Lopetegui er færdig; Conte præsenteres i morgen
Papi skrev:
Steen skrev:
emilkm123 skrev: Altså i er godt klar over at hvis Conte kommer, så vil Hazard ikke skifte til Madrid.
Fint med mig, hvis det betyder, at Neymar kommer. Dog frygter jeg, at Conte vil implementere den rædselsfulde 3-5-2 ..
Nu fungerede det jo faktisk ret godt, da vi skiftede til 3-5-2 i dag. Men jeg tror bestemt ikke, Conte vil implementere 3-5-2 i første omgang i hvert fald. I Chelsea startede han med 4-3-3, og skiftede så til 3-4-3 med stor succes. Han har også spillet 4-2-4 med Juventus og italien. Når vi har så få centerbacks i truppen, så det ville være meget mærkeligt at spille fast med en tremands bagkæde. Jo, mindre at det måske viser sig at fungere helt vildt godt.
Kønt bliver det aldrig med et tremandsforsvar - medmindre man er fan af et defensivt setup. Jeg er også kæmpe modstander af 4-2-4, to midtbanespillere er ikke nok, hvis man skal være spilstyrende. Forhåbentligt holder han fast i 4-3-3.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev:
Papi skrev:
Steen skrev:
emilkm123 skrev: Altså i er godt klar over at hvis Conte kommer, så vil Hazard ikke skifte til Madrid.
Fint med mig, hvis det betyder, at Neymar kommer. Dog frygter jeg, at Conte vil implementere den rædselsfulde 3-5-2 ..
Nu fungerede det jo faktisk ret godt, da vi skiftede til 3-5-2 i dag. Men jeg tror bestemt ikke, Conte vil implementere 3-5-2 i første omgang i hvert fald. I Chelsea startede han med 4-3-3, og skiftede så til 3-4-3 med stor succes. Han har også spillet 4-2-4 med Juventus og italien. Når vi har så få centerbacks i truppen, så det ville være meget mærkeligt at spille fast med en tremands bagkæde. Jo, mindre at det måske viser sig at fungere helt vildt godt.
Kønt bliver det aldrig med et tremandsforsvar - medmindre man er fan af et defensivt setup. Jeg er også kæmpe modstander af 4-2-4, to midtbanespillere er ikke nok, hvis man skal være spilstyrende. Forhåbentligt holder han fast i 4-3-3.
Ja, det virker som om 4-3-3 passer bedst til vores hold. Men jeg tror ikke, vi skal regne med at styre spillet med bolden med Conte som træner. Det bliver nok et mere defensivt setup uanset hvad. Selvom jeg ikke tror, det er nogen god løsning på længere sigt, så tror jeg efterhånden faktisk, at Conte og et mere defensivt udgangspunkt er vores bedste chance for at redde denne sæson.
Hvor lang tid vil der gå før han igen erkender at han ikke er egnet som klub præsident? Hvor mange år skal vi som Real Madrid fans - igen - lide under hans magtbegær og manglende evne til, at opretholde en armslængde til beslutninger som en sportsdirektør og træner burde tage sig af?
Det smerter mig at Lopetequi højst sandsynligt ryger som træner. Skylden ligger - som jeg opfatter det, i ringe grad på hans og spillernes skuldre. Det er ikke dem der er skyld i den manglende bredde og kvalitet i truppen. Jeg tvivler ærlig talt på at Lopetequi har fuldkommen råderet over startopstillingen. Courtois/Navas fadæsen mistænker jeg som et eksempel herpå.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
mohbar skrev:
Real HWL skrev: For 6 timer siden var jeg totalt imod Conte som træner. Lige nu der glæder jeg mig bare til at se den lille temperamentsfulde italiener springe rundt på sidelinjen som en anden Ole Henriksen!
Lille? Han er 178 :)
Okay, så mellemstor ;)
Zyconith skrev: Årha... Hvor synes denne situation dog umiskendeligt genkendelig, som da Perez' korthus så småt begyndte at vælte omkring 2003 ved afskaffelsen af Makelele og Del Bosque.
Hvor lang tid vil der gå før han igen erkender at han ikke er egnet som klub præsident? Hvor mange år skal vi som Real Madrid fans - igen - lide under hans magtbegær og manglende evne til, at opretholde en armslængde til beslutninger som en sportsdirektør og træner burde tage sig af?
Det smerter mig at Lopetequi højst sandsynligt ryger som træner. Skylden ligger - som jeg opfatter det, i ringe grad på hans og spillernes skuldre. Det er ikke dem der er skyld i den manglende bredde og kvalitet i truppen. Jeg tvivler ærlig talt på at Lopetequi har fuldkommen råderet over startopstillingen. Courtois/Navas fadæsen mistænker jeg som et eksempel herpå.
Jeg sidder tilbage med en følelse, der minder meget om ovenstående - jeg synes godt om Lipetequi, og jeg er sikker på, at han ville få succes i klubben, hvis han fik længere tid til at indføre sine ideer og mere indflydelse på køb/salg af spillere.
Jeg håber meget, at Perez vil se indad, såfremt han vælger at afskede Lopetequi. En eventuel fyring vil jeg sammenligne med, at man skælder barnet ud, når legotårnet vælter, selvom den voksne godt ved at klodserne er både gamle, skæve og defekte.
Jeg fatter ikke at Bale og Benzema ikke fik kniven sammen med Ronaldo i sommer!?! Med salget af alle tre kunne vores angreb have hedder Isco, Asensio, Mbappé, Mariano, Vinucius, Lucas og evt. Neymar/Hazard/James - det hold havde rimelig sikkert givet flere mål end de to sørgelige rester, som vi skal trækkes med endnu en sæson - suk!
Derudover har jeg tænkt på, hvordan en træner som Michael Laudrup ville gøre det i klubben? Han har, som jeg ser det, haft succes alle steder, dog rager han rimelig hurtigt uklar med ledelsen - men det er jeg ikke nervøs for i Real. Hvilket skyldes at Perez giver ret lang snor, såfremt der skabes resultater - hvordan ser i på det? Særligt med tanken om at Conte kan blive den næste i rækken..
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Salix7 skrev:
Zyconith skrev: Årha... Hvor synes denne situation dog umiskendeligt genkendelig, som da Perez' korthus så småt begyndte at vælte omkring 2003 ved afskaffelsen af Makelele og Del Bosque.
Jeg fatter ikke at Bale og Benzema ikke fik kniven sammen med Ronaldo i sommer!?! Med salget af alle tre kunne vores angreb have hedder Isco, Asensio, Mbappé, Mariano, Vinucius, Lucas og evt. Neymar/Hazard/James - det hold havde rimelig sikkert givet flere mål end de to sørgelige rester, som vi skal trækkes med endnu en sæson - suk!
Med hvilke penge skulle man hente Hazard/Mbappé/Neymar. 2 sidstnævnte ligger i 2 mia kategorien.
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Jeg har virkelig prøvet at støtte Lope hele vejen, og undgået at give ham skylden for resultaterne fordi vi havde været uheldige. Jeg bildte mig det ind flere gange. Nu er det bare nok, han har tabt omklædningsrummet og ingen tror på det.
Hent Conte og bring noget italiensk stabilitet i det forsvar tak!!
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Real HWL skrev:
mohbar skrev:
Real HWL skrev: For 6 timer siden var jeg totalt imod Conte som træner. Lige nu der glæder jeg mig bare til at se den lille temperamentsfulde italiener springe rundt på sidelinjen som en anden Ole Henriksen!
Lille? Han er 178 :)
Okay, så mellemstor ;)
Tak - du var nemlig lige ved at give mig ubehagelige (MEGET) associationer til Sampaoli ...
Laudrup kunne godt minde lidt om Zidane: Lidt introvert, tidligere topklassespiller, god udstråling, lidt konfliktsky…forskellen er bare at Laudrup i modsætning til Zidane, faktisk har vist at han har et spilkoncept og system. Jeg ved godt at det bliver meget svært at nå samme højder som Zidane med 3xCL. ..
Men Real står overfor en periode hvor der virkelig skal ”slagtes en masse hellige køer” – og der vil jeg mene at Michael Laudrup har haft succes med det: Han har gjort det før og på en eller anden måde er han sluppet god fra det. Der synes jeg Conte klarede sig mindre godt i Chelsea.
mohbar skrev: Men Real står overfor en periode hvor der virkelig skal ”slagtes en masse hellige køer” – og der vil jeg mene at Michael Laudrup har haft succes med det:
Nævn én superstjerne som Laudrup har taget en konflikt med som træner og vundet. Nej? Ingen?
Nævn én superstjerne som Laudrup har taget en konflikt med som træner. Nej? Ingen?
Nævn én international stjerne som Laudrup har taget en konflikt med som træner og vundet. Nej? Ingen?
Nævn én international stjerne som Laudrup har taget en konflikt med som træner. Nej? Ingen?
Har Laudrup på noget tidspunkt trænet en stjernespiller? Hvad får dig til at tro, at han kan "slagte en masse hellige køer"? Var det hans tid i Qatar, hans elendige ophold i Rusland eller da han trænede mægtige Swansea? Hans største superstjerner spillede i Getafe for 10 år siden, da de på forunderlig vis fik forhutlet sig igennem nogle kampe i den *næstbedste* europæiske cup.
Madridnation. skrev:
Hent Conte og bring noget italiensk stabilitet i det forsvar tak!!
Altså bare fordi man hiver en defensiv træner ind bliver defensiven ikke bedre- i hvert fald ikke hvis man ønsker at vinde kampe. Bare fordi kokken skiftes ud ændrer ingredienserne sig ikke. Og når ingredienserne nærmer sig udløbadatoen eller skulle have været smidt ud for længst er resultatet nok det samme. Ramos bliver ikke en bedre forsvarsspiller af en anden træner. Han har haft mange forskellige typer af trænere i sit karriere, men han er stadig væk.
Bevares, noget af det han opnåede med Swansea og Getafe var da pænt. Men jeg tror virkelig ikke, at han er den rigtige mand. Selvom han er supersympatisk som person, så tror jeg ikke altid, han er let at arbejde sammen på trods af, at han virker lidt konfliktsky.
Bare se på måden, han har forladt alle tidligere klubber.