Spansk avis: Real Madrid er færdige på sommerens transfermarked
Lopetegui er efter sigende tilfreds med sin nuværende trup.
Real Madrid har ikke haft travlt med at spille med sine økonomiske muskler på sommerens transfermarked, og det er der angiveligt flere grunde til; dels er Florentino Pérez ikke villig til at kaste flere 100 millioner euro efter marginalspillere og dels er Julen Lopetegui tilfreds med sin nuværende trup.
Den spanske avis ABC (Spaniens tredje største avis, red.) erfarer videre, at Thibaut Courtois bliver Real Madrids sidste indkøb i sommerens transfervindue. Således skriver den spanske avis, at Lopetegui satser på spillere som Fede Valverde, Sergio Reguilón og Borja Mayoral i stedet for at købe dyrt ind.
Valverde skal efter sigende, sammen med Dani Ceballos, lukke hullet efter Mateo Kovacic. Reguilón er udset til at erstatte Theo, som backup til det ubestridte førstevalg på venstrebacken, Marcelo. Og så for Mayoral en sidste chance for at bevise sit værd i Real Madrid, som andenviolin på 9'eren efter Karim Benzema.
Særligt Valverde og Reguilón leverede et fornuftigt indtryk i USA, hvorfor Loptegui angiveligt ikke har haft nogen betænkeligheder ved at træffe valget om ikke at hente flere spillere ind i sommerens transfervindue.
Der er stadig små tre uger tilbage af det spanske transfervindue, som lukker d. 31. august kl. 23.59, så der kan i princippet sagtens nå at ske ting og sager i Real Madrid og rygterne vil utvivlsomt fortsætte i den spanske hovedstad, da den spanske presse ikke er tilfreds med den nuværende trupsammensætning, hvor Los Blancos' angreb da også ser nogt svag på ud den internationale fodboldscene med duoen Benzema og Mayoral.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Thiago: Skadesplaget og doven
Icardi: Kan åbenbart ikke tæmme en bold ifølge det her forum, jeg ved intet om ham selv.
Rodrigo: uambitiøst
Savic: Har aldrig set ham spille, 100 mio for en spiller der muligvis står bag Ceballos i køen til spilletid? ellers tak.
Hvis jeg skulle stå for en handel er det lige før jeg ville købe en til det centrale forsvar. Vallejo er lavet af glas og stoler ikke på de to gutter fra Castilla.
Jeg er parat til bare at sige fuck det og se hvad der sker.
Edit: sidder lige nu og ser Hazard spille. Ærgeligt vi ikke købte ham.
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
-
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
J-Lo kommer til at stille med disse hvis ingen indkøb foretages mere:
Isco-Asensio-Bale
Kroos-Casemiro-Modric
Marcelo-Ramos-Varane-Carvajal
Curtoise
Bænken bliver dette:
Vinicius-Benzema/Mayoral-Vasquez
Ceballos-Llorente-Velverde
Reguilon-Nacho-Vallejo-Odriozola
Navas
Det er ganske fortrinligt. Jeg ser frem til sæsonen.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Kasillas skrev: Er ganske tilfreds.
J-Lo kommer til at stille med disse:
Isco-Asensio-Bale
Kroos-Casemiro-Modric
Curtoise
Det er jo ikke startopstillingen der er problemet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
Isco-Asensio-Bale
Kroos-Casemiro-Modric
Curtoise
Man kan ikke have spillere som Pogba, Kovacic og Hazard på bænken som reserve.
Bliver en af midtbanen skadet, så rykkes enten Isco eller Asensio ned. Ingen problem fra mit synspunkt.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
+ En tredjemålmand, Javi Sanchez og Vinicius. Lunin, Luca og Ødegaard ud på leje. De Tomas sælges.
Så kan man videre overveje om Mayoral skal skibbes afsted for at give bare en my mere spilletid til Vinicius, eller om vores unge brasser rent faktisk skal lejes ud.
Kasillas skrev:
Ramos4 skrev:
Isco-Asensio-Bale
Kroos-Casemiro-Modric
Curtoise
Man kan ikke have spillere som Pogba, Kovacic og Hazard på bænken som reserve.
Bliver en af midtbanen skadet, så rykkes enten Isco eller Asensio ned. Ingen problem fra mit synspunkt.
Der er ingen der snakker om Pogba som reserve. Kom nu lidt.
Asensio ned som 8'er?
El_Juan skrev: Courtois/Navas - Carvajal/Odriozola, Varane/Nacho, Ramos/Vallejo, Marcelo/Reguilón - Casemiro/Llorente, Kroos/Ceballos, Modric/Valverde - Isco/Vazquez, Benzema/Mayoral, Bale/Asensio
+ En tredjemålmand, Javi Sanchez og Vinicius. Lunin, Luca og Ødegaard ud på leje. De Tomas sælges.
Så kan man videre overveje om Mayoral skal skibbes afsted for at give bare en my mere spilletid til Vinicius, eller om vores unge brasser rent faktisk skal lejes ud.
Det ser jo meget fint ud når man sætter det op sådan der. Men er du på nogen måde tryg ved at lade Llorente, Ceballos, Valverde eller Mayoral spille en vigtig kamp? Vi har ingen kvalitet på den bænk der. Det er fint med unge spillere, og der er sikkert nogen af dem der kan overraske positivt, men i en topklub af vores karat nytter det i mine øjne ikke at have 3 verdensklasse midtbanefolk til 3 pladser, og hvis én går i stykker jamen så har vi kun unge folk uden erfaring til at gå ind.