- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Keylor Navas: Jeg har samme lyst til at forlade Real Madrid som til at dø
Keylor Navas: Jeg har samme lyst til at forlade Real Madrid som til at dø
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid hentede i går Thibaut Courtos i et rent røverkøb for bare 35 millioner € og det har naturligvis åbnet op for spekulationer om Keylor Navas´ fremtid.
Den costaricanske målmand har ingen lyst til at forlade Real Madrid og han er klar til at tage kampen op. Det fortalte han til Onda Cero og Cadena SER, da han blev spurgt, om han har lyst til at fortsætte.
- Det er klart, det kan jeg fortælle med sikkerhed. Jeg har samme lyst til at forlade klubben som til at dø.
Keylor Navas kom til Real Madrid fra Levante i 2014 for blot 10 millioner € og har siden vundet 3 CL-titler, 1 spansk mesterskab, 4 VM for klubhold, 3 europæiske Super Cup og 1 spansk Super Cup.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men når man taler professionalisme og tilgang til tingene, så er han helt oppe blandt de bedste.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Det kunne være fint hvis man kunne få solgt ham og dermed lukke al tvivl om målmandsposten, men man kan også give Courtois og Keylor en sæson sammen. Courtois i ligaen, og Keylor i CdR og CL. Hvis det skulle gå helt galt for Keylor, kan Courtois tage over i CL.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: Det er nu også nemt at være så ''passioneret'' og ''loyal'' når man spiller for verdens største klub, og et skifte væk uanset hvad vil være et trin ned. Han har i hvert fald vundet over mange fans ved at komme med udtalelser som denne. God taktik.
Det kunne være fint hvis man kunne få solgt ham og dermed lukke al tvivl om målmandsposten, men man kan også give Courtois og Keylor en sæson sammen. Courtois i ligaen, og Keylor i CdR og CL. Hvis det skulle gå helt galt for Keylor, kan Courtois tage over i CL.
Woow...
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Personligt ved jeg godt hvilken en, jeg synes er den mest imponerende.
Kan godt være Courtois er mere sikker og laver færre fejl, og hvis det kun er det man fokuserer på, så er det vel en fin transfer. Men jeg tror nemt man glemmer eller overser hvor mange gange Navas egentlig redder holdet, hvor ingen andre målmænd i verden ville kunne gøre det samme.
Hvis det ender med at Navas forlader klubben, så er det efter min mening status quo, hvis ikke et tab for os. Synes der er flere andre steder på banen, der burde have højere prioritet.
Men jeg tror nemt man glemmer eller overser hvor mange gange Navas egentlig redder holdet, hvor ingen andre målmænd i verden ville kunne gøre det samme.
Hvilke Keylor-redninger mener du, ingen andre målmænd ville kunne udføre? Kom gerne med 2-3 eksempler.
Problemet med Keylor Navas har alle dage været, at han er garant for 5-10 drops per sæson. Hvis han forbedrede sig på det punkt, ville ingen klage over ham. Men det kan han ikke, og det har nu kostet ham.
Steen skrev: @AmorMadrid
Men jeg tror nemt man glemmer eller overser hvor mange gange Navas egentlig redder holdet, hvor ingen andre målmænd i verden ville kunne gøre det samme.
Hvilke Keylor-redninger mener du, ingen andre målmænd ville kunne udføre? Kom gerne med 2-3 eksempler.
Problemet med Keylor Navas har alle dage været, at han er garant for 5-10 drops per sæson. Hvis han forbedrede sig på det punkt, ville ingen klage over ham. Men det kan han ikke, og det har nu kostet ham.
Det kunne klæde dig at finde de 5-10 drops pr. sæson, som du mener, Navas er garant for, når du forlanger, at andre brugere skal finde beviser for at overbevise dig.
Er du endvidere ikke den eneste herinde, der har ønsket Navas langt pokker i vold?
Som jeg har læst der herinde, har der været overvejende tilfredshed med costaricanerens præstationer mellem stængerne.... med rette. Derfor skal han selvfølgelig også blive som supplement til Courtois minimum én sæson.
Daniel skrev:
Steen skrev: @AmorMadrid
Det kunne klæde dig at finde de 5-10 drops pr. sæson, som du mener, Navas er garant for, når du forlanger, at andre brugere skal finde beviser for at overbevise dig.
Er du endvidere ikke den eneste herinde, der har ønsket Navas langt pokker i vold?
Som jeg har læst der herinde, har der været overvejende tilfredshed med costaricanerens præstationer mellem stængerne.... med rette. Derfor skal han selvfølgelig også blive som supplement til Courtois minimum én sæson.
Igen? Det har jeg allerede gjort utallige gange før..
Mener nu vi er flere der har ønsket det, men måske tager jeg fejl. Kender dog mange RM fans der er enige, både i Danmark og i Spanien. Modsat er der mindst lige så mange, hvis ikke flere, som elsker ham. Han deler vandene.