Marca: Courtois til Real Madrid er et spørgsmål om timer

7 år 11 måneder siden #1 af Daniel

Alle brikkerne er ved at falde på plads i Courtois' skifte til Real Madrid.

Real Madrid arbejder efter sigende intenst i kulisserne på at kunne offentliggøre købet af Chelseas belgiske landsholdsmålmand, Thibaut Courtois, senere i dag - den spanske sportsavis Marca mener at vide, at det kan være et spørgsmål om få timer.

ESPN kunne tidligere i dag berette, at den 26-årige belgiske målmand angiveligt har fortalt Maurizio Sarri, at han ønsker at forlade London-klubben til fordel for Real Madrid, og det er efter disse forlydender, at den store madrilenske sportsavis bringer rygtet om, at den spanske hovedstadsklub pønser på en snarlig offentliggørelse. 

Courtois har længe ønsket at skifte tilbage til Madrid for at komme tættere på sine børn, der er bosat i den spanske hovedstad, og man regner i spansk og engelsk presse med, at den belgiske målmand kommer til at koste Real Madrid 35 millioner euro, da han har kontraktudløb med Chelsea i sommeren 2019.

Madridista.dk følger disse rygter til dørs i løbet af aftenen, hvis der skulle tikke ny information ind.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #2 af Siempre fiel
Pas nu på - brevduen ka stadig styrte ned over Mordor
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, andreashn

7 år 11 måneder siden #3 af Daniel

Siempre fiel skrev: Pas nu på - brevduen ka stadig styrte ned over Mordor

Ja, og det skulle ikke undre nogen, hvis den gør. Sadly...

7 år 11 måneder siden #4 af Rht
Jeg undrer mig over, hvorfor det engelske vindue lukker før det spanske. Det komplicere jo en handel som f.eks. denne. Er nogen der kan forklare give en forklaring?

7 år 11 måneder siden #5 af Jbner

Rht skrev: Jeg undrer mig over, hvorfor det engelske vindue lukker før det spanske. Det komplicere jo en handel som f.eks. denne. Er nogen der kan forklare give en forklaring?

Englænderne var meget imod at man kan handle efter sæsonen er gået i gang. Sidste sæson var det primært fordi at Coutinho var "skadet" indtil transfervinduet lukkede, da Barca ville have ham. Og derfor vil de have ændret reglerne. At jeg så ikke kan se hvad det gavner, når andre transfervinduer er åbent, er en hel anden sag. De håbede nok at resten af verden ville følge trop
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 11 måneder siden #6 af El Siete
Eftersigende er han ude i samme stunt som Kovacic og er udeblevet fra dagens træning for at gennemføre skiftet hertil.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 11 måneder siden #7 af Siempre fiel

El Siete skrev: Eftersigende er han ude i samme stunt som Kovacic og er udeblevet fra dagens træning for at gennemføre skiftet hertil.

Forstår dog Courtois noget bedre, hvis det passer - Chelsea HAR accepteret at sælge ham - alt sku være forhandlet på plads og alligevel trækker de tiden, da de vil vente på at hente en ny keeper. Jeg forstår så godt at Courtois nok ik føler at han vil holdes hen - med fare for at skiftet glipper - så forstå godt hvis man ik vil træne med fare for at blive skadet (og glippe skiftet) når alt ellers er på plads og han blot afventer skiftet
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete

7 år 11 måneder siden #8 af Siempre fiel

Jbner skrev:

Rht skrev: Jeg undrer mig over, hvorfor det engelske vindue lukker før det spanske. Det komplicere jo en handel som f.eks. denne. Er nogen der kan forklare give en forklaring?

Englænderne var meget imod at man kan handle efter sæsonen er gået i gang. Sidste sæson var det primært fordi at Coutinho var "skadet" indtil transfervinduet lukkede, da Barca ville have ham. Og derfor vil de have ændret reglerne. At jeg så ikke kan se hvad det gavner, når andre transfervinduer er åbent, er en hel anden sag. De håbede nok at resten af verden ville følge trop

Forstår udmærket briterne - det giver da også fuldstændigt mening at få det på plads inden de store ligaer starter - de andre ligaer ka sgu da bare blive enige om at følge trop. Det er jo reelt bedøvende ligeglad om det lukker 3 uger tidligere - vi ku så slippe for de der megalangstrakte transfersagaer og klubberne måtte jo såbare forhandle lidt mere intensivt
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

7 år 11 måneder siden #9 af Jbner

Siempre fiel skrev:

Jbner skrev:

Forstår udmærket briterne - det giver da også fuldstændigt mening at få det på plads inden de store ligaer starter - de andre ligaer ka sgu da bare blive enige om at følge trop. Det er jo reelt bedøvende ligeglad om det lukker 3 uger tidligere - vi ku så slippe for de der megalangstrakte transfersagaer og klubberne måtte jo såbare forhandle lidt mere intensivt

Jeg forstår også udmærket ønsket om at lukke transfervinduet før ligaerne starter. Jeg forstår bare ikke at man vælger at gøre det uden en kollektiv aftale på tværs af landene om at gøre det, da det stiller de engelske klubber dårligere. Ja, de kan bare sige nej når andre klubber byder på deres spillere, men man ville ikke undgå en Coutinho-situation medmindre alle de store ligaer blev enige om at smække vinduet i 1. august f.eks.
Jeg synes det er en god idé at lukke transfervinduet før ligaen starter, og jeg håber man vælger at gøre det i alle ligaer, men jeg forstår ikke de har gjort det i år.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 11 måneder siden #10 af elle44
Nå Men med det her transfervindue er der i det mindste intet pres på os i år. der er pres på Florentino hvis det går galt, men ikke noget pres på holdet som jeg ser det. det ville være en kæmpe fiasko hvis Barca ikke vinder mesterskabet og en helt igennem gigantisk triumf hvis vi vinder det.

7 år 11 måneder siden #11 af Siempre fiel

elle44 skrev: Nå Men med det her transfervindue er der i det mindste intet pres på os i år. der er pres på Florentino hvis det går galt, men ikke noget pres på holdet som jeg ser det. det ville være en kæmpe fiasko hvis Barca ikke vinder mesterskabet og en helt igennem gigantisk triumf hvis vi vinder det.

i det mindste ka vi ik se den forventede deroute på tv. Til gengæld ka jeg informere om at De Unge Mødre snart er tilbage med ny sæson - spøg til side, jeg er naturligvis skuffet over ikke at sku se Raul de Tomas bombe os til nye triumfer
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Zyconith, andreashn

7 år 11 måneder siden #12 af El Siete
Courtois udeblevet fra træning for anden dag i træk.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum