Referat: Anstændig forestilling førte til tre point
7 år 11 måneder siden #13
af Dios
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Referat: Anstændig forestilling førte til tre point
Hvis der er straffe på Asensio igår, så kommer vi til at se samme tendens med hånd på bold under VM, og det vil simpelthen ødelægge fodbolden stille og roligt. Jeg synes ikke der er straffe på Asensio, da armene uanset om man vil det eller ej er noget alle bruger - også uden at det bliver straffet, selvom reglerne siger noget andet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
7 år 11 måneder siden #14
af DarioGomez
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne Referat: Anstændig forestilling førte til tre point
Sebberg. Sidste kommentar herfra. Det bliver sgu lidt trægt det her.
Se Rayo-Sevilla for korrekt brug af VAR.
To flotte eksempler endda.
Se Rayo-Sevilla for korrekt brug af VAR.
To flotte eksempler endda.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
7 år 11 måneder siden #15
af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Referat: Anstændig forestilling førte til tre point
Sebberg og Gomez. I overser begge pointen. I har begge ret, men understreger derved også, hvorfor VAR aldrig vil gavne fodbolden.
I stedet for at diskutere om der var straffe diskuterer vi nu blot hvornår VAR skal bruges. For clear and obvious er et skøn, nøjagtigt som når dommeren dømmer. Hvilket jeres debat understreger, for I vurderer jo blot situationen forskelligt.
I stedet for at diskutere om der var straffe diskuterer vi nu blot hvornår VAR skal bruges. For clear and obvious er et skøn, nøjagtigt som når dommeren dømmer. Hvilket jeres debat understreger, for I vurderer jo blot situationen forskelligt.