Argentina flopper (igen): Modric holdt legestue med Messi

5 år 9 måneder siden #25 af SR4

Raul7-2880 skrev: Stop nu med det lave niveau.
Messi bar hele holdet i kvalifikationen og han er trods alt et menneske (selvom han har spillet umenneskeligt store dele af sæsonen - især i la liga).
Hader og fryder mig når Messi møder nedgang,
men at skrive, at Messi end ikke tåler sammenligning med Ronaldo er simpelthen til for lavt og minder om nationen på EB.


Du mener en flot venskabskamp mod Haiti og nogle helt ordinære kampe mod hold som Venezuela (præstationerne ser større ud fordi Messi som kaptajn efterlod holdet til sig selv i de store kval kampe og dermed sikrede kval'en via de lette sejre) så ignorer man hvor forfærdelig ringe han er på landsholdet, når det virkelig gælder?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #26 af SR4

Kristian S skrev: Sandheden er lidt mere nuanceret end at "Ronaldo træder i karakter i de store kampe - Messi falder igennem". Messi har trods alt trådt igennem i en del store kampe, heriblandt en del El Clasico's. Men er enig i at Ronaldo bare gør det oftere, og han er bl.a. derfor også den bedste spiller af de to i min optik. Men lad os nu ikke narre os selv, og tro at de er flere længder fra hinanden de to, for i virkeligheden har det været dem, og kun dem, som har stået øverst på listen til Ballon D'or de seneste 10 år, alt imens nr.3 nærmest har været udskiftet hver gang.

Men ja, Ronaldo er den bedste spiller i verden, og historien IMHO, hvilket han kun er godt igang med for alvor at slå fast ved dette VM.


Jeg er enig i at de er tæt på hinanden når man kigger på topniveau.

Men nøj hvor er Ronaldo bare længder foran ham i form af at han kan holde et kæmpe niveau på trods af ikke at være i vante omgivelser eller gode spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #27 af SR4

mohbar skrev: www.fcbarcelona.dk/Nyheder/sampaoli-vi-h...si-et-godt-hold.html

Sampaoli har da helt tabt sutten og er ved at grave sig helt ned, ved åbenlyst at erklære mistillid til det argentinske hold (minus Messi)

Det er jo ham der –sammen med Messi -har udtaget holdet og set bort fra nøglespillere. Og nu kritiserer han åbent holdets niveau (foruden Messi). Han har total mistet kontrollen og bør fyres inden sidste kamp.


Haha Når Messi er så skrøbelig at efterlade holdet i stikken forklædt i en falsk pension, bliver man jo nødt til at sige hvad som helst for at han ikke også slår verdensrekorden for flest pensioner i en karrierer. :)
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #28 af mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #29 af FanOfMagicalTeams
En artikel i tidens ånd. Klart fordummende og faktuelt forkert. Sørgerligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #30 af Steen

FanOfMagicalTeams skrev: En artikel i tidens ånd. Klart fordummende og faktuelt forkert. Sørgerligt.


Nu har jeg ikke læst alle dine indlæg igennem, hvorfor jeg ikke ved om du udgiver dig for at være Madrid fan eller har tilkendegivet at være Barcelona fan, men det er da spøjst at du altid er her, når snakken går på Barcelona eller verdens anden bedste 10'er.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #31 af FanOfMagicalTeams

Steen skrev:

FanOfMagicalTeams skrev: En artikel i tidens ånd. Klart fordummende og faktuelt forkert. Sørgerligt.


Nu har jeg ikke læst alle dine indlæg igennem, hvorfor jeg ikke ved om du udgiver dig for at være Madrid fan eller har tilkendegivet at være Barcelona fan, men det er da spøjst at du altid er her, når snakken går på Barcelona eller verdens anden bedste 10'er.



Jeg har holdt pause herinde (læser med men kommenterer ikke) længe pga. folk som dig (Ikke dig - men ordlyden i det indlæg du skriver) og det fortsætter jeg med. Den her artikel er dog under alt hvad der normalt bliver skrevet herinde. Ses.
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved FanOfMagicalTeams.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #32 af Steen

FanOfMagicalTeams skrev:

Steen skrev:

FanOfMagicalTeams skrev: En artikel i tidens ånd. Klart fordummende og faktuelt forkert. Sørgerligt.


Nu har jeg ikke læst alle dine indlæg igennem, hvorfor jeg ikke ved om du udgiver dig for at være Madrid fan eller har tilkendegivet at være Barcelona fan, men det er da spøjst at du altid er her, når snakken går på Barcelona eller verdens anden bedste 10'er.



Jeg har holdt pause herinde (læser med men kommenterer ikke) længe pga. folk som dig (Ikke dig - men ordlyden i det indlæg du skriver) og det fortsætter jeg med. Den her artikel er dog under alt hvad der normalt bliver skrevet herinde. Ses.


Det er vel også bedst, hvis du ikke kan tåle en lille og uskyldig joke, som den artikel indeholdt. Jeg fatter slet ikke, at folk hidser sig op over det.

I øvrigt har jeg ikke noget imod, at Barcelona fans er herinde. Selvfølgelig må de deltage. Jeg foretrækker blot, at de ikke udgiver sig for at være Madrid fans.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #33 af doven

mohbar skrev: www.fcbarcelona.dk/Nyheder/sampaoli-vi-h...si-et-godt-hold.html

Sampaoli har da helt tabt sutten og er ved at grave sig helt ned, ved åbenlyst at erklære mistillid til det argentinske hold (minus Messi)

Det er jo ham der –sammen med Messi -har udtaget holdet og set bort fra nøglespillere. Og nu kritiserer han åbent holdets niveau (foruden Messi). Han har total mistet kontrollen og bør fyres inden sidste kamp.

Synes det siger alt om hvad der er galt med Argentina. Problemet er ikke, at de andre spillere ikke er gode nok til at hjælpe Messi, men at de er sendt på banen netop med det formål at hjælpe Messi. Det synes jeg bare virke som den forkerte måde at gøre det på. for den bedste måde at få det bedste ud af Messi tror jeg nemlig vil være at få det bedste ud af de resterende spillere på holdet. De skal ikke hjælpe Messi, men hjælpe hinanden, for jeg har svært ved at forestille mig Messi spille dårligt på et godt hold. Det virker nærmest også helt paradoksal at det er den bedste spiller på holdet der skal hjælpes af de andre i stedet for omvendt.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #34 af Real Madrid
Jeg ser det som 90% sikkert, at Argentina går videre fra puljen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #35 af BBB
Jeg har altid godt kunnet lide Dario's signatur.

Det er simpelthen et tegn på mindreværd, når fokus er på rivalens kæreste. Hører det ikke hjemme på fcb.dk?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce