Grædekonen Mendes raser mod UEFA
Cristiano Ronaldos agent, Jorge Mendes, var ikke sen til at rase mod UEFA efter den ganske fine ceremoni i Monaco, hvor Luka Modric, foruden at blive kåret til årets midtbanespiller, også blev kåret til årets spiller foran Ronaldo og Mohamed Salah.
- Det er simpelthen latterligt (at Modric vandt prisen, red.), udbrød Mendes i en større forsamling af sportsmedier, inden han fandt en mere passende grimasse frem:
- Cristiano Ronaldo scorede 15 mål og førte Real Madrid til Champions League-sejr nok en gang. Det er bare latterligt.
Der var imidlertid ingen tvivl blandt de stemmeberettigede om, at Modric fortjente den individuelle hæder. Således fik Real Madrids kroatiske midtbanestjerne 313 stemmer, hvor Ronaldo måtte nøjes med 223 stemmer - Salah fik 179 stemmer.
Ronaldo kunne i stedet trøste sig med prisen som årets angriber, som han vandt via sine 15 mål, som Mendes refererede til, i Champions League. Videre vandt protugiseren også prisen for bedste mål for sin saksesparksscoring mod sin nuværende arbejdsgiver i kvartfinalen sidste år.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Men det kan da godt være at Ronaldo-lejren har en pointe. Den er jeg bare ligeglad med, og er glad for Lukas vegne.
Der er egenligt ikke så meget at diskutere. Det var en afstemning blandt mange fodboldkyndige i gamet, og Modric vandt.
Luka Balon d'oro!
Fondo_Sur skrev: Efter finalen over Liverpool sad jeg med det indtryk at Modric var den mest afgørende for holdet.
Men det kan da godt være at Ronaldo-lejren har en pointe. Den er jeg bare ligeglad med, og er glad for Lukas vegne.
Der er egenligt ikke så meget at diskutere. Det var en afstemning blandt mange fodboldkyndige i gamet, og Modric vandt.
Luka Balon d'oro!
Sandt. De her afstemninger har altid været genstand for kritik. Jeg synes vi skal glæde os over at vi i Real Madrid har spillere som hiver de her individuelle titler hjem. Det er jo ikke fordi Modric ikke har fortjent det. Det handler ikke om at være pigesur over at Ronaldo smuttede. Men jeg vil da til hver en tid have at det er Real Madrids spillere som vinder disse titler frem for spillere fra andre klubber.
Jeg er her stadig XOXO
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg håber inderligt, Juventus ryger ud på røv og albuer ... hurtigst muligt faktisk.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Og man skal være godt dum, hvis man ikke kan gennemskue, hvem der står bag den kampagne ...
Jeg håber inderligt, Juventus ryger ud på røv og albuer ... hurtigst muligt faktisk.
De har jo blot set, hvordan Ronaldo skal holdes glad og fokuseret.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Men jeg syntes nu også at Ronaldo var langt bedre/afgørende end Modric, så kan da godt forstå mange er overrasket.
Var Kroatien ikke kommet i Finalen til VM havde Modric hellere ikke vundet.. sjovt når UEFA ikke har noget med VM at gøre.!
Anyway Poteto potato - håber dog stadig Ronaldo for årets spiller til December - Da det ihvertfald ikke var Modric ( som var ret skidt i Ligaen meget af 2018)
RAUL!!!!
Man kan ikke måle det i mål og assist, men man kan simpelthen ikke have en anden mening end at Ronaldo uden tvivl var vigtigere for holdet i Chl sidste sæson.
Ballon’Dor er noget helt andet. Her synes jeg, at Modric skal vinde, fordi han spillede så fremragende for Kroatien, selvom Ronaldo på ingen måde spillede sig ud af kampen under VM.
Kan egentlig godt forstå kritikken af beslutningen. Den er under al kritik IMO.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Zyconith skrev: Men ligesom Marotta sagde: "Our criticism concerns a deep bitterness for this decision, because the award refers to the Champions League and not to the World Cup and I believe that Cristiano Ronaldo has given the best emotions of the last edition and also fantastic goals,"
Jamen selvfølgelig synes du at cristiano fortjener hædren mere end Modric...
Dragam skrev:
Zyconith skrev: Men ligesom Marotta sagde: "Our criticism concerns a deep bitterness for this decision, because the award refers to the Champions League and not to the World Cup and I believe that Cristiano Ronaldo has given the best emotions of the last edition and also fantastic goals,"
Jamen selvfølgelig synes du at cristiano fortjener hædren mere end Modric...
Drop den personlige fnidder-fnadder og hold dig til emnet.
I min optik var Cristiano i UEFA-regi vigtigere for succesen end Modric i sidste sæson. Du er velkommen til at have en anden holdning, men løft nu lige bundniveauet.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Jeg tror alle Madridistas er glade på Modric vegne, men hold nu op hvor er det bare ufortjent. Det er Uefa og ikke FIFA regi. Modric er uden tvivl verdens bedste midtbanespiller, men bedre og vigtigere var han altså ikke for Real Madrid i Chl kontra Ronaldo.
Man kan ikke måle det i mål og assist, men man kan simpelthen ikke have en anden mening end at Ronaldo uden tvivl var vigtigere for holdet i Chl sidste sæson.
Ballon’Dor er noget helt andet. Her synes jeg, at Modric skal vinde, fordi han spillede så fremragende for Kroatien, selvom Ronaldo på ingen måde spillede sig ud af kampen under VM.
Kan egentlig godt forstå kritikken af beslutningen. Den er under al kritik IMO.
Det er IKKE et cl trofæ. The Best gives udfra præstationer i alle turneringer - inklusiv VM.