Marca: James ønsker at vende "hjem"

8 år 2 uger siden #1 af Daniel

James øjner angiveligt en "second chance" i Real Madrid efter Ronaldos skifte til Juventus.

Der er en transferbombe under opsejling i den spanske hovedstad. Således erfarer den spanske sportsavis Marca, at James, i kølvandet på Cristiano Ronaldos exit, ønsker at vende tilbage til Real Madrid.

Dette kommer imidlertid ikke som nogen større overraskelse, da der i sidste måned var en historie fremme om, at James ikke ønskede at forsætte i Bayern München den kommende sæson.

Den 27-årige colombianer er egentlig udlejet til Bayern München frem til sommeren 2019, hvorefter tyskerne kan gøre brug af den købsoption på 42 millioner euro, som de fik forhandlet med i James' lejeaftale.

Det er dog muligt for Real Madrid at forhandle en aftale på plads med Bayern München, så James vender tilbage i indeværende transfervindue, hvilket formentlig kommer til at koste Florentino Pérez en lille sum penge - den spanske sportsavis Marca erfarer imidlertid, at tyskernes umiddelbare intention er at beholde colombianeren.

Der er bred enighed i Real Madrids ledelse om, at man gerne ser James tilbage i den hvide trøje, og Julen Lopetegui skulle endvidere også have høje tanker om den colombianske offensivspiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 uger siden #2 af Raul-Madrid
Lyder godt - lad os endelig hente ham tilbage.

Hellere James end Savic hvis vi endelig skal have en til vores midtbane.

Savic er en fin spiller men med alt for høj pris og syntes endelig ikke han er mere værd eller bedre en James på nogle måder.

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

8 år 2 uger siden #3 af Vinícius
James er den spiller efter CR7, hvis afsked jeg begræder mest. Det var Zidanes (mak)værk. Jeg håber, han vender retur.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 2 uger siden #4 af Boegen10
Jeg er bestemt også positiv for det. En verdensklasse spiller til midtbanen rent offensivt, og til et ret lille beløb for at hente ham tilbage. Jeg tror også han ville passe glimrende til den nye spillestil.

MAYBE THEY HATE ME BECAUSE IM TOO GOOD. -CRISTIANO RONALDO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

8 år 2 uger siden #5 af Steen
Så nu skal klubben betale Bayern for at hente deres egen spiller hjem, efter man indgik den nok dummeste aftale nogensinde? Nej tak. Jeg kan heller ikke se, hvad han skulle lave her? Han er en dygtig spiller, men han fungerer bedst som offensiv midt, og den position har vi ikke så længe Modric, Kroos og Casemiro er i klubben.

8 år 2 uger siden #6 af Mathiaseefsen
En utrolig god spiller, spørgsmålet er hvor han skal spille på banen. Som sagt vi har casemiro, kroos, modric og isco. Så skulle han være på bænken, men det var jo grunden til at han skiftede.

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Sidste redigering: 8 år 2 uger siden ved Mathiaseefsen.

8 år 2 uger siden #7 af Real Madrid

Steen skrev: Så nu skal klubben betale Bayern for at hente deres egen spiller hjem, efter man indgik den nok dummeste aftale nogensinde? Nej tak. Jeg kan heller ikke se, hvad han skulle lave her? Han er en dygtig spiller, men han fungerer bedst som offensiv midt, og den position har vi ikke så længe Modric, Kroos og Casemiro er i klubben.

@Steen
Dette kunne da være en model, hvad tænker du/I?

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 8 år 2 uger siden ved Real Madrid.

8 år 2 uger siden #8 af Dragam

Real Madrid skrev:

Steen skrev: Så nu skal klubben betale Bayern for at hente deres egen spiller hjem, efter man indgik den nok dummeste aftale nogensinde? Nej tak. Jeg kan heller ikke se, hvad han skulle lave her? Han er en dygtig spiller, men han fungerer bedst som offensiv midt, og den position har vi ikke så længe Modric, Kroos og Casemiro er i klubben.

@Steen

Jeg kan godt lide den opstilling, ved dog bare ikke om jeg ville foretrække at have Isco liggende bag angriberne istedet.

8 år 2 uger siden #9 af Real Madrid

Dragam skrev:

Real Madrid skrev:

@Steen

Jeg kan godt lide den opstilling, ved dog bare ikke om jeg ville foretrække at have Isco liggende bag angriberne istedet.

Selvom Ronaldo er væk og de andre spillere skal tage større ansvar, så skal der stadig være to klassespillere til hver plads i Real Madrid. Ville være skønt med en Isco / James duel i den kommende sæson.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 2 uger siden #10 af Dragam

Real Madrid skrev:

Dragam skrev:

Real Madrid skrev:

@Steen

Selvom Ronaldo er væk og de andre spillere skal tage større ansvar, så skal der stadig være to klassespillere til hver plads i Real Madrid. Ville være skønt med en Isco / James duel i den kommende sæson.

Tænker bare, at det vel også er den naturlige position at spille for Asensio... medmindre han så skal op og agere angriber.

Under alle omstændigheder er jeg all for at Real Madrid begynder at bruge den formation.

8 år 2 uger siden #11 af Steen

Real Madrid skrev:

@Steen

Det tror jeg bliver alt for snævert. Det er dog ikke et dårligt bud, om end jeg ikke kan forestille mig, at Isco og Bale begge bænkes. Lopetegui er stor fan af Isco, og jeg tror, at Bale bliver lovet meget spilletid, så han ikke skifter.

8 år 2 uger siden #12 af Mathiaseefsen

Dragam skrev:

Real Madrid skrev:

Dragam skrev:

Real Madrid skrev:

@Steen

Tænker bare, at det vel også er den naturlige position at spille for Asensio... medmindre han så skal op og agere angriber.

Under alle omstændigheder er jeg all for at Real Madrid begynder at bruge den formation.

Kunne man ikke give isco en fri rolle i angrebet lidt ligesom på Spanien landshold. Hvor vi så har en playmaker og en "fri" isco. Ved ikke om det bliver for meget midtbane-spil. Så skal vi bare ihvertfald have en god målscorer. Tvivler på at lopetegui vil sæt isco på banken, men det kan jo værre at de som sagt kommer til at konkurrere med hinanden. Håber vi kommer til st køre dem formation i næste sæson

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold

Leveret af Kunena Forum