AS: Bale skal være nyt omdrejningspunkt

8 år 1 uge siden #13 af Ramos4

JimmyBroe skrev:

Ramos4 skrev:

El Madridista skrev: Altså er der nogen af jer der har hørt fra Real selv, at Bale bliver gjort til omdrejningspunkt? Eller drager I som altid konklusioner om klubben, uden noget som helst hold i virkeligheden? :) Igen og igen bliver klubben, og Pérez især, tævet til jorden, ud fra gættelystne journalisters artikler. Tror I, at artikler er de rene sandheder? Jeg forstår det ikke...

Altså man har ikke lavet nogle som helst planer om at sælge Bale, og hvis han bliver er det jo ikke for at spille på 2. holdet ;) Når nu ledelsen og åbenbart træneren ikke vil af med Bale, så er det jo fordi han skal spille og have en stor rolle. Man har jo ikke mand med den lønning løbende rundt og være rotationsspiller.

Kaka....

Det er jo ikke en relevant kommentar :) Han var jo usælgelig og man endte med at lade ham gå. Det er jo ikke tilfældet med Bale. Han er særdeles sælgelig og United ligger nærmest på knæ og beder os om at få ham.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 uge siden #14 af El Madridista

Ramos4 skrev:

El Madridista skrev: Altså er der nogen af jer der har hørt fra Real selv, at Bale bliver gjort til omdrejningspunkt? Eller drager I som altid konklusioner om klubben, uden noget som helst hold i virkeligheden? :) Igen og igen bliver klubben, og Pérez især, tævet til jorden, ud fra gættelystne journalisters artikler. Tror I, at artikler er de rene sandheder? Jeg forstår det ikke...

Altså man har ikke lavet nogle som helst planer om at sælge Bale, og hvis han bliver er det jo ikke for at spille på 2. holdet ;) Når nu ledelsen og åbenbart træneren ikke vil af med Bale, så er det jo fordi han skal spille og have en stor rolle. Man har jo ikke mand med den lønning løbende rundt og være rotationsspiller.

Eller også skal han bare spille - ligesom alle de andre der heller ikke bliver solgt. Hvem ved? Du og jeg gør ikke :) Min pointe er ikke om han gøres til omdrejningspunkt eller degraderes til Castilla, men at man ikke kan drage konklusioner om klubbens gøren, ud fra artikler.

HVIS han gøres til omdrejningspunkt, for dét kan vi debattere, så synes jeg bestemt også det er tåbeligt. Jeg er vild med Bale, men han er jo alt for skadet. Han har sågar selv sagt, at han har været begrænset i sin fysiske formåen (ikke sprintet igennem) pga. de mange skader. Så selv når han ér klar, kan/vil han af frygt for skader, ikke altid give sig fuldt ud. Dét er satanædermig ikke optimalt! Men der er mange ting der spiller ind ved et salg, i sær når Ronaldo også er væk, så det er nok ikke skide nemt bare at sælge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum