Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: AS: Bale skal være nyt omdrejningspunkt

AS: Bale skal være nyt omdrejningspunkt 4 uger 1 dag siden #1

Bale matchvinder 141217

Ifølge spanske AS har Real Madrid besluttet at beholde Gareth Bale og gøre ham til omdrejningspunkt efter Cristiano Ronaldo.

Den 29-årige waliser skal i gang med sin 6. sæson i Real Madrid og de fem foregående har været præget af mange skadesperioder og samlet har han kun spillet 53% af kampene, men til gengæld opretholder han et ganske fint målsnit med en scoring hvert 112. minut.

Gareth Bale er da også fortsat en ganske populær skikkelse og efter Cristiano Ronaldo, Lionel Messi og Neymar er han også den spiller, som har den største markedsføringsværdi.

Bale gav efter forgangne sæson udtryk for, at han ville overveje at forlade Real Madrid, men de planer er nu skrinlagt og med Cristiano Ronaldos exit er der da også åbnet op for en mere fri rolle til waliseren, som scorede to mål i CL-finalen mod Liverpool.

The administrator has disabled public write access.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dragam

AS: Bale skal være nyt omdrejningspunkt 4 uger 1 dag siden #2

• slb1995
  • slb1995's profilbillede
  • Senior bruger
Det ville da være en kæmpe skandale, hvis Bale pludselig skulle være den centrale skikkelse på holdet.
Ganske vist sluttede han flot af i sidste sæson, men hvad har han vist udover dette? Nu har han været i klubben i fire sæsoner og virker fortsat som en spiller, der, når han ikke er skadet, lige skiftede til klubben i sidste uge. Sjældent har jeg set en spiller med så lidt spilforståelse og så lidt kemi med resten af holdet.
Kunne man beholde ham i samme sekundære rolle som i de forgange to sæsoner, ville jeg ikke have noget imod at beholde ham.
Følgende bruger(e) har sagt tak: andreashn

AS: Bale skal være nyt omdrejningspunkt 4 uger 23 timer siden #3

slb1995 skrev:
Det ville da være en kæmpe skandale, hvis Bale pludselig skulle være den centrale skikkelse på holdet.
Ganske vist sluttede han flot af i sidste sæson, men hvad har han vist udover dette? Nu har han været i klubben i fire sæsoner og virker fortsat som en spiller, der, når han ikke er skadet, lige skiftede til klubben i sidste uge. Sjældent har jeg set en spiller med så lidt spilforståelse og så lidt kemi med resten af holdet.
Kunne man beholde ham i samme sekundære rolle som i de forgange to sæsoner, ville jeg ikke have noget imod at beholde ham.

Ronaldo har netop hæmmet Bales spil.
Derfor glæder det mig, at han får rollen som den centrale skikkelse. Hvem husker ikke Bales vanvittige niveau under EM 2016. Hvis han kan holde sig skadesfri bliver han vild, det er jeg simpelthen ikke i tvivl omkring.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dragam

AS: Bale skal være nyt omdrejningspunkt 4 uger 22 timer siden #4

• Doc.juego
  • Doc.juego's profilbillede
  • Platin bruger
Han er 29. Og med hans skadeshistorik er han nok ikke spilleren som ældes med ynde ind i sine 30'er. Han har allerede mistet en del speed som var hans absolutte varemærke.
Altså et han ikke holdbar, tror ikke hans ben holder til han er 34, nok højst til han er 32/33, DVS han max har 4 sæsoner tilbage, nok færre (estimerer jeg) og af dem tror jeg ikke han kan være mere end 1 år inden for kategorien top spiller.
Jo han har en over gennemsnits målnæse, men alligevel ikke nok til at "erstatte" CR7. Det er for useriøst(efter min subjektive mening) at håbe at han stepper op nu efter 6 sæsoner, som (fraset i alt 3 vigtige mål) har været en kæmpe skuffelse.
Han har reelt haft en rigtig god omend kort periode i Madrid, dette var under Benitez hvor han spillede 10'er (og underligt nok gjorde det godt)

Benitez spillede
Modric Kroos
James Bale cr7
Benz
Her fungerede han fint, ind til han og James blev skadet efter nogle uger.
Desuden var Benitez slet ikke den rette træner for Madrid.

Bale har fået alle chancer, det sker bare ikke.. desværre. Det går kun 1 vej nu, vi får ikke penge for ham til næste vindue da han vil være 30, og formentlig have haft endnu flere skader.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Jonas

AS: Bale skal være nyt omdrejningspunkt 4 uger 20 timer siden #5

• Dragam
  • Dragam's profilbillede
  • Ekspert bruger
Doc.juego skrev:
Han er 29. Og med hans skadeshistorik er han nok ikke spilleren som ældes med ynde ind i sine 30'er. Han har allerede mistet en del speed som var hans absolutte varemærke.
Altså et han ikke holdbar, tror ikke hans ben holder til han er 34, nok højst til han er 32/33, DVS han max har 4 sæsoner tilbage, nok færre (estimerer jeg) og af dem tror jeg ikke han kan være mere end 1 år inden for kategorien top spiller.
Jo han har en over gennemsnits målnæse, men alligevel ikke nok til at "erstatte" CR7. Det er for useriøst(efter min subjektive mening) at håbe at han stepper op nu efter 6 sæsoner, som (fraset i alt 3 vigtige mål) har været en kæmpe skuffelse.
Han har reelt haft en rigtig god omend kort periode i Madrid, dette var under Benitez hvor han spillede 10'er (og underligt nok gjorde det godt)

Benitez spillede
Modric Kroos
James Bale cr7
Benz
Her fungerede han fint, ind til han og James blev skadet efter nogle uger.
Desuden var Benitez slet ikke den rette træner for Madrid.

Bale har fået alle chancer, det sker bare ikke.. desværre. Det går kun 1 vej nu, vi får ikke penge for ham til næste vindue da han vil være 30, og formentlig have haft endnu flere skader.

Han har ikke mistet sin speed...

Dette er fra den netop overståede sæson

https://i.imgur.com/J7kcfiy.mp4

AS: Bale skal være nyt omdrejningspunkt 4 uger 19 timer siden #6

Raul7-2880 skrev:
slb1995 skrev:

Ronaldo har netop hæmmet Bales spil.
Derfor glæder det mig, at han får rollen som den centrale skikkelse. Hvem husker ikke Bales vanvittige niveau under EM 2016. Hvis han kan holde sig skadesfri bliver han vild, det er jeg simpelthen ikke i tvivl omkring.

Bale har også fået sine chancer i kampe, hvor Ronaldo er blevet sparet eller bare har siddet ude. Vi taler om Bale som om, hans eneste problem har været hans skader. Nej. Han har både været skadet OG spillet forfærdeligt ringe i klart størstedelen af sin tid i klubben.

Klart nok, når han har haft sine små lommer af momentum, så har han været for vild, men der er vitterligt intet, der retfærdiggør, at han skal kunne være den bærende offensive kraft og omdrejningspunkt hos verdens største klub! Altså, hvad forventer folk?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) har sagt tak: Doc.juego, andreashn, slb1995, Siempre fiel, elle44

AS: Bale skal være nyt omdrejningspunkt 4 uger 15 timer siden #7

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Bale har leveret i alle de kampe har han fået. At man så vælger at se bort fra at efter sine skadesperioder har haft brug for at finde rytmen igen, og ja, at Ronaldo har krævet sidste fod på bolden, er vist mere et udtryk for en forudtaget indstilling, end en velfungerende realitetssans.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Følgende bruger(e) har sagt tak: El Madridista

AS: Bale skal være nyt omdrejningspunkt 4 uger 14 timer siden #8

• slb1995
  • slb1995's profilbillede
  • Senior bruger
Zyconith skrev:
Bale har leveret i alle de kampe har han fået. At man så vælger at se bort fra at efter sine skadesperioder har haft brug for at finde rytmen igen, og ja, at Ronaldo har krævet sidste fod på bolden, er vist mere et udtryk for en forudtaget indstilling, end en velfungerende realitetssans.

Det er ganske enkelt forkert at påstå, at Bale har leveret i alle de kampe, han har fået. Der ville næppe sidde så mange madridistas verden over, som ønsker Bale hen, hvor peberet gror, hvis han havde leveret så meget, som du påstår.
At han er skadet som ofte, som det er tilfældet, burde være grund nok til at sælge ham.
Følgende bruger(e) har sagt tak: andreashn

AS: Bale skal være nyt omdrejningspunkt 3 uger 6 dage siden #9

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Ekspert bruger
Man vil bygge holdet op om en 29årig der har spillet...53% af kampene. Jeg fattes ord.

Perez er tydeligvis bare stædig og vil ikke indrømme at det var et fejlkøb. Ellers er det fordi Bale's PR-værdi er for værdifuld at skille sig af med. Det er IKKE pga. det fodboldmæssige Bale bliver i klubben, det kan jeg simpelthen ikke forestille mig.

AS: Bale skal være nyt omdrejningspunkt 3 uger 6 dage siden #10

Altså er der nogen af jer der har hørt fra Real selv, at Bale bliver gjort til omdrejningspunkt? Eller drager I som altid konklusioner om klubben, uden noget som helst hold i virkeligheden? :) Igen og igen bliver klubben, og Pérez især, tævet til jorden, ud fra gættelystne journalisters artikler. Tror I, at artikler er de rene sandheder? Jeg forstår det ikke...

AS: Bale skal være nyt omdrejningspunkt 3 uger 6 dage siden #11

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Ekspert bruger
El Madridista skrev:
Altså er der nogen af jer der har hørt fra Real selv, at Bale bliver gjort til omdrejningspunkt? Eller drager I som altid konklusioner om klubben, uden noget som helst hold i virkeligheden? :) Igen og igen bliver klubben, og Pérez især, tævet til jorden, ud fra gættelystne journalisters artikler. Tror I, at artikler er de rene sandheder? Jeg forstår det ikke...

Altså man har ikke lavet nogle som helst planer om at sælge Bale, og hvis han bliver er det jo ikke for at spille på 2. holdet ;) Når nu ledelsen og åbenbart træneren ikke vil af med Bale, så er det jo fordi han skal spille og have en stor rolle. Man har jo ikke mand med den lønning løbende rundt og være rotationsspiller.

AS: Bale skal være nyt omdrejningspunkt 3 uger 6 dage siden #12

• JimmyBroe
  • JimmyBroe's profilbillede
  • Falster Fyren
  • Real Madrid fan siden jeg kunne gå.
Ramos4 skrev:
El Madridista skrev:

Altså man har ikke lavet nogle som helst planer om at sælge Bale, og hvis han bliver er det jo ikke for at spille på 2. holdet ;) Når nu ledelsen og åbenbart træneren ikke vil af med Bale, så er det jo fordi han skal spille og have en stor rolle. Man har jo ikke mand med den lønning løbende rundt og være rotationsspiller.

Kaka....
Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Følgende bruger(e) har sagt tak: BBB
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.