Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Spansk presse: Real Madrid tæt på køb af Thiago Alcántara

Spansk presse: Real Madrid tæt på køb af Thiago Alcántara 2 måneder 16 timer siden #1

Real logo 140717

Ifølge spansk presse er Real Madrid og Bayern München tæt på at kunne offentliggøre en aftale om spanske Thiago Alcántara, som skifter til den spanske hovedstad.

Den tidligere Barcelona-spiller er et udtrykt ønske fra Julen Lopetegui og man mener, at forhandlingerne er så langt fremme mellem parterne, at en aftale kan offentliggøres i de kommende dage.

Bayern München købte Thiago Alcántara i 2013 for 20 millioner € og Real Madrid skal angiveligt betale 60 millioner € nu.

The administrator has disabled public write access.

Spansk presse: Real Madrid tæt på køb af Thiago Alcántara 2 måneder 16 timer siden #2

• asp3200
  • asp3200's profilbillede
  • Platin bruger
Ufatteligt... fy for satan. Barca dna og en humør spiller uden lige.

Spansk presse: Real Madrid tæt på køb af Thiago Alcántara 2 måneder 16 timer siden #3

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Den havde jeg så ikke lige set komme...

Spansk presse: Real Madrid tæt på køb af Thiago Alcántara 2 måneder 16 timer siden #4

• Steen
  • Steen's profilbillede
  • Platin bruger
Det ville da være helt fænomenalt! Utrolig dygtig spiller, der kan spille alle tre positioner på midtbanen. Et kup, hvis det passer. Men hvilke medier melder om dette? Jeg kan ikke finde noget omkring denne nyhed.

Spansk presse: Real Madrid tæt på køb af Thiago Alcántara 2 måneder 16 timer siden #5

Rigtig god spiller, men betyder det så at vi skal sige farvel til kovacic? Kan ikke se hvordan det ellers skulle passe ind
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndligns-fodboldhold

Spansk presse: Real Madrid tæt på køb af Thiago Alcántara 2 måneder 16 timer siden #6

Jeg er også fan, ham og Isco var magiske sammen på u-landsholdene under Lopeteguis ledelse, kan være de kan gøre det igen!
No solo soy perfecto, también soy Madridista

Spansk presse: Real Madrid tæt på køb af Thiago Alcántara 2 måneder 16 timer siden #7

• Lukita
  • Lukita's profilbillede
  • Ekspert bruger
Vanvittigt dygtig spiller, men han er jo skadet lige så meget som Bale! Og vi har i forvejen et hav af kontrollerende midtbanespillere, hvor og hvem skal han spille i stedet for? Jeg håber at det er en and! Ellers skal der i hvertfald sælges, og så vil jeg hellere være ham foruden!
Sidste redigering: 2 måneder 16 timer siden af Lukita.

Spansk presse: Real Madrid tæt på køb af Thiago Alcántara 2 måneder 16 timer siden #8

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Det vil gøre ondt i hjertet, hvis det er Kovacic, der skal forlade skuden, såfremt Thiago (lidt overraskende) bliver hentet ind. Så ser jeg faktisk hellere, at man afhænder Modric og bygger en helt ny midtbane op. Eller så ny den kan blive, når Kroos og Casemiro er selvskrevne på to af de tre pladser ;-)
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real Madrid, Macon, AmorMadrid

Spansk presse: Real Madrid tæt på køb af Thiago Alcántara 2 måneder 16 timer siden #9

Nej tak.

Spansk presse: Real Madrid tæt på køb af Thiago Alcántara 2 måneder 16 timer siden #10

Milan går efter et stort navn til en centrale midtbane, fastslår cheftræner Gennaro Gattuso.

Milan vil have et stort navn, Modric er 33 (snart) og har tidligere liket et billede af ham med en Milan trøje på Instagram ;-)
Hvis vi ikke satser på Kovacic nu, så mister vi ham!

Lad os nu få bygget et nyt hold op.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 2 måneder 16 timer siden af Real Madrid.

Spansk presse: Real Madrid tæt på køb af Thiago Alcántara 2 måneder 16 timer siden #11

• Matamoro
  • Matamoro's profilbillede
  • Ekspert bruger
Kan vi få en kilde til den ehr historie? Eller er det ligesom historien om Christian Eriksen der heller ikke havde en kilde?

Spansk presse: Real Madrid tæt på køb af Thiago Alcántara 2 måneder 15 timer siden #12

• Steen
  • Steen's profilbillede
  • Platin bruger
Hvordan kan folk ønske Modric væk efter den sæson han lige har haft? Jeg var en af de få, der tidligere har ønsket ham væk da jeg troede han var færdig på topplan, men han har da fuldstændig modbevist den påstand. Det bliver rigtig spændende at følge ham under Lopetegui, der har stor fokus på boldkontrol og midtbanen. Jeg tror, at han blot bliver endnu bedre under ham.
Han er oppe i alderen, men han holder nok endnu et år eller to.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real HWL
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.