Deportes Cuatro: Conte bliver ikke Real Madrid-træner

7 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge Deportes Cuatro bliver det ikke Antonio Conte, der kommer til at stå i spidsen for Real Madrid, hvis Julen Lopetegui som ventet fyres senere i dag.

Antonio Conte skal have overvejet tilbuddet meget seriøst, men har angiveligt afvist yderligere forhandlinger, idet han har fået indtrykket af, at det ikke er alle i Real Madrid-truppen, som er vilde med hans ankomst til klubben.

Sergio Ramos udtrykte sig efter kampen mod Barcelona i går i vendinger, som godt kunne tolkes som en modvilje mod at få Antonio Conte som ny træner i klubben og det er da også et faktum, at en stor del af spillerne helst fortsætter med Julen Lopetegui, som fortsat har spillernes tillid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #2 af Siempre fiel
Ja hvorfor sku spillerne dog være interesseret i et få en hård træner ind som risikerer at gi dem sparket. Nej de forkælede kællinger foretrækker naturligvis én de ka styre, så det ik blir for hårdt og så de ka hæve deres fede hyre lang tid endnu uden for meget postyr

7 år 9 måneder siden #3 af Siempre fiel
Det ska åbenbart være vanskeligt for klubben at hente en træner man vil ha. Fest forlyder nu at det ik blir Conte - altså jeg har ingen speciel præference for ham, men jeg må erkende at jeg anser Solari som den mindst spændende og mest uambitiøse løsning af samtlige jeg ka komme i tanke om. Jeg ser ham ikke umiddelbart som noget specielt spændende trænertalent (omend jeg kun kender begrænset til hans evner), jeg ser ham ej heller som en person der sku ku slagte hellige køer eller gennemføre et omfattende generationsskifte i klubben - og så ser jeg ham heller ik som nogen særlig stor personlighed - han fremstår for mig ligeså intetsigende som han var på fodboldbanen. Men ska det gå som det er gået i klubben med beslutninger de seneste år, så ender det sikkert med den billige, lette og kedelige løsning i Solari - øv

7 år 9 måneder siden #4 af Papi

Siempre fiel skrev: Ja hvorfor sku spillerne dog være interesseret i et få en hård træner ind som risikerer at gi dem sparket. Nej de forkælede kællinger foretrækker naturligvis én de ka styre, så det ik blir for hårdt og så de ka hæve deres fede hyre lang tid endnu uden for meget postyr

Ramos' udtalelser efter classico var pinlige.. Jeg forstår godt, at så mange trænere er skeptiske over for at tage tjansen i Madrid. Vi er et ekstremt utaknemmeligt håndværkertilbud. Og hvis vi ikke kan få andre Solari, så kan jeg ærligt talt ikke se nogen som helst pointe i at fyre Lopetegui. Han har ikke imponeret indtil videre, men han har da trods alt et langtsigtet projekt, der kan arbejdes videre på, og som måske kan sikre klubben succes på sigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Siempre fiel, Cristiano7

7 år 9 måneder siden #5 af Real Madrid
Ja helt seriøst, hvad i alverden skulle Solari kunne udføre, som Lopetegui ikke kan?!

Vil man absolut af med Lopetegui, ville jeg gå all in på at hente Guti tilbage. Klublegende med en stærk (og lidt skæv) personlighed, det ville være at tænke lidt ud af boksen tænker jeg.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, andreashn, Siempre fiel, Papi

7 år 9 måneder siden #6 af madrid2000

7 år 9 måneder siden #7 af Hansen
Helt til grin hvis Solari bliver træner.. Vi ender udenfor top 4-5.

Et eller andet sted meget godt, så vi kan komme af med Perez en gang for alle!

7 år 9 måneder siden #8 af madrid2000

7 år 9 måneder siden #9 af BBB

madrid2000 skrev: Få nu Zidane tilbage.

Han sagde meget præcist til pressemødet, at han ikke ville være træner, når han ikke kunne se sig selv (og holdet) vinde. Så skulle der ske en ændring. Tror du han kan se sig selv vinde nu? :-D

7 år 9 måneder siden #10 af Cristiano7
Ramos' udtalelser efter kampen var arrogante.
Ramos frygtede nok at have en træner, der så fortæller Ramos at han ikke kan komme med frem på banen og lave mål...
Defensivt har vi været helt katastrofalt i denne sæson...Lopeguti og spillernes attitude har gjort intet godt for vores defensiv.

Synes stadigvæk man skal satses på en anden træner end Lopeguti, men tror ikke Solari eller Guti kan redde os ud af dette.
Foretrækker en træner med en stærk attitude som fx. Conte og Klopp.

7 år 9 måneder siden #11 af MadridistaPorVida

Real Madrid skrev: Ja helt seriøst, hvad i alverden skulle Solari kunne udføre, som Lopetegui ikke kan?!

Vil man absolut af med Lopetegui, ville jeg gå all in på at hente Guti tilbage. Klublegende med en stærk (og lidt skæv) personlighed, det ville være at tænke lidt ud af boksen tænker jeg.

Det gør jo ondt i øjnene at se Real ligge på en 9 plads. Solari kan umuligt gøre det værre, han kunne måske havde vundet imod Atletico, Sevilla og selv Barcelona. Lopetegui var uheldig i de andre kampe ja men bare ikke god nok til jobbet heller, ingen legende fra nogen steder af, mærkelige indskiftninger, kedelig fodbold, og alt for selvsikker.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved MadridistaPorVida.

7 år 9 måneder siden #12 af Siempre fiel
Så blev det officielt - Lopetegui fyret. Og Solari på plads - indtil videre midlertidigt. Det ender garanteret med ham permanent - det er ik ligefrem noget der indgyder håb

Leveret af Kunena Forum