Marca: Courtois til Real Madrid er et spørgsmål om timer
Tror snart handlen bliver bekræftet. Det ville være mærkeligt hvis Chelsea nægtede at sælge spilleren selvom han ønskede et klubskifte.El Siete skrev: Courtois udeblevet fra træning for anden dag i træk.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jbner skrev:
Rht skrev: Jeg undrer mig over, hvorfor det engelske vindue lukker før det spanske. Det komplicere jo en handel som f.eks. denne. Er nogen der kan forklare give en forklaring?
Englænderne var meget imod at man kan handle efter sæsonen er gået i gang. Sidste sæson var det primært fordi at Coutinho var "skadet" indtil transfervinduet lukkede, da Barca ville have ham. Og derfor vil de have ændret reglerne. At jeg så ikke kan se hvad det gavner, når andre transfervinduer er åbent, er en hel anden sag. De håbede nok at resten af verden ville følge trop
Okay, så det er en forholdsvis ny regel der er trådt i kraft?
Rht skrev:
Jbner skrev:
Rht skrev: Jeg undrer mig over, hvorfor det engelske vindue lukker før det spanske. Det komplicere jo en handel som f.eks. denne. Er nogen der kan forklare give en forklaring?
Englænderne var meget imod at man kan handle efter sæsonen er gået i gang. Sidste sæson var det primært fordi at Coutinho var "skadet" indtil transfervinduet lukkede, da Barca ville have ham. Og derfor vil de have ændret reglerne. At jeg så ikke kan se hvad det gavner, når andre transfervinduer er åbent, er en hel anden sag. De håbede nok at resten af verden ville følge trop
Okay, så det er en forholdsvis ny regel der er trådt i kraft?
I år er første gang deres transfervindue lukker før sæsonen starter :)
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Steen skrev: Chelsea udløser angiveligt Kepa's frikøbsklausul på €80M i morgen (samme Kepa som Zidane nægtede at hente for €20M tilbage i januar. Men tak for det Zizou, vi får nu en langt bedre målmand i form af Thibaut). Derfor er Courtois efter alt at dømme snart vores.
Nu sælger vi Navas til Bayern for 100 mio og pludselig giver James-handlen mening :-D
Steen skrev: Chelsea udløser angiveligt Kepa's frikøbsklausul på €80M i morgen (samme Kepa som Zidane nægtede at hente for €20M tilbage i januar. Men tak for det Zizou, vi får nu en langt bedre målmand i form af Thibaut). Derfor er Courtois efter alt at dømme snart vores.
Ja det er vel det optimale. Vi får nu en sikker målmand.
En forstærkning på én position! Se, det bliver et herligt vindue ;-)
Det er derfor jeg hader de her transfer nyheder, mange artikler er bare spild af tid og nonsens. Rent fup. Tro mig, courtois nyhederne kan sagtens være en and også.
Steen skrev: Kepa har nu aktiveret sin frikøbsklausul og er derfor officielt skiftet til Chelsea, hvilket betyder, at Courtois nok bliver offentliggjort inden for de næste par timer!
Du må være en glad mand ;)
Real HWL skrev:
Steen skrev: Kepa har nu aktiveret sin frikøbsklausul og er derfor officielt skiftet til Chelsea, hvilket betyder, at Courtois nok bliver offentliggjort inden for de næste par timer!
Ord kan ikke beskrive det!
Steen skrev:
Real HWL skrev:
Ord kan ikke beskrive det!
Det er også en klasse signing. Jeg er glad på Courtois vegne. Ikke nok med han skal spille i en fantastisk klub, han kommer også tættere på sine børn. Han må være lige så lykkelig som dig :)