Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Spansk presse: Real Madrid tæt på køb af Thiago Alcántara

Spansk presse: Real Madrid tæt på køb af Thiago Alcántara 6 dage 22 timer siden #13

• Elto92
  • Elto92's profilbillede
  • Senior bruger
Det bliver en lang sommer med alle de her transfer nyheder som ikke ser ud til at have en ende.
Det værste er, at de fleste af de her nyheder er blot for at fylde siden ud. Alisson er overhovedet ikke tæt på et skifte til Real, Thiago Alcantana er overhovedet ikke tæt på et skifte og om en måned, så vil jeg stå og sige det samme til jer.

Kom med de rigtige og troværdige nyheder som har indhold. Griezmann har fyldt over 20 artikler inde på fcbarcelona de sidste 14 dage og nu får de nada. Lidt sjovt at når Barcelona går ud og virkelig reklamer med at nu er den næste stjernespilæer købt, ja så ender det ud i ingenting eller også ryger en af deres stjernespiller...
The administrator has disabled public write access.
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.