- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Lopetegui skriger efter forstærkninger - Real Madrid tror på den nuværende trup
Lopetegui skriger efter forstærkninger - Real Madrid tror på den nuværende trup
Zyconith skrev:
Hansen skrev: Nu har Julen været ud og klart melde ud, at Cristiano's mål skal komme fra holdarbejde og fra andre spiller i truppen-... Det bliver en laaaaaaaang sæson. Jeg håber godt nok ikke, at Bale bliver skadet, for så er vi da helt skudt i hovedet med Lucas som venstre kant og ingen reserve........ Hvad fanden foregår der i Real Madrid's eller så styrlig Transfer politik........ Føj, man kan blive frustreret!
Hvorfor skulle Lucas Vazquez spille venstrekant? Det kommer Asensio da til.
Jeg mente højrekant :P my bad!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hansen skrev: Nu har Julen været ud og klart melde ud, at Cristiano's mål skal komme fra holdarbejde og fra andre spiller i truppen-... Det bliver en laaaaaaaang sæson. Jeg håber godt nok ikke, at Bale bliver skadet, for så er vi da helt skudt i hovedet med Lucas som venstre kant og ingen reserve........ Hvad fanden foregår der i Real Madrid's eller så styrlig Transfer politik........ Føj, man kan blive frustreret!
Så har vi Asensio, som skal vise sit værd denne sæson. Han fylder 23 om et halvt års tid, så hans tid er kommet til at bevise sit værd. Det er hans 3. sæson i Real Madrid han er i gang med, så jeg kan egentlig godt lide ideen om, at han får chancen som det ser ud nu. Jeg er stadig meget øm omkring ham, da jeg mener han er en del overvurderet, men det må tiden jo vise. Hvis vi vil forme vores egne spillere, så skal de jo også have chancen, hvis potentialet er til det.
Vi har også stadig Isco som for alvor skal slå sit navn fast i Real Madrid, hvis ikke bare han vil være den nye Gutí. Vi har stadig utrolig meget potentiale i truppen, hvis Bale bliver skadet.
Glem højre eller venstre. Spillerne har flydende roller, og de 3 forreste bestemmer helt selv hvor de vil bevæge sig hen på banen. Nu går vi ud og dominere Girona, som vi gjorde det imod Getafe, og så er vi allerede startet bedre end sidste sæson :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Så har vi Asensio, som skal vise sit værd denne sæson. Han fylder 23 om et halvt års tid, så hans tid er kommet til at bevise sit værd. Det er hans 3. sæson i Real Madrid han er i gang med, så jeg kan egentlig godt lide ideen om, at han får chancen som det ser ud nu. Jeg er stadig meget øm omkring ham, da jeg mener han er en del overvurderet, men det må tiden jo vise. Hvis vi vil forme vores egne spillere, så skal de jo også have chancen, hvis potentialet er til det.
Vi har også stadig Isco som for alvor skal slå sit navn fast i Real Madrid, hvis ikke bare han vil være den nye Gutí. Vi har stadig utrolig meget potentiale i truppen, hvis Bale bliver skadet.
Glem højre eller venstre. Spillerne har flydende roller, og de 3 forreste bestemmer helt selv hvor de vil bevæge sig hen på banen. Nu går vi ud og dominere Girona, som vi gjorde det imod Getafe, og så er vi allerede startet bedre end sidste sæson :)
Asensio skal snart bevise dit værd true, men er det skib så ikke sejlet for Isco ? Er det hans 5. Sæson ? Og han har bevist nul og nix.
Jo han har god teknik og er derfor elsket på bernabeu, men han har i lang tid været i start 11'eren og der kommer desværre bare intet fra ham. Selv under J-Lo som vel er hans "optimale " træner.
Del følgelig kan den vende, men det føler jeg bare man har sagt i mange sæsoner nu :S
Asensio skal have større chancer, men det er for mig tydeligt, at vores trup er alt alt for smal, Bale og Bemzema har startet ok, men tvivler på de bliver gode hele sæsonen igennem, de har for vane at falde ud, uden at producere cr7's mål (måske har. Alle stadig lidt evnen til at komme på tavlen, men ikke helt i samme grad)
Jeg kan dog tage fejl, og måske bliver Isco sæsonens spiller, tror dog man kommer til at blive skuffet.
Doc.juego skrev:
Dios skrev:
Asensio skal snart bevise dit værd true, men er det skib så ikke sejlet for Isco ? Er det hans 5. Sæson ? Og han har bevist nul og nix.
Jo han har god teknik og er derfor elsket på bernabeu, men han har i lang tid været i start 11'eren og der kommer desværre bare intet fra ham. Selv under J-Lo som vel er hans "optimale " træner.
Del følgelig kan den vende, men det føler jeg bare man har sagt i mange sæsoner nu :S
Asensio skal have større chancer, men det er for mig tydeligt, at vores trup er alt alt for smal, Bale og Bemzema har startet ok, men tvivler på de bliver gode hele sæsonen igennem, de har for vane at falde ud, uden at producere cr7's mål (måske har. Alle stadig lidt evnen til at komme på tavlen, men ikke helt i samme grad)
Jeg kan dog tage fejl, og måske bliver Isco sæsonens spiller, tror dog man kommer til at blive skuffet.
Nej det synes jeg på ingen måder med Isco. Han er stadig kun 26 år, og har indtil videre været utrolig vigtig for bredden og vores succes. Han har været meget svingende, men det har holdet så sandelig også været. Det er derfor jeg er så glad for, at vi endelig har fået en træner som Julen. En træner som kan give holdet det sidste stabilitet, så vores spil er identisk fra kamp til kamp. Helt enig i, at han i den grad skal præstere langt bedre end han gør det nu, men andet kan vel næsten ikke lade sig gøre.
Der kommer masser fra Isco ligesom der også kommer masser fra Benzema. Man kan bare ikke se det sort på hvidt i statistikken bagefter. Overvej lige Iniesta's stats igennem hele hans karriere. De er jo forfærdelige, men der kan ikke være 2 delte meninger om, at han uden tvivl har været den bedste offensive midtbanespiller siden Zidane lagde støvlerne på hylden.
Vi skal have et trygt og fast koncept som er tilpasset spillerne, så begynder de forskellige spillere også at udfolde sig.
Forventningerne er subjektive. Nogle vil kun se assist og mål, og andre inkl. mig selv vil hellere se spillere gøre holdet bedre på banen, som kun kan ses med øjet i hver enkel kamp.
Hazard er her det perfekte eksempel. Nuvel, så var han en klar vinder af debatten herinde som en erstatning for Ronaldo, men for blot for 2 år siden var der bestemt ikke stemning for at hente ham herinde, fordi man ikke mente han scorede eller assisterede nok. Vi var vel ikke meget mere end 3-4 stykker som var fortalere for et køb af ham.
Jeg har så siden 2011 håbede på man hentede ham, og været en kæmpe fortaler for ham.
Vores trup er smal, men når en bredde spiller som Milinković-Savić skal koste 1 milliard, så forstår jeg fandeme godt, at vi prøver vores egne spillere. Vi har ikke uendelige midler til rådighed, og jeg er mere end tilfreds med, at vi ikke agere i ren desperation, og køber ligegyldige spillere til plus 600 millioner kr. som i sidste ende ikke bliver meget mere end en breddespiller, som efter noget tid alligevel vil søge væk for at få spilletid.
Jeg havde vitterligt håbet på vi købte Hazard, som i mine øjne ville fuldendtgøre truppen, men ham er Perez desværre bare ikke vild med ifølge Zidane.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.