Spansk avis: Real Madrid er færdige på sommerens transfermarked

7 år 11 måneder siden #13 af Kasillas
Slet. - bøvl med IT.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Kasillas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #14 af ChrillRM14
@ElJuan
Den samlede kvalitet i truppen er nødvendigvis faldet pænt her over sommeren. Det vil være ren gak at påstå andet. Det betyder selvfølgelig ikke, at man ikke kan spille godt og skabe resultater. Er Julen en klog og god nok træner, så spiller holdet til mere end summen af de 11 spillere, der er på banen ad gangen.

Men nu hvor vi endnu ikke rigtig har set holdet spille over en længere periode i ligaen og i Europa, så ser det jo noget vagt ud, når man samtidig kigger på Atleticos og Barcas trupper.

Lige nu ser det pænt ud, når start-11'eren spiller, og Bale og Asensio præsterer højt. Men sæsonen er lang, og skal vi have titler, så kræver det bare, at hele truppen er involveret og spiller op til dets bedste. Jeg synes virkelig, at det er et spinkelt korthus, som der er blevet bygget.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Jonas, Ramos4

7 år 11 måneder siden #15 af Kasillas

Ramos4 skrev:

Kasillas skrev:

Ramos4 skrev:

Kasillas skrev: Er ganske tilfreds.

J-Lo kommer til at stille med disse:
Isco-Asensio-Bale
Kroos-Casemiro-Modric
Marcelo-Ramos-Varane-Carvajal
Curtoise

Det er jo ikke startopstillingen der er problemet.

Man kan ikke have spillere som Pogba, Kovacic og Hazard på bænken som reserve.

Bliver en af midtbanen skadet, så rykkes enten Isco eller Asensio ned. Ingen problem fra mit synspunkt.

Der er ingen der snakker om Pogba som reserve. Kom nu lidt.

Asensio ned som 8'er?

Ja? - Asensio kan godt spille midtbanen.

Hvem forventer du af midtbanespillere som er "verdensklasse midtbanefolk" og som kan være reserve og tilfreds samtid? - For du kan ikke have Pogba, Pjanic og Kante som reserve.

Fakta:
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.

7 år 11 måneder siden #16 af Ramos4

Kasillas skrev:

Ramos4 skrev:

Kasillas skrev:

Ramos4 skrev:

Kasillas skrev: Er ganske tilfreds.

J-Lo kommer til at stille med disse:
Isco-Asensio-Bale
Kroos-Casemiro-Modric
Marcelo-Ramos-Varane-Carvajal
Curtoise

Det er jo ikke startopstillingen der er problemet.

Man kan ikke have spillere som Pogba, Kovacic og Hazard på bænken som reserve.

Bliver en af midtbanen skadet, så rykkes enten Isco eller Asensio ned. Ingen problem fra mit synspunkt.

Der er ingen der snakker om Pogba som reserve. Kom nu lidt.

Asensio ned som 8'er?

Ja? - Asensio kan godt spille midtbanen.

Hvem forventer du af midtbanespillere som er "verdensklasse midtbanefolk" og som kan være reserve og tilfreds samtid? - For du kan ikke have Pogba, Pjanic og Kante som reserve.

Hvornår har du set Asensio spille 8'er? Han kan spille på kanten i en 4-4-2 ja, men det vil betyde at hver gang Case, Kroos eller Modric er skadet så skal vi ændre formation til 4-4-2, synes du det er hensigtsmæssigt?

Jeg har sagt vi har 3 verdensklasse midtbanefolk (det er måske endda at overvurdere Casemiro lidt) og så har vi en masse unge uprøvede på bænken. Jeg har aldrig sagt vi skal have verdensklasse på bænken. Men mere kvalitet end Ceballos på bænken er vel ikke for meget forlangt i verdens største klub.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 11 måneder siden #17 af Dios
En spiller som Falcao synes jeg faktisk vil være det mest interessante bud på et køb. Forstår udmærket godt hvorfor der ikke bliver købt spillere ind. Priserne er helt forskruet ift. den kvalitet man kan få, og derfor kan man ligeså godt gå med de talenter man selv har prøvet at udvikle på.
Jeg forstår dog ikke hvorfor en spiller som Hazard ikke bliver hentet. Nuvel, så er han ikke 2 milliarder værd, men jeg nægter simpelthen og tro på, at Chelsea ikke var til at forhandle med når Hazard selv har ytret et ønske om at skifte så mange gange.
Der må simpelthen ligge noget bag de manglende indkøb, og som jeg ser det pt. så er det vel kun en Neymar og Mbappé som kan lurer i kulissen. Er egentlig fan af, at vi ikke bare skyder penge, fordi vi er desperate. Det er vi på ingen måder, og vi har en utrolig stærk og udviklingsstærk trup.

Vi har stadig ikke set det fulde potentiale af Isco og Asensio endnu, og specielt for førstnævnte så er det sæsonen nu, som han for alvor skal træde i karakter i. Han kan jo være den spiller, som får det hele til at gå op i en højere enhed. Asensio skal bygge på sit spil, og være den afgørende faktor når han får muligheden. Jeg synes vores offensiv bliver gjort langt dårligere end den er.
Vores defensiv bliver forhåbentlig markant bedre med Julen, og vores offensive spil kommer forhåbentlig til at flyde langt bedre, som kan udløse al potentialet i truppen.
Vi mangler den individuelle kvalitet på papiret, men jeg ser et kæmpe potentiale i Isco på den front. Jeg tror vitterligt på, at han under Julen kan blive en seriøs Ballon D'or kandidat indenfor de næste 2 sæsoner.
Til næste sommer finder vi ud af hvor Benzema og Bale står, og fejler de, så bliver der også handlet efter de bedste på markedet. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Lige nu, så kan du bare ikke få bedre alternativer til fornuftige penge, eller penge som er givet godt ud. Julen er et stort koncept, og bliver det ikke fuldt nogenlunde til punkt og prikke, så vælter korthuset, så derfor bliver der ikke bare købt ind fra højre og venstre.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Rogoshin, Tyskfugl

7 år 11 måneder siden #18 af Kasillas
@Ramos4

Min opfattelse er at Isco og Asensio kan spille midtbane. Førstnævnte bedre end sidstnævnte til midtbanespillet.

Hvad du opfatter som "mere kvalitet end Ceballos" er meget subjektiv. - Ceballos har gjort det godt i opstart-turen, og J-Lo kender ham fra sub-21 og har planer med ham. Personligt ser jeg ingen grund til at have en spiller med "mere kvalitet end Ceballos".

Og hvem er i øvrigt den spiller med "mere kvalitet end Ceballos" som du har i tankerne?

Fakta:

7 år 11 måneder siden #19 af PMO
RMs bænk er efter min mening blandt de svagest sammenlignet med de andre europæiske giganter.
Hvis træner og ledelse er blevet enige om at dette er tilgangen til sæsonen - jamen så fred være med det. En ting er dog sikkert, hvis truppen forbliver som den er, og RM kæmper om 3-4 pladsen, kan man ikke gå ud og fyre træneren. Jeg respekterer til fulde at klubben ikke kan/vil hoppe ombord på transfertoget, men hvis man bliver henvist til sekundære placeringer er det forventeligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Ramos4

7 år 11 måneder siden #20 af Ramos4

Kasillas skrev: @Ramos4

Min opfattelse er at Isco og Asensio kan spille midtbane. Førstnævnte bedre end sidstnævnte til midtbanespillet.

Hvad du opfatter som "mere kvalitet end Ceballos" er meget subjektiv. - Ceballos har gjort det godt i opstart-turen, og J-Lo kender ham fra sub-21 og har planer med ham. Personligt ser jeg ingen grund til at have en spiller med "mere kvalitet end Ceballos".

Og hvem er i øvrigt den spiller med "mere kvalitet end Ceballos" som du har i tankerne?

Men fortæl mig lige om du mener Asensio kan spille 8'er, eller om du mener vi skal ændre formation hver gang Casemiro, Modric eller Kroos er skadet/skal spares.

Vi er gået fra at have James og Kovacic som vores reserver på midtbanen til nu at have Ceballos og Valverde. Det skriger da til himlen. Jeg synes mange herinde er blevet forblændede af vores to sejre i Champions Cup. Det er træningskampe.

Jeg mener at de spillere vi har været sat i forbindelse med er den hylde vi skal kigge på. Savic, Pjanic, Thiago.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 11 måneder siden #21 af Ramos4

Dios skrev: En spiller som Falcao synes jeg faktisk vil være det mest interessante bud på et køb. Forstår udmærket godt hvorfor der ikke bliver købt spillere ind. Priserne er helt forskruet ift. den kvalitet man kan få, og derfor kan man ligeså godt gå med de talenter man selv har prøvet at udvikle på.
Jeg forstår dog ikke hvorfor en spiller som Hazard ikke bliver hentet. Nuvel, så er han ikke 2 milliarder værd, men jeg nægter simpelthen og tro på, at Chelsea ikke var til at forhandle med når Hazard selv har ytret et ønske om at skifte så mange gange.
Der må simpelthen ligge noget bag de manglende indkøb, og som jeg ser det pt. så er det vel kun en Neymar og Mbappé som kan lurer i kulissen. Er egentlig fan af, at vi ikke bare skyder penge, fordi vi er desperate. Det er vi på ingen måder, og vi har en utrolig stærk og udviklingsstærk trup.

Vi har stadig ikke set det fulde potentiale af Isco og Asensio endnu, og specielt for førstnævnte så er det sæsonen nu, som han for alvor skal træde i karakter i. Han kan jo være den spiller, som får det hele til at gå op i en højere enhed. Asensio skal bygge på sit spil, og være den afgørende faktor når han får muligheden. Jeg synes vores offensiv bliver gjort langt dårligere end den er.
Vores defensiv bliver forhåbentlig markant bedre med Julen, og vores offensive spil kommer forhåbentlig til at flyde langt bedre, som kan udløse al potentialet i truppen.
Vi mangler den individuelle kvalitet på papiret, men jeg ser et kæmpe potentiale i Isco på den front. Jeg tror vitterligt på, at han under Julen kan blive en seriøs Ballon D'or kandidat indenfor de næste 2 sæsoner.
Til næste sommer finder vi ud af hvor Benzema og Bale står, og fejler de, så bliver der også handlet efter de bedste på markedet. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Lige nu, så kan du bare ikke få bedre alternativer til fornuftige penge, eller penge som er givet godt ud. Julen er et stort koncept, og bliver det ikke fuldt nogenlunde til punkt og prikke, så vælter korthuset, så derfor bliver der ikke bare købt ind fra højre og venstre.

Enig i mange ting. Vi kommer til at få en homogen trup og et klart spilkoncept under Lopetegui. Og ja priserne er skruet op på markedet, det har jeg også selv nævnt i andre sammenhænge. Men en Thiago eller Pjanic vil stadig være prisen værd alene i erfaring. Det kan godt være vi ikke får meget mere kvalitet end vi allerede har, men vi kan købe os til erfaring fra de store kampe. Lige pt. har vi nærmest en Zidanes y Pavones ting kørende. Der er startere og reserver. Der er ingen kamp om pladserne på midtbanen. Casemiro, Modric og Kroos er jo ikke bange for at blive sat af, hvis de spiller dårligt, med den trup vi har lige pt. De ved udemærket at de starter i alle de store opgør, Lopetegui kører jo ikke pludselig med Valverde mod Barca. Der er ingen konkurrence og for stort spring mellem start-11 og vores Castilla-reserver i mine øjne.

7 år 11 måneder siden #22 af Kasillas
"Men fortæl mig lige om du mener Asensio kan spille 8'er, eller om du mener vi skal ændre formation hver gang Casemiro, Modric eller Kroos er skadet/skal spares."

SVAR:
Hvorfor tror du at Asensio skal spille 8'er hvis en skade opstår? - Vi har Isco og dernæst Ceballos.

Ja. Asensio kan spille 8'er i værste fald, men så vil det være efter Isco og Ceballos. Og udover Asensio har vi netop Isco. Så det er ikke lige sådan at en skade til midtbane gør at vi havner i en akut alvorligt situation uden nødløsninger.

"Vi er gået fra at have James og Kovacic som vores reserver på midtbanen til nu at have Ceballos og Valverde. Det skriger da til himlen."

SVAR:
James blev købt som fast-spiller, men mistede pladsen, og blev til sidst utilfreds med bænketjenesten. Kovacic forlod klubben netop pga. bænketjensten, og hvis Kovacic ikke var tilfreds med bænkerollen, hvad får dig til at tro at Pjanic vil være tilfreds med bænketjenesten?

Udover Ceballos og Velverde, har vi rent faktisk Isco (og Asensio i værste faldt). Så nej, intet skriger til himlen.

"Jeg mener at de spillere vi har været sat i forbindelse med er den hylde vi skal kigge på. Savic, Pjanic, Thiago."

SVAR:
Det er meget subjektivt.

Savic vil koste os over 100 mio, og det er næppe en spiller til bænketjenesten. Men han kunne være interessant. Så her vil jeg godt gå med til at købe ham hvis da J-Lo har en plan.

Thiago er risikabelt da han dels er skadet, og dels ikke vil være en markant forbedring i forhold til Ceballos.

Som sagt får du ikke en spiller som Pjanic til at være reserve og tilfreds samtid.

Fakta:

7 år 11 måneder siden #23 af Ramos4

Kasillas skrev: "Men fortæl mig lige om du mener Asensio kan spille 8'er, eller om du mener vi skal ændre formation hver gang Casemiro, Modric eller Kroos er skadet/skal spares."

SVAR:
Hvorfor tror du at Asensio skal spille 8'er hvis en skade opstår? - Vi har Isco og dernæst Ceballos.

Ja. Asensio kan spille 8'er i værste fald, men så vil det være efter Isco og Ceballos. Og udover Asensio har vi netop Isco. Så det er ikke lige sådan at en skade til midtbane gør at vi havner i en akut alvorligt situation uden nødløsninger.

"Vi er gået fra at have James og Kovacic som vores reserver på midtbanen til nu at have Ceballos og Valverde. Det skriger da til himlen."

SVAR:
James blev købt som fast-spiller, men mistede pladsen, og blev til sidst utilfreds med bænketjenesten. Kovacic forlod klubben netop pga. bænketjensten, og hvis Kovacic ikke var tilfreds med bænkerollen, hvad får dig til at tro at Pjanic vil være tilfreds med bænketjenesten?

Udover Ceballos og Velverde, har vi rent faktisk Isco (og Asensio i værste faldt). Så nej, intet skriger til himlen.

"Jeg mener at de spillere vi har været sat i forbindelse med er den hylde vi skal kigge på. Savic, Pjanic, Thiago."

SVAR:
Det er meget subjektivt.

Savic vil koste os over 100 mio, og det er næppe en spiller til bænketjenesten. Men han kunne være interessant. Så her vil jeg godt gå med til at købe ham hvis da J-Lo har en plan.

Thiago er risikabelt da han dels er skadet, og dels ikke vil være en markant forbedring i forhold til Ceballos.

Som sagt får du ikke en spiller som Pjanic til at være reserve og tilfreds samtid.

Det var dig der skrev Asensio sagtens kunne spille midtbane, det var ikke mig. Og så er der jo kun den mulighed at han spiller 8'er eller at vi ændrer formation. Lad nu det ligge.

Isco kommer til at spille de fleste kampe fra start er mit bud, da Lopetegui elsker ham. At han så samtidig skal være første reserve til midtbanen er da problematisk? Hvis Isco nu spiller fremragende som 10'er og pludselig skal ned og agere lappeløsning på midtbanen, det er ikke optimalt i min bog.

Mht. om Kovacic var tilfreds og om en Pjanic/evt. anden rotationsspiller er det, gør mig ikke det store. Kovacic rykkede videre og det er fint med mig. Han kunne også have ventet lidt og så overtaget for Modric. Der vil altid være spillere der er utilfredse med at sidde ude, og sådan skal det også være. Hellere konkurrence om pladserne og den risiko at vi må slippe en god spiller som Kovacic end slet ikke at have ordentlig konkurrence om pladserne til at starte med.

7 år 11 måneder siden #24 af Real HWL

Kiwes skrev: Godt eller skidt - vi har virkelig været europas kedeligste klub at følge under transfervinduet de seneste sæsoner.

Aaaahh, Tottenham har været kedeligere ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum