- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Lopetegui skriger efter forstærkninger - Real Madrid tror på den nuværende trup
Lopetegui skriger efter forstærkninger - Real Madrid tror på den nuværende trup
Julen Lopetegui ser angiveligt gerne sin nuværende trup blive forstærket med op til flere spillere, men Real Madrid er ikke villige til at imødekomme Lopeteguis ønske, da man stoler fuldt ud på den nuværende trup.
Dette rapporterede Fernando Burgos (spansk journalist, red.) i går aftes i programmet El Transistor på Onda Cero.
Florentino Pérez har efter sigende opgivet håbet om at lande en stjernespiller i indeværende transfervindue, hvorfor Real Madrid-præsidenten hellere vil spare pengene til næste sommers transfervindue, hvor det store mål er at hente Neymar i PSG.
Dermed er der lagt op til, at særligt spillere som Marco Asensio og Isco virkelig skal træde ud af skyggen i Real Madrid og udvikle sig til bærende spillere i den nuværende trup.
Real Madrid er dog i de seneste dage blevet sat i forbindelse med Iago Aspas fra Celta Vigo, hvorfor Los Blancos formentlig stadig snuser lidt rundt på transfermarkedet efter lappeløsninger på forskellige positioner.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Lope var 5-6 valg. Perez ved godt det ikke holder mere end 6 måneder. Fra næste sæson har vi en ny træner, derfor gider han heller ikke at bruge penge.
Spot on!
Perez har Pochettino klar til næste sæson. Han får lov til at bygge holdet op i stedet.
Det virker som om, at Perez og resten af ledelsen er indstillet på en sæson uden trofæer.
Dog synd for Julen - men han fik en 3-årige kontrakt, mon ik han får en god økonomisk erstatning.
- Brylle
- Gæst
-
Har Lopetegui brug for nye spillere, så skal man bakke op om det og give ham de spillere, han ønsker. Jeg kan godt huske den tid, hvor der sad en præsident og besluttede de store køb på baggrund af popularitet.
Holdet består af en rigtig stærk startopstilling, men det giver ingen mening at have Mayoral som 2.valget i angrebet når man på forhånd ved at Benzema leger gemmeleg i over halvdelen af kampene og at Bale skal spares hele tiden. Man kan meget vel stå i kaos om et års tid igen hvis det er sådan man vil køre det.
Man havde sæsonerne hvor vandt chl 3 gange i træk og kunne hente og køre nye spillere i stilling, nu står vi tilbage med et fulstændigt roddet transfervindue, og ikke har forstærket os markant på nogle områder, tværtimod vil jeg sige.
Det her er latterligt og jeg griner næsten fordi det hele er blevet så dumt at følge.
Zidane smutter, vi henter en manager som var 5-6 valg
Ronaldo smutter, vi henter intet, minimum 50 mål er væk i denne sæson
Kovacic, en kommende arvetager smutter, vi henter nada
Modric sagaen.
Det eneste vi har gjort er at rykke spanske talenter op på førsteholdet og sender ikke-spanske talenter retur til Castilla..
Han er topscorer i ligaen (28 mål) med næsten dobbelt så mange mål som nr. 2 nemlig Ibrahimovic med 16 mål. De 28 mål har Venezuelaren scoret i kun 25 kampe.
Nu ved jeg ikke om det er mere vanskeligt at hente spillere i MLS? Men hvis ikke, så skal han sgu da hentes ASAP. Så kan det godt være ligaen er af dårligere kvalitet. Men de tal der^ de bør vække opsigt i Europa. Hvad er alternativet snart? Vi har brug for et bedre andetvalg. Ham her er uden samligning det billigste alternativ og så med væsentlig bedre mål pr. kamp end alle andre vi har haft i kikkerten.
Jeg har kun set ham på små videoer her og der. Så jeg bliver nok ikke udnævnt til scouter of The year, men igen. Hvad fanden har vi at tabe snart.
www.transfermarkt.com/josef-martinez/profil/spieler/162569
Jeg er her stadig XOXO
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Eller Jonas fra Benfica der scorede 34 mål i 30 ligakampe.
Han er bare en gammel mand uden fremtid. Men ja som her og nu og som lappeløsning så ja.
Jeg er her stadig XOXO
Hansen skrev: Nu har Julen været ud og klart melde ud, at Cristiano's mål skal komme fra holdarbejde og fra andre spiller i truppen-... Det bliver en laaaaaaaang sæson. Jeg håber godt nok ikke, at Bale bliver skadet, for så er vi da helt skudt i hovedet med Lucas som venstre kant og ingen reserve........ Hvad fanden foregår der i Real Madrid's eller så styrlig Transfer politik........ Føj, man kan blive frustreret!
Hvorfor skulle Lucas Vazquez spille venstrekant? Det kommer Asensio da til.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos