træner er formet på Valdebebas og derfor kender klubben godt, og han er spansk landstræner, så kender jeg ham ik så forrygende godt - er i hvert fald meget i tvivl om hva det betyder for de størrelser der hedder Cristiano og Neymar (og Bale og Benzema for den sags skyld) - ka ik vurdere hva han tænker omkring dem. Men interessant - og rart at få det på plads. Tilbage er der bare at sige:

DER MÅ KØBES!!

Så håber han de næste ca 4 uger excellerer udi kunsten at multitaske :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #7 af Real Madrid
FANTASTISK trænervalg! hvor kom den fra??

Fortid og tilhørsforhold i/til klubben, spanier, står for god fodbold og kan forhåbentlig få det maksimale ud af Asensio og Isco. Mon han kan lokke De Gea til?

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #8 af Madrid1998
Den havde jeg slet ikke set komme. Var han overhovedet nævnt, som en kandidat under rygtestrømmen? Glæder mig dog, han ser super spændende ud, og går ind for god fodbold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #9 af Real Madrid
Han blev rygtet til Brøndby i 2016, lidt spøjst :-)

www.bt.dk/superligaen/medie-her-er-topka...nerjobbet-i-broendby

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 5 år 10 måneder siden ved Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #10 af Siempre fiel

Madrid1998 skrev: Den havde jeg slet ikke set komme. Var han overhovedet nævnt, som en kandidat under rygtestrømmen? Glæder mig dog, han ser super spændende ud, og går ind for god fodbold.


Hans navn var nævnt - hvilket vel er naturligt da han er spanier og spansk landstræner - men der var ikke brugt seriøs spalteplads på at diskutere muligheden, så det er bestemt en gedigen overraskelse. Egentlig vildt nok at der nu er faldet to ret så store bomber som medierne ik havde luret, først Zizou og nu Lopetegui. Jeg blir ik ked af det hvis den ultimative bombe sprænger imorgen: Ronaldo ud, Neymar ind!! :-P
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #11 af Madrid1998

Siempre fiel skrev:

Madrid1998 skrev: Den havde jeg slet ikke set komme. Var han overhovedet nævnt, som en kandidat under rygtestrømmen? Glæder mig dog, han ser super spændende ud, og går ind for god fodbold.


Hans navn var nævnt - hvilket vel er naturligt da han er spanier og spansk landstræner - men der var ikke brugt seriøs spalteplads på at diskutere muligheden, så det er bestemt en gedigen overraskelse. Egentlig vildt nok at der nu er faldet to ret så store bomber som medierne ik havde luret, først Zizou og nu Lopetegui. Jeg blir ik ked af det hvis den ultimative bombe sprænger imorgen: Ronaldo ud, Neymar ind!! :-P

Kan meget vel passe. Hvor jeg dog glæder mig til godt fodbold, og forhåbentligt spansk dominans. Neymar/Hazard eller bare en spiller der kan noget med en bold, med al respekt til Ronaldo, er vitalt det bliver et spændende transfervindue. Selvfølgelig med en topmålmand.
Sidste redigering: 5 år 10 måneder siden ved Madrid1998.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #12 af Real Madrid
Han kan jo vælge at tage Rodrigo, Odiozola og De Gea med sig hjem fra Rusland ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum