Lopetegui er færdig; Conte præsenteres i morgen

7 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spansk presse vil Florentino Pérez her til aften holde møde med sin bestyrelse og eneste punkt på dagsordenen er fyringen af Julen Lopetegui, som ikke overlever nederlaget på 5-1 til Barcelona tidligere i dag.

Nederlaget sender Real Madrid ned på 9. pladsen, hele 7 points efter Barcelona (reelt 8 points efter, da det ikke virker sandsynligt, at man kan vinde de indbyrdes opgør samlet) og efter blot 10 spillerunder synes sæsonens helt stor mål, nemlig det spanske mesterskab, at være uden for rækkevidde.

Det bliver sandsynligvis Antonio Conte, som overtager tøjlerne i Real Madrid og han ventes præsenteret i morgen, men hvis ikke detaljerne når at komme på plads, vil det blive Santiago Solari, som midlertidigt styrer holdet gennem midtugens tur til Afrika, når Real Madrid spiller Copa del Rey mod Melilla.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #2 af Real Madrid
Spændende om han indfører 3-5-2 eller venter med at implementere til pre season og formodet spillerindkøb til sommeren 2019.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 8 måneder siden #3 af emilkm123
Altså i er godt klar over at hvis Conte kommer, så vil Hazard ikke skifte til Madrid.

7 år 8 måneder siden #4 af Siempre fiel

emilkm123 skrev: Altså i er godt klar over at hvis Conte kommer, så vil Hazard ikke skifte til Madrid.

So what? Hazard er Chelseaspiller og der er jo ingen som helst der aner om han nogensinde sku blive Madridspiller ligegyldigt hva træneren hedder. Der er heller ingen som helst garanti for at Conte er Madridtræner efter denne sæson

7 år 8 måneder siden #5 af Vinícius
Vi har vel i virkeligheden brug for en træner, der ikke er venner med spillerne, men som giver dem røvfuld, når de præstererer elendigt, og som hiver dem ud i pausen, hvis det er nødvendigt, selvom de så tuder bagefter. Jeg er nået til det punkt, hvor jeg gerne ser Mourinho hentet ind NU!

Lopen og hans spillestil er alt alt alt for forudsigelig. Samtlige af vores spillere er alt for forudsigelige. Vi ved alle, at Kroos smider den til siden. Vi ved alle, at Modric prøver at drive den frem og sætter en mand - modstanderne har bare en back-up på, der stopper ham efter den første. Vi ved alle, at Bale skal have meter at løbe på. Vi ved alle, at Benzema er den sidste mand i feltet, der behøver at blive dækket. Og vi ved alle, at Ramos nok skal fucke op, og Varane slægter ham nu gevaldigt på. Hvorfor begynder Ramos at tæmme en bold med brystet, når han som bagerste mand er omgivet af 2 spillere? Den skal heades op på den anden banehalvdel i 10 af 10 tilfælde, selvom der kun var én spiller omkring ham. Marcelo er vel den eneste, der har leveret nogenlunde hæderligt, og det kun fordi han har scoret et par mål. Resten leverer i virkeligheden kun nok til et midterhold i Spanien.. Og det er jo nu også der, vi faktisk ligger.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

7 år 8 måneder siden #6 af Steen
Jeg er slet ikke fan af hans defensive tilgang til spillet, og Allegri har også vist, at Contes Juventus mandskab underpræsterede i Europa. Conte var med til at føre dem tilbage til toppen i Serie A efter calciopoli-skandalen, og respekt for det, men det er skræmmende, at han ikke kunne få dem til at gå videre fra gruppespillet tilbage i 2013, hvor Real Madrid sluttede på første pladsen, og Galatasaray (!) som nummer to.

Hellere Conte end Mourinho, men jeg er ikke imponeret.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 8 måneder siden #7 af Steen

Kratmus skrev: Vi har vel i virkeligheden brug for en træner, der ikke er venner med spillerne, men som giver dem røvfuld, når de præstererer elendigt, og som hiver dem ud i pausen, hvis det er nødvendigt, selvom de så tuder bagefter. Jeg er nået til det punkt, hvor jeg gerne ser Mourinho hentet ind NU!

Ikke ifølge Ramos:

Respect is earned, it is not imposed. We have won everything with coaches that everyone knows and in the end the management of the dressing room is more important than technical knowledge

Det bliver spændende at se, hvordan Conte kommer til at håndtere omklædningsrummet.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 8 måneder siden #8 af mohbar
Conte ville være et pragmatisk valg selvom jeg ikke er imponeret over hans defensive udgangspunkt. Men han virker pragmatisk og vil muligvis satse mere, med Real Madrid..

Mht Mourinho ville det være ret utopisk. Ikke mindst fordi han virker jobsikker i United efterhånden.. Mourinho vil kræve at det bliver de sorte affaldssækkes nat med massiv oprydning i truppen. Derefter vil han kræve mindst 3 spillere fra øverste hylde. Jegg tror i bund og grund ikke at Perez han nos. nok til at tage den sparring med ham.
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved mohbar.

7 år 8 måneder siden #9 af Real HWL
For 6 timer siden var jeg totalt imod Conte som træner. Lige nu der glæder jeg mig bare til at se den lille temperamentsfulde italiener springe rundt på sidelinjen som en anden Ole Henriksen!
Følgende bruger(e) sagde tak: Papi

7 år 8 måneder siden #10 af mohbar

Real HWL skrev: For 6 timer siden var jeg totalt imod Conte som træner. Lige nu der glæder jeg mig bare til at se den lille temperamentsfulde italiener springe rundt på sidelinjen som en anden Ole Henriksen!

Lille? Han er 178 :)

7 år 8 måneder siden #11 af Steen

emilkm123 skrev: Altså i er godt klar over at hvis Conte kommer, så vil Hazard ikke skifte til Madrid.

Fint med mig, hvis det betyder, at Neymar kommer. Dog frygter jeg, at Conte vil implementere den rædselsfulde 3-5-2 ..

7 år 8 måneder siden #12 af Papi

Steen skrev:

Fint med mig, hvis det betyder, at Neymar kommer. Dog frygter jeg, at Conte vil implementere den rædselsfulde 3-5-2 ..

Nu fungerede det jo faktisk ret godt, da vi skiftede til 3-5-2 i dag. Men jeg tror bestemt ikke, Conte vil implementere 3-5-2 i første omgang i hvert fald. I Chelsea startede han med 4-3-3, og skiftede så til 3-4-3 med stor succes. Han har også spillet 4-2-4 med Juventus og italien. Når vi har så få centerbacks i truppen, så det ville være meget mærkeligt at spille fast med en tremands bagkæde. Jo, mindre at det måske viser sig at fungere helt vildt godt.

Leveret af Kunena Forum