El Transistor: Real Madrid enige med Thiago

5 år 7 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske El Transistor på Onda Cero er Real Madrid nået til enighed med Thiago Alcántara om en kontrakt og nu mangler man blot en forhandling med Bayern München, som tidligere har været indstillet på et salg af den spanske midtbanespiller.

Thiago har Julen Lopeteguis fulde opbakning og tillid fra deres fælles tid på det spanske landshold og han kan være det køb, som Real Madrid-træneren efterlyste, da det stod klart at Mateo Kovacic ville forlade Real Madrid.

Madridista.dk kunne allerede for knap to måneder siden melde om Real Madrids nære interesse i at købe spilleren og det synes nu at være kommet et skridt nærmere for den 27-årige spiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #2 af Daniel
De gode mennesker på Onda Cero rammer nok rigtigt på et eller andet tidspunkt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #3 af REAL

Daniel skrev: De gode mennesker på Onda Cero rammer nok rigtigt på et eller andet tidspunkt.


Ja smart at kalde alle tænkelige og utænkelige scenarier :)

Jeg håber altså ikke på denne. Alene med den begrundelse, at jeg synes man bør styre udenom alt og alle med så horribel en skadeshistorik (note: Bale har tillagt sig dette efterfølgende).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #4 af JimmyBroe

REAL skrev:

Daniel skrev: De gode mennesker på Onda Cero rammer nok rigtigt på et eller andet tidspunkt.


Ja smart at kalde alle tænkelige og utænkelige scenarier :)

Jeg håber altså ikke på denne. Alene med den begrundelse, at jeg synes man bør styre udenom alt og alle med så horribel en skadeshistorik (note: Bale har tillagt sig dette efterfølgende).


Har han ikke altid været skadet. Jeg husker også han var kendt som Glasben inden vi henter ham.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #5 af Steen
Kæmpe go! Verdenklasse spiller, som kan tage alle tre roller på midtbanen. Den bagerste, når vi møder mindre hold og der derfor ikke er behov for Casemiro, den spilstyrende a la Kroos, eller lidt længere fremme på banen, som Modric.
Derudover tilbyder han noget, som kun Isco kan: fortræffelig teknik. Det er meget vigtigt, når man skal nedbryde et hold der spiller ultra defensivt, og det kommer vi uden tvivl til.

Han har kun ét problem, og det er skaderne. Men han er forsøget værd. Jeg håber, man henter ham.
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #6 af Numeredoce
Ja ja ja, han blive sindssygt dyr, nu hvor det engelske vindue er lukket, men hvad med ham her?

www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/e...ig-erstatning-modric
Det er meget sjovt, men fuldstændig underordnet at han er dansker.

Han kan erstatte noget af Modric' pasnigsspil, nogle af Cristianos dødbolde, han er sjældent skadet, han er i/på vej ind i sin bedste fodboldalder, han har spillet fast i stærke ligaer siden han var ung. Han kan både score og assistere. Han har erfaring fra CL og VM. Han har ingen primadonna-nøkker.

Alene pga. skaderne ser jeg langt hellere Eriksen end Thiago. Problemet er jo at han koster en milliard (hvilket i dagens marked desværre ikke er en overdrivelse).

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #7 af asp3200

Steen skrev: Kæmpe go! Verdenklasse spiller, som kan tage alle tre roller på midtbanen. Den bagerste, når vi møder mindre hold og der derfor ikke er behov for Casemiro, den spilstyrende a la Kroos, eller lidt længere fremme på banen, som Modric.
Derudover tilbyder han noget, som kun Isco kan: fortræffelig teknik. Det er meget vigtigt, når man skal nedbryde et hold der spiller ultra defensivt, og det kommer vi uden tvivl til.

Han har kun ét problem, og det er skaderne. Men han er forsøget værd. Jeg håber, man henter ham.


2 problemer - Der flyder barcelona dna i hans krop....

Han vil aldrig give sig max for os.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #8 af Administrationen

asp3200 skrev:

Steen skrev: Kæmpe go! Verdenklasse spiller, som kan tage alle tre roller på midtbanen. Den bagerste, når vi møder mindre hold og der derfor ikke er behov for Casemiro, den spilstyrende a la Kroos, eller lidt længere fremme på banen, som Modric.
Derudover tilbyder han noget, som kun Isco kan: fortræffelig teknik. Det er meget vigtigt, når man skal nedbryde et hold der spiller ultra defensivt, og det kommer vi uden tvivl til.

Han har kun ét problem, og det er skaderne. Men han er forsøget værd. Jeg håber, man henter ham.


2 problemer - Der flyder barcelona dna i hans krop....

Han vil aldrig give sig max for os.


Stram op!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #9 af Rogoshin

Administrationen skrev:

asp3200 skrev:

Steen skrev: Kæmpe go! Verdenklasse spiller, som kan tage alle tre roller på midtbanen. Den bagerste, når vi møder mindre hold og der derfor ikke er behov for Casemiro, den spilstyrende a la Kroos, eller lidt længere fremme på banen, som Modric.
Derudover tilbyder han noget, som kun Isco kan: fortræffelig teknik. Det er meget vigtigt, når man skal nedbryde et hold der spiller ultra defensivt, og det kommer vi uden tvivl til.

Han har kun ét problem, og det er skaderne. Men han er forsøget værd. Jeg håber, man henter ham.


2 problemer - Der flyder barcelona dna i hans krop....

Han vil aldrig give sig max for os.


Stram op!


Hvad mener du med det

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #10 af JimmyBroe

asp3200 skrev:

Steen skrev: Kæmpe go! Verdenklasse spiller, som kan tage alle tre roller på midtbanen. Den bagerste, når vi møder mindre hold og der derfor ikke er behov for Casemiro, den spilstyrende a la Kroos, eller lidt længere fremme på banen, som Modric.
Derudover tilbyder han noget, som kun Isco kan: fortræffelig teknik. Det er meget vigtigt, når man skal nedbryde et hold der spiller ultra defensivt, og det kommer vi uden tvivl til.

Han har kun ét problem, og det er skaderne. Men han er forsøget værd. Jeg håber, man henter ham.


2 problemer - Der flyder barcelona dna i hans krop....

Han vil aldrig give sig max for os.


Icardi er også fra La Masia. Jeg tror ikke disse profesionelle fodboldspillere lader sig distrahere af andet end nuværende tilhørsforhold.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved JimmyBroe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #11 af JimmyBroe
Og hvorfor så den sammenligning? Fordi asp3200 foreslog selvsamme spiller (Icardi) for 6 måneder siden:D

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #12 af Lars1991
Det da også absurd at tro at en spiller skifter til en klub han ikke gider give 100% for. Hvorfor skulle han så gå med til skiftet, og spilde år af sin karriere? Hvis han har så meget Barca blod i sig så siger han da bare nej tak til Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce