Deportes Cuatro: Conte bliver ikke Real Madrid-træner
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge Deportes Cuatro bliver det ikke Antonio Conte, der kommer til at stå i spidsen for Real Madrid, hvis Julen Lopetegui som ventet fyres senere i dag.
Antonio Conte skal have overvejet tilbuddet meget seriøst, men har angiveligt afvist yderligere forhandlinger, idet han har fået indtrykket af, at det ikke er alle i Real Madrid-truppen, som er vilde med hans ankomst til klubben.
Sergio Ramos udtrykte sig efter kampen mod Barcelona i går i vendinger, som godt kunne tolkes som en modvilje mod at få Antonio Conte som ny træner i klubben og det er da også et faktum, at en stor del af spillerne helst fortsætter med Julen Lopetegui, som fortsat har spillernes tillid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Siempre fiel skrev: Ja hvorfor sku spillerne dog være interesseret i et få en hård træner ind som risikerer at gi dem sparket. Nej de forkælede kællinger foretrækker naturligvis én de ka styre, så det ik blir for hårdt og så de ka hæve deres fede hyre lang tid endnu uden for meget postyr
Ramos' udtalelser efter classico var pinlige.. Jeg forstår godt, at så mange trænere er skeptiske over for at tage tjansen i Madrid. Vi er et ekstremt utaknemmeligt håndværkertilbud. Og hvis vi ikke kan få andre Solari, så kan jeg ærligt talt ikke se nogen som helst pointe i at fyre Lopetegui. Han har ikke imponeret indtil videre, men han har da trods alt et langtsigtet projekt, der kan arbejdes videre på, og som måske kan sikre klubben succes på sigt.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Vil man absolut af med Lopetegui, ville jeg gå all in på at hente Guti tilbage. Klublegende med en stærk (og lidt skæv) personlighed, det ville være at tænke lidt ud af boksen tænker jeg.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Et eller andet sted meget godt, så vi kan komme af med Perez en gang for alle!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Få nu Zidane tilbage.
Han sagde meget præcist til pressemødet, at han ikke ville være træner, når han ikke kunne se sig selv (og holdet) vinde. Så skulle der ske en ændring. Tror du han kan se sig selv vinde nu? :-D
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Ramos frygtede nok at have en træner, der så fortæller Ramos at han ikke kan komme med frem på banen og lave mål...
Defensivt har vi været helt katastrofalt i denne sæson...Lopeguti og spillernes attitude har gjort intet godt for vores defensiv.
Synes stadigvæk man skal satses på en anden træner end Lopeguti, men tror ikke Solari eller Guti kan redde os ud af dette.
Foretrækker en træner med en stærk attitude som fx. Conte og Klopp.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Det gør jo ondt i øjnene at se Real ligge på en 9 plads. Solari kan umuligt gøre det værre, han kunne måske havde vundet imod Atletico, Sevilla og selv Barcelona. Lopetegui var uheldig i de andre kampe ja men bare ikke god nok til jobbet heller, ingen legende fra nogen steder af, mærkelige indskiftninger, kedelig fodbold, og alt for selvsikker.Real Madrid skrev: Ja helt seriøst, hvad i alverden skulle Solari kunne udføre, som Lopetegui ikke kan?!
Vil man absolut af med Lopetegui, ville jeg gå all in på at hente Guti tilbage. Klublegende med en stærk (og lidt skæv) personlighed, det ville være at tænke lidt ud af boksen tænker jeg.
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-