Deportes Cuatro: Conte bliver ikke Real Madrid-træner

7 år 9 måneder siden #13 af Vinícius
Åh så dybt at falde.

Vi er pointmæssigt tættere på nedrykning end 1. pladsen.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Vinícius.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #14 af Kasillas
Det er sjældent at jeg kommenterer her, men emnet omkring ledelse er det mest interessante for undertegnet. Jeg vil gerne forklare hvad mine forventninger var før sæsonen, og give min bud på hvem ”syndebukken” er.

Jeg var en af dem der var tilfreds med truppen inden sæsonen. Jeg troede at Isco-Asensio-Bale med Asensio som falsk 9’er, ville gøre underværker. Benzema som 2. angriber ville jeg havde været tilfreds med omend jeg advokerede for Icardi som førsteangriber. Men det er ikke gået som forventet da alle de 3 forreste skuffede af en eller anden grund.

Ingen ved om Ronaldo på holdet ville havde ændret situationen eller ej. I sidste sæson selv med Ronaldo smed vi La Ligaen i begyndelse. Så jeg har ikke meget tilovers for spekulationer om at Ronaldo afgang skadede holdet.

Hvad angår skylden så ved jeg ikke helt da det afhænger hvad årsagen til krisen er.

Hvis Jorge Valdano’s udsagn, om at spillerne vil have en svag træner som Loppen så de kan kontrollere taktikken, er rigtigt så er det tydeligvis Perez der er syndebukken her. For en klub bør have en klar strategi med en træner der får frie tøjler som spillerne altså retter sig efter. Så hvis det er rigtigt at Perez tillod spillerne at have magten, så er Perez syndebukken her.

Hvis brugeren Dios’ udsagn, om at det er spillernes underpræstationer der har fået Loppen fyret, er rigtigt så er det ingen der bærer skylden, og i den her situation ville det være bedst at fortsætte med Loppen lidt længere.

Jeg aner ikke om det er Valdano eller Dios der har fat i den lange ende. MEN det er fandme kritisabelt at lade spillerne have magten hvis det er dét der er sket.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

7 år 9 måneder siden #15 af JesperA
Hellere Solari i 8 måneder mens man arbejder på Pochettino, end Conte fra nu af og et par år frem.

7 år 9 måneder siden #16 af Papi

JesperA skrev: Hellere Solari i 8 måneder mens man arbejder på Pochettino, end Conte fra nu af og et par år frem.

Tja, og du tror Pochettino har lyst til at træne en klub, hvor han ikke får indflydelse på spillerindkøb, hvor træneren bliver hængt ud i pressen, og holdet i hænderne på Solari måske ikke engang kvalificerer sig til champions league?

7 år 9 måneder siden #17 af Bismo

JesperA skrev: Hellere Solari i 8 måneder mens man arbejder på Pochettino, end Conte fra nu af og et par år frem.

Uanset hvad, så må man sige, at fremtiden ser sort ud. Potentielle træneremner falder fra på stribe, fordi de ikke vil i nærheden af det kaos, som vi er i nu, og som kun vil blive værre med tiden, da ledelsen tydeligvis ikke har fattet, at Neymar ikke er nok til at fixe vores problemer.

Når selv Laudrup afviser at træne Madrid, og endda (iflg. visse kilder) kalder klubben for en ruin, ja så er det måske på tide at indse, at problemerne stikker langt dybere end trænerposten eller et enkelt stjernekøb.

7 år 9 måneder siden #18 af PMO
Kender ikke lige reglerne, men hvornår er der præsidentvalg?

7 år 9 måneder siden #19 af Real HWL

PMO skrev: Kender ikke lige reglerne, men hvornår er der præsidentvalg?

Har Perez nærmest ikke gjort det umuligt for andre at stille op?

7 år 9 måneder siden #20 af El Siete

Bismo skrev:

Uanset hvad, så må man sige, at fremtiden ser sort ud. Potentielle træneremner falder fra på stribe, fordi de ikke vil i nærheden af det kaos, som vi er i nu, og som kun vil blive værre med tiden, da ledelsen tydeligvis ikke har fattet, at Neymar ikke er nok til at fixe vores problemer.

Når selv Laudrup afviser at træne Madrid, og endda (iflg. visse kilder) kalder klubben for en ruin, ja så er det måske på tide at indse, at problemerne stikker langt dybere end trænerposten eller et enkelt stjernekøb.

Laudrup har selv været ude her til aften og skyde den historie ned, men der er vist stadig ikke nogen tvivl om at problemerne stikker dybt.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 9 måneder siden #21 af El Siete

Real HWL skrev:

Der er valg igen i 2021 og eventuelle kandidater skal have været medlem i over 20 år og kunne stille en bankgaranti på €60M. Mener Perez på et tidspunkt satte enten beløbet, man skal kunne stille, op eller så var det perioden som medlem.

Der har jo kørt lidt rygter om Rafael Nadal som kommende præsident, men ved ikke hvor seriøst det er :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

7 år 9 måneder siden #22 af PMO

El Siete skrev:

Real HWL skrev:

Der er valg igen i 2021 og eventuelle kandidater skal have været medlem i over 20 år og kunne stille en bankgaranti på €60M. Mener Perez på et tidspunkt satte enten beløbet, man skal kunne stille, op eller så var det perioden som medlem.

Der har jo kørt lidt rygter om Rafael Nadal som kommende præsident, men ved ikke hvor seriøst det er :)

Så vi er ude i at man skal håbe klubben bliver solgt til en rigmand/fond/you name it? - det var dog trist. Perez lyder jo som fodboldes svar på Putin på det punkt (ja voldsomt, det er en joke).

7 år 9 måneder siden #23 af El Siete

PMO skrev:

El Siete skrev:

Real HWL skrev:

Så vi er ude i at man skal håbe klubben bliver solgt til en rigmand/fond/you name it? - det var dog trist. Perez lyder jo som fodboldes svar på Putin på det punkt (ja voldsomt, det er en joke).

Tja, han har jo sagt stop een gang før fordi han mente klubben skulle i en anden retning, måske, hvis presset bliver for stort, han gør det igen. Men nej det er ikke lige alle og enhver der kan stille op. Jeg vil have Raul til som ny præsident :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

7 år 9 måneder siden #24 af BBB

El Siete skrev:

Real HWL skrev:

Han (klubben) hævede begge dele.

Leveret af Kunena Forum