Rodrygo imponerer i Brasilien

8 år 5 dage siden #25 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rodrygo imponerer i Brasilien

Brylle skrev:

Steen skrev: Real skrev: @steen, debattør? Vel nærmere provokatør.

Nu er jeg jo her stadig, så det var ikke mig jeg tænkte på.

Det nytter ikke at nævne eksempler eftersom jeg ikke kan finde videoklips fra kampene.

Jeg forstår ikke hvad du fisker efter, mht. Peter Arnholdt. Jeg skrev, at du bør læse hans tidligere tekster omkring brasilianske talenter, og jeg nævnte hvilke to. Det er frit tilgængeligt online. Hvorfor skulle jeg have talt med ham, for at kunne nævne ham? Det er lidt mærkeligt, det du skriver.

Uden det skal blive en heksejagt mod nogen, så var der jo et sjovt eksempel i sidste sæson, hvor Vinicius bliver skiftet ind i den sydamerikanske Champions League (mener jeg det var) og laver to mål og dermed afgør kampen 2-1. Det ene med en solotur hvis ikke jeg husker helt forkert med det hele. Og der gik den samme person jo ind på forum og fortalte om hvor tydeligt det var at han var fejlcastet, elendigt teknisk og ikke havde noget slutprodukt, selvom han trods alt lige havde afgjort en ret så vigtig kamp. Ligeså skulle Navas svines til VM efter at have reddet en kamp for Costa Rica, mens De Gea var fejlfri i Spaniens kamp mod Portugal. Det fortæller måske bare, man her på forum skal være bedre til at kigge henover nogle ting og ikke tage al det brok helt seriøst hver gang. Nogle gange råbes der for opmærksomhed og ikke fordi man har noget man gerne vil debattere.

Personligt er jeg spændt på vores to nye sambadrenge, for de har begge set sindsygt spændende ud. Man kan sige, at deres leg med bolden og kreative stil selvfølgelig kan gå to veje, for der er altid forventninger når der kommer dyre talenter fra Brasilien. Ikke nok med at man forventer de hjælper holdet til at vinde, så er der i hvert fald i mig en følelse af at jeg skal glæde mig til lækre detaljer, mange udfordringer og en hel masse finter. Hvis alt går helt perfekt, så er det sådanne spillere, der ikke bare vinder fodboldkampe, men også kan behage publikum.

Endnu engang tyr du til løgne. Det er godt nok oftte du gør det. Jeg kritiserede Keylor Navas for én aktion, ellers ikke. Derudover kritiserede jeg De Gea, og skrev at vi ikke bør hente ham efter hans dårlige VM. Jeg skrev for sjov, at han ikke var skyld i målet. Og den hoppede folk på, da jeg jo har det med (ifølge jer) at "beskytte ham". Efterfølgende skrev jeg, at det blot var for at drille og at det selvfølgelig var et slemt drop.

Blot fordi Vinicius scorer udelukker det jo ikke at han viste dårlig teknik eller tog en forkert beslutning inden scoringen. For det gjorde han. Forfærdelig aktion, der meget heldigt førte til et mål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 dage siden #26 af REAL
Besvaret af REAL på emne Rodrygo imponerer i Brasilien
Rodrygo får nyt rygnummer. Hvor han før spillede med nr. 43, så vil han det næste års tid bære nr. 9.

Noget af et skulderklap som 17-årig.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, elle44

8 år 4 dage siden #27 af Al-Andaluzz
Jeg har tvivler også på, at Vinicius og Rodrygo bliver en forstærkning på kort sigt og det kan heller ikke garanteres på længere sigt. Men der er mange som ryster på hovedet af investeringen og her er jeg slet ikke bange for, at de nok skal tjene sig selv ind på sigt, om ikke andet i tranferbeløb, der langt overstiger de 45 mio vi har givet for dem hver især.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

8 år 4 dage siden #28 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Rodrygo imponerer i Brasilien
Set i bakspejlet er jeg fint tilfreds med begge investeringer. Føler konceptet med at hente fremtidens stjerner er et fint koncept, især med tanke på markedet, hvor selv de største spanske klubber kan blive sat af, hvis udviklingen fortsætter. Én god sæson for Vinicius eller Rodrygo i Europa og prisen vil overstige 100 millioner.

Leveret af Kunena Forum