El Transistor: Real Madrid enige med Thiago

7 år 11 måneder siden #13 af JesperA
Barca-DNA.. Jeg brækker mig over det ord..

Nej tak til Icardi. Jeg synes ikke han bidrager med ret meget til et hold, han er en kontroversiel spiller, og virker på mig som en type der sætter sig selv over holdet.

Eriksen... Hmm.. Jeg synes James har de samme kvaliteter på et sammenligneligt niveau, kender klubben, og er langt billigere at hente retur, måske endda tæt på gratis. Thiago har mange af de samme kvaliteter og er trænerens mand, men ud over de mange skader kan man ikke helt ignorere hans fortid. Ikke at jeg betvivler hans indstilling, eller signalværdien i at hente en spiller Barca tilsyneladende meget gerne vil have tilbage, jeg bifalder bare ikke rigtigt at hente en spiller der så åbenlyst er cule..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #14 af REAL
Viceredaktør på MARCA, @Carpio_Marca, skriver:

"Det er Thiago som har tilbudt sig til Madrid. For øjeblikket overvejer de det ikke".
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved REAL.

7 år 11 måneder siden #15 af asp3200

JimmyBroe skrev: Og hvorfor så den sammenligning? Fordi asp3200 foreslog selvsamme spiller (Icardi) for 6 måneder siden:D

Gjorde jeg det, må have været en kæmpe blunder. Han virker skarp, men efter jeg har set lidt mere til ham virker han en del usympatisk som person og teknisk er han ikke i en liga jeg holder af.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

7 år 11 måneder siden #16 af asp3200

Rogoshin skrev:

Administrationen skrev:

asp3200 skrev:

Steen skrev: Kæmpe go! Verdenklasse spiller, som kan tage alle tre roller på midtbanen. Den bagerste, når vi møder mindre hold og der derfor ikke er behov for Casemiro, den spilstyrende a la Kroos, eller lidt længere fremme på banen, som Modric.
Derudover tilbyder han noget, som kun Isco kan: fortræffelig teknik. Det er meget vigtigt, når man skal nedbryde et hold der spiller ultra defensivt, og det kommer vi uden tvivl til.

Han har kun ét problem, og det er skaderne. Men han er forsøget værd. Jeg håber, man henter ham.

2 problemer - Der flyder barcelona dna i hans krop....

Han vil aldrig give sig max for os.

Stram op!

Hvad mener du med det

Hvis det var til mig, så kan jeg forklare mig selvom jeg måske er for hård i min retorik som administration påpeger.

Han er fra Barcelonas skole, hele hans familie elsker Barcelona, hans bror spiller på Barcelonas hold. Han har flere gange sagt lort om Madrid og så bare fordi vi får en træner som han kender så tilbyder han sig til Madrid. Ikke nok med han er permanent skade og hans arbejdsomhed tit er lig nul på en bane.

Der er en grund til man ikke skifter mellem Madrid og Barcelona, selvom han dog har været i Bayern.

Han virker også som en type der hurtig kan blive en primadonna og de Bayern fans jeg kender håber vi køber ham for han har været en katastrofe i flere sæsoner.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Rogoshin

7 år 11 måneder siden #17 af Ramos4
Jeg synes Thiago har vist sig som en spiller der ikke hører til på højeste niveau. De CL kampe jeg har set med ham, har han ofte ikke kunne følge med i tanke og handling f.eks. når han har mødt os. Måske er han god nok til at være reserve, det er jeg lidt i tvivl om. Prisen ser fin ud og vi må regne med at Kovacic kommer tilbage næste år. Hmm, jeg er faktisk en del i tvivl. 100 for Milinkovic-Savic eller Pjanic er godt nok også mange penge. Skal man virkelig give så meget for en rotationsspiller?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 11 måneder siden #18 af Ramos4
Angående Icardi kan jeg se at mange er skeptiske fordi han er for selvvisk, ikke laver nok assists, ikke er god teknisk etc. Jeg skal ikke kunne sige det, det er ikke meget Serie A jeg får set, men de videoer jeg har set, kan jeg godt lide. 100 kasser i 159 kampe for Inter. Han er kynsik og skarp, er det ikke hvad en angriber skal være? Hvem er det egentlig der kan det hele tænker jeg. Nu spørger jeg jer: Hvilken topangriber i verden er det i gerne vil have? Jeg har svært ved at komme på en spiller der har en god teknik, lægger assists OG som kan banke de kasser ind vi har brug for nu. Benzema er jo glimrende i spillet, men han scorer så ikke mere (guderne skal vide hvad der er sket)

Er Kane god teknisk? Lægger Lewandowski en masse assists? Dette er ikke retoriske spørgsmål, jeg er nysgerrig. Hvem er det egentlig vi skal købe hvis ikke Icardi? :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: Lægger/ligger
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Numeredoce

7 år 11 måneder siden #19 af mohbar

Ramos4 skrev: Angående Icardi kan jeg se at mange er skeptiske fordi han er for selvvisk, ikke laver nok assists, ikke er god teknisk etc. Jeg skal ikke kunne sige det, det er ikke meget Serie A jeg får set, men de videoer jeg har set, kan jeg godt lide. 100 kasser i 159 kampe for Inter. Han er kynsik og skarp, er det ikke hvad en angriber skal være? Hvem er det egentlig der kan det hele tænker jeg. Nu spørger jeg jer: Hvilken topangriber i verden er det i gerne vil have? Jeg har svært ved at komme på en spiller der har en god teknik, lægger assists OG som kan banke de kasser ind vi har brug for nu. Benzema er jo glimrende i spillet, men han scorer så ikke mere (guderne skal vide hvad der er sket)

Er Kane god teknisk? Lægger Lewandowski en masse assists? Dette er ikke retoriske spørgsmål, jeg er nysgerrig. Hvem er det egentlig vi skal købe hvis ikke Icardi? :)

Hel enig. Lidt ligeglad med at han ikke har det vilde tekniske niveau men lige netop det der bør passe ind til en vaskeægte 9´er. Hvem husker ikke Ole Gunnar Solskær som bare bankede den ene afgørende kasse ind efter den anden. Godt nok har Icardi ikke samme "jokerface" som nordmanden, men han kan score mål uanset om det er i opbygnings- eller kontra fasen. Og så synes jeg at vi har en "høne at plukke" med Inter. De forsøgte at rive Real Madrid kroppens hjerte ud (Modric). Nu skal de straffes hehe!

Leveret af Kunena Forum